Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Přestaňte vnímat podnikový informační systém jako nutné zlo

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Negativní zkušenost je často příčinou, proč někteří zákazníci nevnímají informační systém jako přínos pro své podnikání. Jak se vyvarovat chyb při výběru firemního systému a dosáhnout návratnosti investice v krátkém čase zjistěte ze zkušeností implementačního partnera NAVERTICA.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

S pomocí zkušeného dodavatele snadno naleznete tu správnou cestu na poli podnikových informačních řešení. | foto: Navertica a.s.

Na manažerských pozicích jsou často lidé, kteří nevnímají IT jako nástroj, který jim má a musí práci ulehčovat, ale je to pro ně spíše nutné zlo, kterému se musí přizpůsobit. Takový přístup samozřejmě ovlivní i průběh prováděných analýz a zdařilost implementace podnikového informačního řešení. Naopak poučený a zkušený management má vliv na úspěch realizace, ta je díky tomu zpravidla méně složitá a méně náročná. Manažeři se přesto chybné volby dodavatele mnohdy dopustí i opakovaně.

Příčinou vedoucí ke špatnému rozhodnutí je často také upřednostnění nízkých pořizovacích nákladů a tím pořízení nevyhovujícího systému. Zákazník vsadí na levné řešení, ale vybere tím zároveň výrobce bez dlouholetých zkušeností, stabilního zázemí a rozšířené vývojové platformy. A to jsou klíčové faktory pro udržitelnost dodaného řešení do budoucna. Zákazník by měl při volbě partnera vždy uvažovat o pořízení technologie jako o investici, o její návratnosti a způsobu údržby i rozvoji.

Zákazníci, kteří se obávají počáteční vyšší investice, nebo nechtějí příliš investovat do provozu infrastruktury HW i SW, mohou dnes vybírat z nabídky předpřipravených produktů zpravidla v cloudu a pronájmu služby ve formě pravidelného měsíčního poplatku. Lze se tak dostat na cenově příznivější a lépe udržovatelný produkt. Výhodou je také pohyblivost v nastavení počtu uživatelů a podle toho úprava licence tak, aby zákazník platil skutečně jen to, co využívá.

Platforma pro podniková řešení od Microsoftu díky celosvětové působnosti, výzkumu a kontinuálnímu vývoji pokrývá téměř všechny potřeby, které zákazník od komplexního informačního systému může očekávat. Toho v daném okamžiku na světě není schopna žádná jiná firma. Zákazník zároveň dostává záruku kontinuálního vývoje a podpory řešení i do budoucna.

Microsoft prodává svá řešení prostřednictvím celosvětové sítě certifikovaných partnerů a společnost NAVERTICA byla v 90. letech prvním dodavatelem u nás, který ERP řešení, dnes nesoucí název Microsoft Dynamics NAV, na našem území lokalizoval a implementoval u zákazníků.

Produkty Microsoft v kategorii Business Solutions jako ERP a CRM jsou otevřeny i dalšímu vývoji a úpravám podle potřeb zákazníka. Ve společnosti NAVERTICA máme k dispozici již předpřipravená řešení, která můžeme nabídnout k standardní platformě. Požadované řešení jsme vždy schopni obohatit o zkušenosti z vlastního vývoje i oborových referencí a o odborné vzdělání našich pracovníků.

Pusťte si video, které vás seznámí s rozsahem činnosti a referencemi dodavatele NAVERTICA v oblasti podnikových informačních systémů:

Od společnosti NAVERTICA může zákazník očekávat, že se chce stát jeho dlouhodobým partnerem na poli podnikových informačních systémů. Spolupráce s našimi zákazníky je dlouholetá a děláme vše pro to, aby fungovala. V našem hlavním zájmu je poskytovat vlastní produkty a služby, které budou mít pro zákazníka dlouhodobý přínos. Naopak nenabízíme věci, které si myslíme, že pro daného zákazníka žádný smysl nemají. A to i v případě, že se po nich zákazník bude ptát, jsme připraveni volbu zdůvodnit a vysvětlit skutečné přínosy.

Pokud uvažujete o řešení informačního systému, potřebujete řešit ekonomiku, finance, provoz, obchodní i marketingové procesy anebo reporting, obraťte se bez obav na společnost NAVERTICA. NAVERTICA řešení kromě České a Slovenské republiky implementujeme a podporujeme také u zákazníků v mnoha evropských zemích, v USA a v jižní Africe.

Podívejte se pro více informací na naše webové stránky, nebo nám rovnou zašlete poptávku a my vás budeme kontaktovat.



Témata: Microsoft, YouTube

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.