Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Přední výrobce papírových obalů ladí svoji online tvář

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Je jediným výrobcem papírových tašek s kroucenými uchy v České republice. Jeho stroje chrlí miliony papírových sáčků denně. Řadí se mezi tuzemské hráče také v kartonáži. A nyní se chce stát obalovou jedničkou českého online trhu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tento tiskový stroj oblékne do firemních barev nejen papírové tašky, ale postará se také o potisk balicích papírů | foto: Litobal s.r.o.

O kom že je řeč? O moravskobudějovické společnosti Litobal. Ta si k letošnímu pětadvacetiletému jubileu nadělila zbrusu novou webovou aplikaci, jež tvoří základní kámen strmého schodiště, které stoupá k jasnému cíli – nejvyššímu stupínku mezi výrobci papírových obalů v ČR.

Nová internetová prezentace Litobalu usiluje hlavně o to, aby návštěvníkům webu dopřála nerušený komfort. Proto využívá nejmodernějších technologií: rychlé načítání stránek zajišťuje cloud, o bezpečnost se stará SSL certifikát a design je plně responzivní. Prohlížení stránek si tudíž pohodlně vychutnáte i na mobilních zařízeních. Přesvědčte se sami: www.litobal.cz.

Nákup papírových obalů přímo od výrobce šetří čas a peníze

A co si od nové online aplikace mimo jiné slibuje přímo majitel Litobalu Zdenek Stojánek? „Chceme i maloodběratelům ukázat to, že nákup papírových obalů přímo od výrobce je nejen výhodnější, ale hlavně to, že je vůbec možný. Řada lidí dosud o příležitosti maloobchodně objednávat papírové tašky, sáčky či kartonové krabice přímo od nás vůbec nevěděla,” uvědomuje se tento charismatický self-made man.

Tiskový válec promění papírové tašky a sáčky v chodící reklamu

Tiskový válec promění papírové tašky a sáčky v chodící reklamu

Jeho pozoruhodný a inspirativní příběh, který zachycuje cestu od primitivního stříhání obalů nůžkami přes přestavbu obuvnického stroje na kartonovou mašinu až po současné obraty, ostatně na webu naleznete také. Litobal se totiž vydal cestou budování důvěrnějšího vztahu se svými klienty. Právě proto své zásadní životní karty odhalili v nové online aplikaci také všichni klíčoví zaměstnanci.

Stroj na výrobu plochých papírových uch. Kromě nich vyrábí Litobal jako jediný v ČR také papírové tašky s kroucenými uchy

Stroj na výrobu plochých papírových uch. Kromě nich vyrábí Litobal jako jediný v ČR také papírové tašky s kroucenými uchy

Uživatelsky přívětivý e-shop do roka a do dne

Že to Litobal s výrazným průlomem v online sféře myslí vážně, dokládají i jeho další plány. V plném proudu jsou práce na nových jazykových mutacích. Jako první spatří světlo internetového světa anglická verze. Na webu se objeví nejpozději v únoru.

Ještě před koncem tohoto roku proběhne profesionální nafocení ukázkových výrobků. Tyto snímky jednak obohatí webovou prezentaci firmy, ale hlavně poslouží také jako odrazový můstek ke tvorbě nového e-shopu. Ani ten nepoběží na šablonovitém modelů standardních e-shopových služeb, ale bude unikátně navržen a naprogramován přímo pro společnost Litobal.

To samozřejmě vyžaduje několikaměsíční vývoj a testování. Papírové tašky, kartonové krabice nebo roličky balicího papíru si zákazníci v novém e-shopu budou moci objednat zhruba za rok. A proč Litobal nejde cestou nejmenšího odporu? Svým klientům chce poskytnout maximální komfort uživatelsky přívětivého obchodu.

Tento přístup jen dokládá největší přidanou hodnotu Litobalu. „Našim klientům se snažíme poskytnout služby, díky nimž nemusí sahat po kompromisech. Zákazník dodá výrobek, my mu vezmeme míry a vytvoříme kartonovou krabici, papírovou tašku nebo sáček, který mu padne jako ulitý,” vysvětluje Zdenek Stojánek.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.