Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

PRE má pečeť „Superbrands“

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

PRE | foto: PRE

Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Získání ocenění Superbrands pro značku PRE je jistě potěšitelné a uspokojující. Pro akciovou společnost Pražskou energetiku je tak dalším ze signálů, že společnosti Skupiny PRE postupují správným směrem a patří do elity českého byznysu. Na druhou stranu je to bezesporu závazek, který nutí nepolevit v nastoupeném úsilí, zvyšovat kvalitu své činnosti a posouvat nastavenou laťku povědomí o značce PRE výš a výš.

Pro Skupinu PRE je velmi cenné, že obstála i v jednom ze základních kroků vedoucích k zisku ocenění Superbrands – ve spotřebitelském průzkumu společnosti GfK Czech Republik. Mezi zhruba tisíci respondenty vyšla značka PRE jako ta, která si zaslouží uznání a ocenění. Podobně značku PRE hodnotila i komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, marketingu a komunikace, médií a marketingového výzkumu. Členové komise vysoce ohodnotili značku z pohledu její známosti, budování, inovace a prestiže.

Udělení titulu Superbrands daného roku předchází několikastupňové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů.

Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura GfK Czech Republic na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands, podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.

A v jaké společnosti se značka PRE objevuje? V loňském roce mezi osobnostmi pečeť Superbrands získali například kardiochirurg Jan Pirk nebo hokejista Jaromír Jágr. Z obchodních společností jsou to pojišťovna Allianz, původně účetní firma Deloitte, dále Erste Factoring, T-Mobile a nebo Rádio Evropa 2, Divadlo na Vinohradech či fotbalová Sparta.

Program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Zatímco první z nich jsou veřejně známé a spotřebitelé se s nimi setkávají den co den v maloobchodním sektoru či sektoru služeb, podnikatelské značky jsou důležitými hráči ve specializovaných odvětvích průmyslu, zemědělství a obchodu.

Spotřebitelské a podnikatelské Superbrands daného roku představují absolutní špičku mezi konkurencí. Titul Superbrands vyslovuje obdiv a skládá upřímnou poctu výsledkům společností v oblasti budování úspěšné značky. Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen vzdát hold nejúspěšnějším značkám v oblasti brandingu, ale také uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti mimořádně silné značky působící na českém trhu a prezentovat příklady hodné následování pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a inspirovali od nejlepších.

Témata: Jan Pirk

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.