Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Praha 5 chce znát dopady Radlické radiály na oblast Jinonic

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Praha 5 zadala ke zpracování studii, která v souvislosti s projektem Radlické radiály ověří možností dopravního zklidnění oblasti Jinonic, a to včetně úprav prostoru mimoúrovňové křižovatky Řeporyjská.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Praha 5 chce znát dopady Radlické radiály na oblast Jinonic | foto: Praha 5

Pátá městská část chce zjistit možnosti dopravního zklidnění Jinonic, a to v návaznosti na projekt Radlické radiály. Proto vybrala projektanta, který by konečnou verzi studie měl zpracovat do zhruba tří měsíců od podpisu smlouvy.

„Chceme analyzovat předpokládané dopady stavby Radlické radiály na dopravu v oblasti Jinonic, zejména pak na ulici Karlštejnskou. Studie navrhne možnosti a opatření na dopravní zklidnění celé oblasti, se zaměřením na omezení vlivů nežádoucí tranzitní dopravy,“ říká starosta Radek Klíma (TOP 09).

Studie bude řešit i problematiku okolí mimoúrovňové křižovatky Řeporyjská (MÚK), včetně variantních návrhů úprav urbanisticko – architektonického a dopravně – provozního řešení křižovatky. Výstupy studie by měly sloužit jako podklad pro Aktualizaci dokumentace k územnímu řízení Radlické radiály JZM – Smíchov, stavba č. 9567, kterou objednal odbor strategických investic MHMP na základě usnesení Rady HMP.

Radlická radiála JZM – Smíchov (RR) má v budoucnu plnit funkci hlavní sběrné komunikace pro lokalitu Radlic, Jinonic a Jihozápadního města s tím, že u Zlíchovského tunelu propojí Městský okruh se stávajícím ukončením Rozvadovské spojky ve Stodůlkách.

Tím dojde ke zklidnění rozsáhlé části Smíchova od Motola po Anděl, a následně i Prahy 2 a 3, protože dojde k převedení významného podílu dopravy ve směru východ – západ z Jiráskova mostu a Plzeňské / Vrchlického na Městský okruh. Trasa RR bude v převážné míře vedena v tunelu; z dopravního hlediska se území páté městské části dotkne také mimoúrovňová křižovatka Řeporyjská.

Radní páté městské části se již v červnu t. r. vyjádřili k aktualizaci technické studie pro Aktualizaci DÚR Radlické radiály z května 2016, kterou zpracovalo Sdružení PUDIS – SATRA.

„Rada souhlasila s principy územního a technického řešení aktualizace, která reagovala na již přednesené požadavky MČ Praha 5 a občanských aktivit, tedy se zahrnutím těchto požadavků do konceptu. Trváme však na některých zásadních připomínkách,“ říká radní Tomáš Homola (DJK). Mezi ně patří varianta A řešení MÚK Řeporyjská, řešení podjezdu Radlické mostní estakádou, vč. vytvoření kvalitního veřejného prostoru s přirozeným osvětlením, prodloužení obou tunelů u Tyršovy školy, založení obslužné komunikace v potenciálně rozvojovém území západní části Jinonic.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.