Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

PPC reklama je dobře měřitelný a efektivní způsob, jak se zviditelnit

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V současné době podnikatelé hledají způsob, jak se zviditelnit v internetovém světě. Ačkoliv jakousi samozřejmostí je správná optimalizace pro vyhledávače, neměly by být na druhou kolej odsouvány ani další nástroje internetového marketingu. A jedním z efektivních způsobů, který zaručuje při řádném nastavení velice dobrou návratnost investic, jsou PPC reklamy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

PPC reklama je dobře měřitelný a efektivní způsob, jak se zviditelnit | foto: Advertum s.r.o.

Možná si říkáte, že s českou nápovědou si kampaně v systémech Google AdWords a Sklik nastavíte úplně sami. Ale není to tak jednoduché, jak se na první pohled zdá, protože PPC správa zahrnuje řadu dílčích kroků, o kterých se v nápovědě nedozvíte.

V první řadě je nezbytné nastavit správně cíle tohoto marketingového kanálu. U internetových obchodů se očekává, že PPC reklama bude prodávat produkty. U společností nabízející služby se bude sledovat počet obdržených poptávek. A některé firmy se chtějí pouze dostat do povědomí široké veřejnosti, a tak budou chtít formou PPC reklamy podpořit svůj brand.

Proč se obrátit na specialistu?

Odborník, který se orientuje na správu PPC reklam, sleduje počet zobrazení reklamy, míru prokliku či míru konverze. A veškerá uvedená data prolíná ve správě, aby byly výsledky efektivní a aby byly splněné nastavené cíle.

Nespornou výhodou je, že se nemusíte o nic starat, protože specialista se postará o celý proces od vytvoření účtu, přes nastavení kampaní, až po pravidelné reportování. PPC reklama má jednu velkou přednost v porovnání s ostatními nástroji – je velice dobře měřitelná. Pokud bychom ji měli porovnat s reklamou v rádiu anebo tištěnou reklamou, nesnadno zde zjistíte, kolik lidí přiláká. Zatímco u PPC reklamy máte vše evidované.

V této oblasti působí společnost PPC Profits, která vám vytvoří a nastaví výkonové PPC reklamy pro vyhledávače napříč různými reklamními systémy.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Adria SONIC PLUS I600 SP_150PS_6MT
Adria SONIC PLUS I600 SP_150PS_6MT

r.v. 2016, naj. 2 km, diesel, servisní kniha
1 995 290 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.