Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Potřebujete kvalitní systém řízení kampaní? Pomůže vám CAXS

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Jak řídíte své kampaně? Znáte jejich účinnost? Se strategickým plánováním, řízením a průběžným vyhodnocováním marketingových kampaní vám pomůže CAXS – Campaign Execution System, ucelený systém řízení kampaní.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Potřebujete kvalitní systém řízení kampaní? Pomůže vám CAXS | foto: Komix s.r.o.

Kvalitní výrobek či služba jsou nutnou podmínkou uspokojení zákazníka. Ani kvalitní nabídka však nemusí zákazníka oslovit, je-li mu doručena nevhodnou formou, v době, kdy není pro zákazníka aktuální nebo jí zákazník nevěnuje pozornost, protože je vašimi sděleními přesycen.

Zákazník bude rád nakupovat, když bude mít pocit, že jeho potřebám rozumíte a zbytečně ho neobtěžujete balastem. Takový spokojený a loajální zákazník se stává vaším nejcennějším aktivem a zdrojem dlouhodobé prosperity.

CAXS – systém řízení kampaní

KOMIX je schopen nabídnout nástroje na podporu cílené a řízené komunikace. Naše řešení pomáhají zajistit naplánování, provedení a průběžné vyhodnocování kampaní napříč jednotlivými komunikačními kanály.

Potřebné funkce lze rozdělit do několika oblastí:

Plánování kampaní

Systém řízení kampaní pomáhá naplánovat konkrétní kampaně dle obchodních záměrů firmy. Definujete např. výběrové podmínky pro vytvoření cílových skupin, časování kampaně, závislosti mezi kampaněmi a další nezbytné parametry. Můžete zde také archivovat kreativní součást kampaně (texty, obrázky, grafika). Výběr cílové skupiny umožňují naše nástroje „naklikáním“, tj. zvládne to i business uživatel bez pomoci IT.

Správa pravidel

Správa pravidel pak zajistí optimální četnost kontaktování a koordinaci kampaní mezi jednotlivými kanály. Kromě hlídání toho, aby nebyl zákazník přetěžován, podporuje systém i opačný pohled, tj. indikuje zákazníky, na které je četnost oslovení příliš nízká.

Integrace s exekučními kanály

KOMIX jakožto systémový integrátor disponuje bohatými zkušenostmi a know-how v oblasti integrace, což umožní dát dohromady stávající, zpravidla různorodé systémy exekučních kanálů – SMS, e-maily, MMS, call centra, řešení pro direct mail a další. Vytvoříme tak propojení na vaše stávající exekuční kanály nebo připravíme automatizované výstupy v požadované formě.

Vyhodnocení kampaní

A v neposlední řadě vyhodnocení kampaní poskytne analýzu výsledků z hlediska plánovaného a skutečného přínosu kampaně.

K těmto základním oblastem pak přistupují další pokročilé funkce:

Customercentric přístup

Kromě klasického modelu kampaní podporují naše nástroje také tzv. customercentric přístup, který se hodí zejména pro firmy s velmi širokým portfoliem produktů. V tomto případě není k určité nabídce vybírána skupina zákazníků, ale ke každému zákazníkovi jednotlivě je vybírána nejlepší nabídka. Výsledkem je individuální komunikace, která může přesně reagovat na odlišné potřeby jednotlivých zákazníků.

Interakce v reálném čase

Dalším pokročilým stupněm individualizované komunikace se zákazníkem je komunikace v reálném čase, tzv. „Real time customer interaction management“. Zákazníkovi můžete nejen přesně nabídnout to, co obecně preferuje, ale díky našim technologiím mu můžete nabídnout to, co přesně potřebuje v daný okamžik, o co projevil zájem, či kde jeho zájem vyplývá z jeho chování. Účinnost takovéto komunikace je oproti klasickému modelu řádově vyšší.

Rádi se pobavíme o tom, jakým způsobem vést řízenou marketingovou komunikaci tak, aby byli zákazníci oslovováni nabídkami, jež jsou pro ně šité na míru, a to správným kanálem a ve správný čas. Věříme, že tak můžeme firmám pomoci k maximalizaci podílu na výdajích jejich zákazníků i k maximalizaci jejich celoživotní hodnoty pro určitou značku.

Více o produktu CAXS – Campaign Execution System najdete na našich stránkách www.komix.cz.

Autor: Martin Smrt, Senior Business Consultant společnosti KOMIX, s.r.o.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.