Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Potisk šerp: dobrý způsob, jak o sobě dát vědět

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Protože se šerpy nejčastěji objevují na společenských událostech, jedná se o ideální způsob, jak dát o sobě vědět. Na šerpě je tedy nejdůležitější to, co sděluje, tedy její potisk.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Potisk šerp, způsob jak o sobě dát vědět | foto: Casanova Publishing s.r.o.

Když se řekne šerpa, většina z nás si představí tu maturitní. Někdo rozvášněné debaty spolužáků nad mottem, které šerpa ponese. Mezi nejpopulárnější potisk oblíbený mezi studenty určitě patří "Někdo září, někdo v září." Jak již ale bylo řečeno, šerpy se hojně objevují také mimo školní prostředí.

Každý jistě ví, že šerpa zdobí mnoho slavnostních událostí. Obrázky krásné dívky se šerpou s nápisem "miss" přes ramena nám každý rok přinášejí média. Viděli bychom je také u hostesek. Potisk šerp tak může v kombinaci s krásnou dívkou dobře propagovat třeba firmu nebo nový produkt.

Šerpy se používají také k dekoračním účelům. Mohou zdobit svatební tabule nebo zpestřit výzdobu stolů připravených na slavnostní hostinu. Používají se také při otevírání nejrůznějších objektů.  Šerpa tedy může být důmyslným způsobem, jak o sobě dát vědět a dostat se do blízkosti svých potencionálních zákazníků nebo partnerů.

Dalším možným využitím potisku jsou smuteční stuhy na věnce nebo kytice.

Vyberte si správnou barvu pro danou příležitost

Potisk šerp nabízí reklamní společnost Casanova, která na trhu působí již od roku 1993. Zde si můžete vybrat šerpy z velké škály barevnosti. Barva má samozřejmě velký vliv na to, jak bude šerpa působit. K oficiálním příležitostem se hodí spíše decentní barvy, také je dobré přihlédnout k barvě oblečení, kterou bude mít nositel šerpy na sobě. Pokud bude barva šerpy v kontrastu s oděvem, všimne si jí každý.

Potisk se provádí speciálním termolisem s regulací teploty a tlaku transferu. Používá se technologie termotranferu fólií Flex s příjemným hladkým povrchem, anebo se užívá fólií Flock se sametově jemným velurovým povrchem na povrchy jako je například semiš.

Ve společnosti Casanova vám poradí jak nejlépe na potisku zachytit své nápady, jaký zvolit font i barevnou kombinaci. Jsou schopni vyrobit šerpy různé délky, od několik centimetrů dlouhých šerp až po několikametrové šerpy.

O potisku a výrobě šerp se více dozvíte na stránkách www.casanova.cz.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Nejsem perfektní máma!
Nejsem perfektní máma!

Své dítě miluji, ale dávám mu opravdu to nejlepší?

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.