Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pošlete svým přátelům a blízkým pohlednici přímo z mobilu či počítače

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Klasickým pohlednicím, zdá se, odzvonilo. Sice na ně narazíte na hradech a zámcích či v turistických střediscích, ale svou zlatou éru mají dávno za sebou. Aby ne, když si dnes můžete snadno a lehce vytvořit pohlednici sami a odeslat ji přímo z počítače či mobilu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pošlete svým přátelům a blízkým pohlednici přímo z mobilu či počítače | foto: LNT, s. r. o.

S šikovným programem pro vás bude výroba pohlednice z vlastních fotografií hračkou. Postup je podobný jako v případě fotoknih, kalendářů či přání. Stačí si najít na internetu webové stránky firmy, která aplikaci tvorby pohlednic nabízí a která pro vás bude uživatelsky příjemná. Vedle fotoknih, přání, kalendářů, obrazů či vizitek nabízí jednoduchý a efektní program pro pohlednice různých formátů na stránkách www.eprinter.cz firma LNT, s. r. o.

Vyberte si grafiku

Pokud jde o grafické zpracování, lze si vybrat z více než osmdesátky typů pohlednic, viz http://www.eprinter.cz/cs/products/types/detail/2. Záleží jen na vás, která varianta vám padne do oka – jestli jedna klasická fotografie, přibližující např. atraktivitu místa, kde se nacházíte, skládanka více obrázků, kombinace snímků a textu na čelní straně nebo netypické grafické prvky. Jde o zajímavá rámování snímku či efektní prvky uvnitř pohlednice – např. puzzle, výřezy různých tvarů (kruhy, srdce, čtyřlístek) nebo obrysy, např. zvířecích mazlíčků, do nichž snímek umístíte. Pokud máte jasno, co má fotografie zobrazovat, usnadní vám výběr typu pohlednice základní témata Děti, Láska, Příroda a Zvířata. Volit se dá také ze dvou formátů: klasického 148 x 105 mm a „širokoúhlého“ 210 x 99 mm. V každém případě vyrobíte originální a jedinečný produkt, který se nedá koupit a adresáta o to víc potěší.

Nahrání fotografií a registrace

Jakmile máte vybraný typ pohlednice, po zobrazení detailu kliknete na políčko „Vytvořit“. Intuitivně ovládaný program vás vyzve k nahrání fotografií – záleží na vás, kolik jich vyberete a vložíte. Využít lze snímky z vašeho počítače, stránky na facebooku a program počítá i s galerií Picasa. Snímky se automaticky ukládají do Knihovny fotografií, s níž můžete pracovat při tvorbě další pohlednice či jiného fotoproduktu. Proto je také dobré se do systému registrovat. Pokud tak neučiníte před začátkem ukládání fotografií, program vás k tomu vyzve v procesu samotné tvorby pohlednic. Registrace vás vůbec k ničemu nezavazuje, naopak vám umožní se k nahraným fotografiím i rozpracovaným vizím opětovně vracet, než se rozhodnete pro finální podobu.

Tvorba pohlednice

Máte-li nahrané fotografie a vybraný typ pohlednice, zobrazí se vám na ploše počítače v procesu Tvorba produktu nejprve návrh strany 1. Kurzorem vždy vyberete pole a po kliknutí i obrázek, který jste nahráli a chcete na dané místo vložit. Program vás okamžitě upozorní, jestliže vložíte snímek s malým rozlišením, proto se nemusíte bát, že by byla pohlednice ve výsledku neostrá. Fotky se dají zvětšovat, zmenšovat, otočit o 90 stupňů a dokonce také vyrovnávat. Po uložení fotek do pole pohlednice vás aplikace vyzve k názvu produktu. Rozpracovaný zůstane v tomto programu po dobu třiceti dnů, než se smaže. Stejně jako plochu pro obrázky zpracováváte na čelní straně pole pro text a sami volíte velikost, typ písma i jeho grafické umístění, např. na střed. Každý krok, který provedete, nezapomeňte uložit.

Po vytvoření pohlednice přecházíte ke zpracování strany 2 (po kliknutí v záhlaví), kde podle předlohy vyplníte jméno i adresu a napíšete – opět po výběru pole vámi voleným písmem – vzkaz, pozdrav nebo přání adresátovi. Váš výtvor si zkontrolujete v dalším kroku – Dokončení produktu.

Známku ani poštovní schránku nemusíte řešit

Po Dokončení produktu nabízí firma LNT milou doplňkovou službu, zahrnující poštovné a odeslání vaší pohlednice na vyplněnou adresu v ČR i do zahraničí. Znamená to, že nemusíte čekat, až vám pohlednice přijdou poštou a pak je teprve odesílat, řešit známku či hledat poštovní schránku ve vaší blízkosti. Celý tento proces udělá firma okamžitě za vás. V případě, že chcete mít originální pohlednice doma po ruce, až se naskytne příležitost, necháte si je samozřejmě domů poslat. Stačí potvrdit a dokončit objednávku ve vašem nákupním košíku.

U společnosti LNT, s. r. o. se můžete spolehnout na profesionální digitální tisk a pohlednice na křídě o gramáži 250 g se super leskem. Vedle vytváření dalších fotoproduktů zajišťuje firma i online tisk z dat. Více na www.eprinter.cz.

Autor:

Nejčtenější

Elektromobil – auto budoucnosti?
Elektromobil – auto budoucnosti?

Počet elektromobilů na českých silnicích každoročně roste, za posledních 5 let více než patnáctinásobně. Jejich prodej navíc Česká republika, ale zdaleka nejen...  celý článek

Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...
Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...

Plánujete pořízení miminka? Přejete si mít chlapečka, který bude pokračovatelem rodu, nebo vám tento historicky dochovány model nic neříká a toužíte po...  celý článek

Na Hrad kandiduje jediná žena. Ve hře Prezident 21 z žen vede Němcová.
Na Hrad kandiduje jediná žena. Ve hře Prezident 21 z žen vede Němcová

Do občanské hry Prezident 21 byly navrženy desítky žen. Do první padesátky se probojovaly například Eliška Wagnerová, Zuzana Roithová či Lenka Bradáčová....  celý článek

Westray Barcelona - nejnovější trendy v nábytkářství -  dekory dřeva...
Novinky od Oresi: Moderní kuchyně pro život a radost z vaření

Současné kuchyně se stále vyvíjejí, aby nám přinášely víc komfortu a radosti. Oresi je největší prodejce kuchyní na českém trhu a své portfolio pravidelně...  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Teak stříbrný
Podlaha v dětském pokoji musí být teplá a měkká

Hledáte nejlepší podlahu do dětského pokoje pro svou ratolest a nevíte, jaký z materiálů podlahovin zvolit? Chcete, aby vaše dítě nenachladlo od studené země a...  celý článek

Další z rubriky

Máme pro vás 3 nejefektivnější metody omlazení pleti bez skalpelu.
Máme pro vás 3 nejefektivnější metody omlazení pleti bez skalpelu

Již mnoho let neplatí, že pokud chceme vypadat o pár let mladší a minimalizovat své vrásky, je jediným možným krokem plastická operace za desetitisíce korun....  celý článek

Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?
Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?

Chytrý telefon se stal neodmyslitelnou součástí našeho života a životního stylu. Když zrovna nevoláme kamarádkám, prohlížíme novinky na Facebooku, sledujeme...  celý článek

Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...
Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...

Plánujete pořízení miminka? Přejete si mít chlapečka, který bude pokračovatelem rodu, nebo vám tento historicky dochovány model nic neříká a toužíte po...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát
Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát

Glamour makeup je výrazný styl líčení. Používá se většinou při focení a má za cíl podtrhnout ženskou krásu a přitažlivos... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.