Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Poslední ostrovy svobody najdete v Jeseníkách

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Přes padesát tisíc zhlédnutí během prvních pár hodin od zveřejnění zaznamenal nový promo spot Jeseníků. Další tisíce zhlédnutí a sdílení přibývají každý den. Nové propagační video jesenických hor zobrazuje nejvyšší moravské hory jako poslední ostrovy svobody...

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nový promo spot nabádá širokou veřejnost, aby přijela objevit Jeseníky a našla zde opravdovou a nekonečnou svobodu. | foto: Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu

„Příběh vzniku nového propagačního videa je nezvyklý. Možná právě proto, že nejde o promyšlený kalkul, má video úspěch a jeho virální šíření mezi fanoušky Jeseníků je nečekaně velké,“ uvedla Andrea Veselovská, ředitelka destinačního managementu Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu.

„Video vznikalo dva roky, ovšem původně jen jako testovací záběry tehdy nové, dnes již dávno překonané, techniky, kterou autor videa Petr Pavlíček zkoušel. Když jsme zjistili, jaké klenoty schovává v šuplíku, požádali jsme ho, aby pro nás záběry sestříhal,“ popisuje Veselovská vznik spotu o Jeseníkách, který boří rekordy sledovanosti nejen na Facebooku.

Nový promo spot nabádá širokou veřejnost, aby přijela objevit Jeseníky a našla zde opravdovou a nekonečnou svobodu. Obecně pak video vyobrazuje nabídku zimních aktivit, které jsou pro Jeseníky typické – sjezdové lyžování, běžkování, chůze na sněžnicích.

Hlavní heslo aktuální zimní kampaně turistické destinace Jeseníky zní POSLEDNÍ OSTROVY SVOBODY a vychází z vizuální představy inverzního „moře“ oblaků, ze kterých vystupují Jeseníky jako ostrovy.

„Zimní kampaň jsme zaměřili na online a nová média. Trvat bude dva měsíce. Promo spot je k vidění na facebookové stránce Jeseníky – Nejkrásnější české hory, na Youtoube kanálu Jeseníky, na oficiálním turistickém portálu Jeseníků www.NavstivteJeseniky.cz a v prosinci také v kinech po celé Moravě a v Praze,“ upřesňuje Andrea Veselovská.

Témata: kino, Facebook, Jeseníky

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Jan Cichý
Filtry v železárnách zachytí tisíce tun prachu. Co s ním?

Železárny v regionu investovaly miliardové prostředky do odprášení provozů. Obrovské filtry zachytí tisíce tun prašných částic z oceláren. Jejich likvidace je...  celý článek

Soutěž o pátého inovačního oskara je v plném proudu.
Soutěž o pátého inovačního oskara je v plném proudu

Až do 15. září se malé a střední firmy mohou přihlašovat do soutěže Inovační firma Moravskoslezského kraje, kterou 28. března oficiálně vyhlásil...  celý článek

Zaměstnanci společnosti DEZA se zapojili do soutěže Do práce na kole.
Zaměstnanci společnosti DEZA se zapojili do soutěže Do práce na kole

Jednatřicet květnových dní bylo ve společnosti DEZA, a.s. ve znamení nemotorových dopravních prostředků. Již třetí rok v řadě vyměnili zaměstnanci společnosti...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.