Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pořádáte opening párty? Sháníte hostesky? Pomůže vám reklamní agentura

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Zjistili jste, že je třeba podpořit prodej vašich produktů, zvýšit povědomí své značce nebo říci lidem "Jsme tu, jsme dobří a nabízíme pro vás to nejlepší?" V tom vám dokáže pomoci pouze kvalitní reklamní agentura.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Top | foto:  Agentura Allice

Říkají vám něco pojmy event marketing nebo sales promotion?

Sales promotion není nic jiného než reklamní nebo prodejní akce. Cílem hostesek a promotérů je upoutat pozornost, vyvolat zájem a probudit touhu po nabízeném produktu. Oslovenému je nabízeno například vyzkoušení zboží.

K umocnění kouzla upoutání jsou používány většinou hostesky v reklamních kostýmech, které na větších předváděcích akcí bývají ujednocené. Jednoduchá komunikace vede k rychlejší i citelnější odezvě. Promotéři a hostesky, které povolá reklamní agentura, bývají v metru, na ulici a samozřejmě i v obchodech. Jistě jste je již několikrát zahlédli nebo s nimi přímo komunikovali.

Hostesky

Hostesky

Sales promotion patří do oboru event marketingu, někdy označovaném jako event managementu. Do této skupiny můžeme zařadit společenské události, teambuilding, prodejní akce, sportovní akce a podobně. Jakákoliv z těchto uspořádaných akcí vyžaduje stanovená pravidla a to nejen od klienta.

Stáváte se v podstatě organizátorem akce a vzhledem k tomu, že se takovéto akce konají v prostředí velkého počtu lidí (větší prodejní potenciál), je případný nezdar nebo větší zádrhel dříve nebo později vidět. Stává se to proto výzvou pro většinu manažerských schopností. Je třeba například naplánovat událost - sestavit plán, zajistit prostory, technické zabezpečení a financování, průběžně tvořit dokumentaci a celkové vyhodnocení akce.

Hosteska představuje příjemné lákadlo

Marketingové a sales promotions aktivity jsou oblíbenou formou získání jak brandu, tak prodeje čehokoli. Kvalitní reklamní agentura musí vědět, že je pozornost lidí limitovaná a tudíž vyhrávají jednoduchá sdělení. Jistě jste již mnohokrát viděli nejednu hostesku, která na veletrhu, firemním setkání nebo jiné reklamní či propagační akci slušivě reprezentovala jistou firmu například tím, že příjemně vítala hosty s welcome drinky, rozdávala reklamní materiály nebo propagační předměty.

Hostesky

Agentura Allice

Pozornost lidí je limitovaná, jednoduchá sdělení proto vyhrávají.

Jaké jsou hlavní znaky hostesek a promotérů?

Znaků může být mnoho, nicméně by měly působit především reprezentativně, profesionálně, s příjemným vystupováním a se zájmem o komunikaci s lidmi kolem sebe. Většina z hostesek a promotérů  jsou studenti středních a vysokých škol nebo čerství absolventi, hledající si stálou práci. Reklamní agentura dává hosteskám ve většině případů odměnu na základě dohody o provedení práce následující měsíc po akci převodem na účet.

Která reklamní agentura má ty pravé hostesky a promotéry?

Už se mi několikrát stalo, že jsem byl na veletrhu nebo firemní akci a všímal si (profesionální deformace), že se hostesky neustále vybavovaly mezi sebou. Takové hostesky slouží jen na oko a prezentaci jako takové příliš nepřispívají. Dobrá reklamní agentura a PR agentura má své kontakty na již prověřené hostesky, promotéry, supervizory a koordinátory. Všechny tyto pozice jsou specifické a proto uchazeči procházejí nejedním interním školením.

Reklamní agentura, která má zkušenosti se společenskými akcemi vám jistě zajistí hostesky s výborným vystupováním, slovním projevem i dalšími požadovanými vlastnostmi, které se na druh akce bude hodit. Například pro prezentaci produktů se hodí spíše modelky, které pózováním s produkty vytvoří lepší dojem na představovaný produkt.

Hostesky

Agentura Allice

Rada tedy zní: Reklamní agentura musí mít dobré reference. Vyberte takovou agenturu, která zaručuje i to, že bude personální podpora kvalifikovaná a že splní svůj účel.

Pokud jste dočetli až sem, jistě vás naše představení, schopnosti a reference zaujaly. A to nás těší. Jsme Agentura Allice, kdy nás tedy můžete oslovit?

Pokud pořádáte nebo potřebuje zrealizovat:
• opening party
• konference, semináře, regionální školení, firemní akce
• brandbuilding
• dny otevřených dveří

Jsme schopni zajistit:
• kompletní produkční technický servis pro reklamní a společenské akce
• kompletní realizaci nebo jen dílčí spolupráci na vašich společenských akcí

Pokud sháníte personální zajištění vašich marketingových projektů nejen v ČR:
• sympatické a komunikativní hostesky s možností ujednoceného oblečení
• koordinátoři a promotéři na celém území ČR a SR
• plánujete expandovat se svými výrobky do zahraničí a chcete exportovat na jistotu

1.Proč nás oslovit? Čím se odlišujeme od konkurence?

  • 12 let zkušeností
  • plošné působení v celé ČR
  • mezinárodní zkušenosti (SR, Polsko, Chorvatsko, Maďarsko, Slovinsko, Srbsko, Bulharsko)
  • máme bohaté zkušenosti v pořádání společenských akcí
  • jsme schopni zajistit veškeré služby na klíč včetně logistiky, supervize, fotodokumentace a vyhodnocení
  •  máme zkušenost s výběrem vhodných hostesek a promotérů - vlastní databáze hostesek a promotérů
  • máme různorodé myšlenky, nápady a Vaše produkty dovedeme stručně i výstižně vykomunikovat tak, aby se vtiskly do paměti zákazníků a následně v nich vyvolaly chuť dozvědět se více - dynamická komunikace a reakce na požadavky klienta

2.Jaké jsou naše cíle?

  • spokojenost zadavatele
  •  zvýšení povědomí o vašich produktech a službách
  • zvýšení povědomí o zadavateli (brand)

Už víte, která reklamní agentura je nejzkušenější v event marketingu a která vám dodá nejlepší hostesky?

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.