Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

POPRON investuje do prodeje CD a DVD systémem multichannel

  7:00
Komerční sdělení Kombinace e-shopu, zásilkové služby, nabídkových katalogů, distribučních skladů a maloobchodních prodejen. Tak lze charakterizovat systém multichannel, který představuje budoucnost prodeje hudby a filmu. A právě na tento systém se zaměřil POPRON.

Prodej CD a DVD systémem multichannel | foto: POPRON

Poslední dobou jsou media plná zpráv a polemik o digitálních prodejích hudby filmu a i e-knih. Přes propady tržeb v posledních letech se u nás ale stále prodá ročně více než 3 miliony hudebních CD a stejné množství filmových DVD. Podle statistiky IFPI činily příjmy hudebních společností z digitálních prodejů 11,5 % z celkových tržeb. Zbytek představuje fyzický prodej.

Prodej hudebních a filmových nosičů bude trhu v České republice v nejbližších letech stále dominovat. Dojde však ke změnám. Specializované hudební obchody buď zavírají, nebo omezují své plochy. Hypermarkety nahrazují CD a DVD lukrativnějšími komoditami. Správy databází se stovkami nových titulů a stejně tak stovkami vyřazených a přeceněných už udržují jen ti největší nadšenci.

POPRON sklad

"Budoucnost maloobchodního prodeje hudby a filmu patří systému multichannel. Ukazují to celosvětové zkušenosti a trendy a platí to nejenom pro nosiče audio a video. Zákazník chce mít co největší výběr, porovnat si ceny a své zboží získat co nejpohodlnějším způsobem. V tomto úhlu pohledu jsou dnes zastaralé už i klasické e-shopy. Ty se předhánějí na vyhledávačích v co nejnižších cenách, aby potom zákazníkovi naúčtovaly distribuční poplatek, kterým si nakonec doženou minimalizovanou marži. A co zákazník? Když už e-shop dané CD nebo DVD sežene, tak pošle zákazníka na poštu, aby si tam vystál frontu v naprosto nevhodných otevíracích časech," uvádí k tomu šéf společnosti POPRON Peter Schier.

POPRON investuje do prodeje CD a DVD systémem multichannel

Co je tedy multichannel? Jedná se o kombinaci e-shopu, zásilkové služby, nabídkových katalogů, distribučních skladů a maloobchodních prodejen resp. výdejen s moderními komunikacemi, kterými jsou internet a "chytré telefony". Nákup přes internet ale s fyzickým výdejem zboží přes výdejní místo je dle průzkumů mezi spotřebiteli nejpreferovanější.    

POPRON investuje do prodeje CD a DVD systémem multichannel

Dle odhadů společnosti POPRON se v tomto a příštím roce většina fyzických nosičů v ČR prodá právě prostřednictvím systému multichannel. Ze skladů společnosti POPRON včetně sesterské PF Distribution je expedováno zhruba 70% hudebních a filmových nosičů v ČR.

Zásilkový katalog "POPRON" prolistují měsíc co měsíc statisíce zákazníků. Každý týden obdrží více než čtvrt milionu zaregistrovaných zákazníků informace o novinkách v oblasti hudby, filmu a knih. Každý den navštíví stránky www.popron.cz kolem 20 000 uživatelů. Facebook čítá přes 11 000 fanoušků.

Distribuční systém společnosti POPRON s názvem multichannel nabízí pohodlné vyzvednutí zboží ve vlastních prodejnách bez jakýchkoliv poplatků a příplatků. Počet takovýchto "výdejních míst" bude POPRON v příštích měsících rychle zvyšovat. Je navázána spolupráce s prodejními řetězci z oblastí computerového příslušenství, elektroniky a dalšího sortimentu.

Právě tyto prodejny vidí v prodeji resp. výdeji fyzických nosičů zajímavé obohacení svého sortimentu. A zákazníkům přibudou další možnosti, jak si svoji hudbu či film pořídit co nejpohodlněji. Ideálně dopoledne vybrat na internetu a večer při cestě domů vyzvednout na prodejně. POPRON plánuje v tomto a příštím roce vytvořit zhruba 200 prodejních míst po celé republice.

POPRON budova
Autor:
  • tisknout
  • sdílet
  • máte tip?


mobilní verze
© Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.