Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pomoc pro podnikatelky a manažerky s výběrem zaměstnanců

Komerční sdělení   1:00aktualizováno  1:00
Začíná nový rok a spousta žen se právě odhodlává ke startu kariéry podnikatelky či manažerky. Zeptali jsme se tedy ve společnosti TrustFrame, která se zabývá psychologickým poradenstvím pro aktivní ženy, jak na to...

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Budoucí podnikatelky by se neměly nechat ničím a nikým odradit | foto: TrustFrame

Začíná nový rok s krásnými dvěma jedničkami, co si ženy manažerky a podnikatelky letos například dávají jako předsevzetí v jejich pracovní sféře?
V současném období se předsevzetí aktivních žen týkají především rozjíždění nových projektů a definování jejich cílů. Nový plánovací diář k tomu přece svádí...

Mohou se s Vámi poradit podnikatelky a manažerky, které rozjíždějí nový projekt, odešly ze zaměstnání a snaží se vybudovat vlastní podnik? Proč Vás takové ženy vyhledávají?
Ženy, které prožívají zmíněné situace, byly minulý rok mými častými klientkami. Také maminky, které se na mateřské dovolené cítí nevytížené, si hledají nové samostatné možnosti, projekty a uplatnění. Větší seberealizace, možnost řízení vlastního času a někdy i únava ze stereotypní "kancelářské" práce (nebo jednotvárných mateřských povinností) bývají důvodem těchto začátků.

Podnikatelky, manažerky i celé firmy musí výběru zaměstnanců věnovat velkou pozornost

Co podnikatelky a manažerky v takové situaci nejvíce trápí, je pro ně snadné najít si spolehlivé spolupracovníky a zaměstnance?
Největší problém je především se k této změně opravdu rozhodnout. To je první a nejtěžší fáze, kterou je nutno projít. Další fáze, pokud je připraven dobrý obchodní plán, je nutné řešit, zda práci budou budoucí podnikatelky či manažerky zvládat samy, nebo si budou hledat tým - ze začátku třeba jen asistentku.

Jak můžete být pro podnikatelky či manažerky nápomocná ve výběru spolehlivých lidí do firmy, a jaké budoucí problémy jim to může ušetřit?
Pokud přijmete do své firmy nebo do svého oddělení kamarádku případně někoho z inzerátu, dříve či později mohou přijít nedorozumění a ztráty. Těm lze předejít objektivním, kvalitním výběrem zaměstnanců. Naše specialita je výběr zaměstnance během 1 dne, kdy pomocí psychologických metod dokážeme vybrat z několika předvybraných toho pravého zaměstnance a samozřejmě se za něj zaručit.

Budoucí podnikatelky 1

Jak dlouho zhruba trvá vyspecifikování požadavků na pracovní pozici a výběr vhodného zaměstnance nebo spolupracovníka?
Proč je třeba, aby podnikatelky, manažerky i celé firmy věnovaly výběru takovou pozornost? Specifikace pozice leží na klientovi - on ví, koho potřebuje. Této fázi je potřeba věnovat největší pozornost a případně s ní pomoci. Obzvlášť, pokud jde o novou pozici, případně o pozici se změněnou pracovní náplní. Specifikace - neboli vyjasnění schopností a dovedností, které má hledaný pracovník mít je základ celého procesu pomoci s výběrem zaměstnanců.

Myslíte si, že poznáte rozdíl ve firmě, která již v začátcích řešila výběr pracovníků s odborníky, oproti těm, kteří si vybrali zaměstnance jen z inzerátu?
Určitě, myslím, že obvykle u větších a zkušenějších firem ani není zvykem, že by se postupovalo jinak než pečlivým kvalitním výběrem zaměstnanců.

Budoucí podnikatelky by se neměly nechat ničím a nikým odradit od svých cílů

Proč vůbec na sestavení týmu a spolupracovníků vyčlenit ještě další finance než jen na mzdy, například právě na onu pomoc s výběrem a sestavení profilu pracovních míst?
Protože špatná investice do lidí se vám vrátí nejen v narušených mezilidských vztazích, ale v konečném důsledku právě ve finančním výkazu. Nemotivovaný, problematický zaměstnanec se prostě prodraží.

Kam se mohou podnikatelky či manažerky obrátit, máte nějaké konzultační hodiny?
Pro konzultace výběru zaměstnanců a sestavení týmu se podnikatelky a manažerky mohou se obrátit na online poradnu www.managerkapodnikatelka.cz

Co byste popřála začínajícím podnikatelkám do roku 2011?
Držet se hesla "kde je vůle, tam je cesta", být trpělivými a nenechat se ničím a nikým odradit od svých cílů.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?
E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?

Každý měsíc u nás vzniknou desítky e-shopů a také jich desítky zaniknou. Inspirovaly vás příběhy iDNES.cz o Pavlu Tesaříkovi, který stojí za fenoménem...  celý článek

Praktický pohled na automatizaci procesů.
Praktický pohled na automatizaci procesů

V oblasti řízení je procesní pohled na organizaci, její aktivity a její okolí beze sporu velmi praktický. Umožňuje chápat souvislosti, oddělit důležité od...  celý článek

Startup Enehano slaví rok: Díky nim radí umělá inteligence i v ČR.
Startup Enehano slaví rok: Díky nim radí umělá inteligence i v ČR

Startup Enehano Solutions slaví první narozeniny. Za úvodních 12 měsíců stihl více než některé firmy za dlouhé roky. Firma získala ocenění IBM Partner roku...  celý článek

Vyfoťte, vystavte, prodejte
Vyfoťte, vystavte, prodejte

Prodávejte jednoduše přes mobilní aplikaci Bazar eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.