Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pomáhala budovat internetový obchod s potravinami

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Nela Ceeová prošla absolventským programem Tesco, dnes je zodpovědná za provoz Tesco Potraviny on-line.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tesco Potraviny online. Zboží je zákazníkovi dodáno ve zvolený časový interval až ke dveřím domu či bytu. | foto: Tesco

Před dvěma lety byla čerstvou absolventkou dvou vysokých škol a přemýšlela, co dál. Dnes je zodpovědná za provoz celého internetového prodeje potravin společnosti Tesco a řídí více než 150 lidí. Nela Ceeová je živým důkazem toho, že dnešní doba je pracovitým ženám rozhodně nakloněna.

Vše začalo spíše náhodnou přihláškou do absolventského programu obchodního řetězce Tesco. V několikaúrovňovém výběrovém řízení si Nela poradila s velkou konkurencí, uspěla a v září 2010 do absolventského programu nastoupila.

"Začátek nebyl vůbec jednoduchý. Filosofií Tesca je, že si každý absolvent musí vyzkoušet běžný provoz obchodu, aby se dobře seznámil s chodem firmy od té nejzákladnější úrovně. Takže jsem strávila nějakou dobu na pokladně, doplňováním zboží do regálů a tak podobně," vzpomíná Nela.

V absolventském programu stráví absolvent obvykle 12 měsíců. Nela však měla skvělé výsledky a nakonec byla již po osmi měsících  nasazena do zcela nového projektu, který Tesco začalo v České republice připravovat - Tesco Potraviny on-line.

"Všechno se to seběhlo dost rychle. Přišel za mnou tehdy nadřízený a řekl mi, že bych se hodila na pozici provozní manažer do projektu Tesco Potraviny on-line. O pár dní později už jsem seděla v letadle do Londýna, kde jsem na tamější centrále Tesco měsíc sbírala zkušenosti v provozu, prošla nejrůznějšími školeními a tréninky," popisuje.

Po svém návratu z Anglie za pomoci nabytého know-how nastavovala Nela celý systém provozního fungování internetového obchodu s potravinami v České republice a připravovala jeho spuštění, ke kterému došlo letos v lednu.

Školím profesionální nakupující

"Museli jsme v prodejnách zvážit, nafotit a zařadit do správných kategorií obrovské množství produktů, které jsou v internetovém obchodu k dispozici. A jen co jsme to dodělali, tak přišla zimní sezóna a s ní hromada nových produktů, takže jsme mohli začít skoro nanovo," popisuje Nela počáteční sisyfovskou práci.

"Vedle manažerů a vedoucích máme dvě hlavní pracovní pozice. První je tzv. picker nebo také vychystávač, který mezi regály vybírá objednané zboží. V podstatě tak nakupuje místo zákazníka. Druhou pozicí je řidič, který připravené zboží odveze zákazníkovi domů, kde s ním zboží projde a zkontroluje tak, že je vše, jak má být," říká Nela.

"Ve své pozici jsem zodpovědná za kompletní fungování služby, plánování kapacit, tedy abychom měli dostatek zaměstnanců na včasné vyřízení všech objednávek, a také postupné rozšiřování dostupnosti služby, kterou v současné době poskytujeme v Praze a okolí, dále na Mladoboleslavsku a Kladensku," dodává.

Každý den je jiný

Její práce je časově náročná, ale velmi různorodá a každý den je pro ni dle jejích slov úplně jiný. Sama zároveň službu ráda využívá. "Nedávno jsem jela s kamarády na vodu, tak jsem si objednávala tašku plnou čínských polívek," směje se.

"Zároveň jsem si vytvořila objednávku s čerstvým pečivem na čas mého návratu, abych po příjezdu neumřela hlady, protože mi bylo jasné, že už bych na nákup asi neměla dostatek sil," uzavírá.

Před prvním nákupem se zaregistrujte na www.itesco.cz.

Autor:


Témata: Letadlo

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.