Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Pokémon Go: herní a nákupní šílenství

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Pokémon Go aktuálně patří mezi nejznámější fenomény (nejen) herního světa. Tato hra si totiž okamžitě po svém uvedení na trh získala miliony příznivců a představitelé japonské společnosti Nintendo si tedy mohou mnout ruce...

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pokémon Go: herní a nákupní šílenství | foto:  Kuponer, s.r.o.

Kdo anebo co jsou pokémoni?

Pokémoni jsou animované bytosti, jejichž původ je nutné hledat ve videohrách. Ty si doma v Japonsku okamžitě získaly obrovskou oblibu. V našich luzích a hájích se ovšem staly známými až po uvedení televizního seriálu, který si svého času zamilovaly především mladší ročníky. Pokémoni se tedy postupně stali populárními po celém světě, což ještě vzrostlo v průběhu posledních měsíců s příchodem hry Pokémon Go. Její úspěch přitom spočívá na principu rozšířené reality. Opravdový svět je totiž snímán fotoaparátem mobilního telefonu a následně rozšířen o virtuální prvky.

Mohlo by vás zajímat: „otcem“ pokémonů je jistý pán jménem Satoši Tadžiri, který od malička trpí Aspergerovým syndromem, což je porucha autistického spektra. Tento tokijský rodák měl v dětství a mládí dvě lásky – brouky a videohry. Právě spojením těchto dvou světů nakonec vznikli pokémoni.

Pokémon Go a nákupní šílenství

Takřka okamžitě po vydání hry se spustila nákupní horečka. Dokonce se začalo obchodovat i s Pokémon Go účty, a to především se silnými a vzácnými pokémony. Takové kupčení se děje i přes skutečnost, že je to proti podmínkám firmy Niantic, jež za hrou stojí. K dispozici je však také velké množství sběratelských předmětů, které si již můžete pořídit zcela legitimně např. v internetových „obchodních domech“. Máte-li tedy sběratelské ambice a chcete při nákupu ušetřit, doporučujeme uplatnit slevový kód na Mall či slevový kupony na Kasa.cz, případně na další e-shopy.

Tip: pokud vás zaujala myšlenka ušetřit za pomoci slevových kupónu, navštivte web Kuponer.cz, kde je naleznete všechny na jednom místě.

Kolosální úspěch pro společnost Nintendo

Společnost Nintendo, pod jejíž křídly pokémoni spatřili světlo světa, dnes může být navýsost spokojena. Ačkoli v poslední době první „boom“ okolo hry Pokémon Go začíná pomalu upadat, už nyní je jisté, že se jedná o obrovský úspěch. To ostatně dokazuje i výrazný vzestup akcií této japonské firmy. V každém případě bude zajímavé sledovat, kam se bude vývoj hry ubírat. Navíc se dají očekávat rovněž další tituly postavené na principu rozšířené reality. Jak dokazuje úspěch hry Pokémon Go, ale třeba také jejího předchůdce Ingress, potenciál nepochybně mají...

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.