Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Stejně jako je obtížné postavit se v mládí na vlastní nohy při hledání zaměstnání, není jednoduché vytvořit v jakémkoliv věku vlastní prosperující firmu. Nejde totiž jen o její založení, ale o dlouhodobou mravenčí práci, která zahrnuje hospodaření, investice, starost o image, zaměstnance, poptávku a další povinnosti.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem | foto: Moravskoslezský kraj

Stojí to čas i energii a většinou to není na první pohled vidět a tato snaha zůstává často nedoceněná. Aby tomu tak nebylo a mladí lidé cítili podporu při uskutečňování svých snů, vznikla soutěž Podnikatel roku.

Podnikatelé jsou zdrojem zaměstnanosti a přispívají k rozvoji krajů

Místní regionální verzi celorepublikové soutěže Podnikatel roku organizuje společnosti EY v doprovodu Moravskoslezského kraje. Oceněné osobnosti tak získají větší prestiž a výhody například při jednání s bankami, zákazníky nebo při budování dobrého jména. Zároveň pro ně může být cena motivací a závazkem k tomu, aby se udrželi minimálně na stejně vysoké úrovni.

"Soutěž EY Podnikatel roku je výbornou příležitostí pro firmy - bez ohledu na jejich velikost a zaměření - prezentovat výsledky své práce. Akci vnímám také jako pozitivní a povzbuzující signál ostatním. Vedení Moravskoslezského kraje svými dlouhodobými aktivitami a opatřeními podporuje podnikatelské subjekty, o jejichž vysoké kvalitě svědčí i jejich minulé umístění v této prestižní soutěži. Ocenění je výrazem uznání a zároveň motivací pro jejich další činnost,“ říká Miroslav Novák, hejtman Moravskoslezského kraje.

Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem

Vítězem soutěže Podnikatel roku za uplynulý rok 2013 se stal majitel společnosti Marlenka international Gevorg Avetisyan. Ocenění mu patří právem, vždyť dokázal za poslední tři roky svou vytrvalostí zvýšit prodej svých pověstných medovníků na dvojnásobek. Dále plánuje rozšíření výroby a chystá se přijímat nové pracovníky. Frýdecko-místeckou firmu znají pro její skvělý výrobek nejen u nás, ale také v zahraničí. Marlenka vyváží do více než 30 zemí. 

"Z ocenění Podnikatel roku mám radost, která se nedá vyjádřit slovy a jako cizince mě těší dvojnásob. Každou práci musí člověk dělat poctivě a srdcem. A pak přijde všechno ostatní – práce, peníze, úspěch a tak dále. Člověk musí věřit, že dělá něco výjimečného a zanechá po sobě stopu,“ vyjádřil svou spokojenost Gevorg Avetisyan.

Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem

Za vším hledej nápad

Různé časopisy a servery o podnikání nám radí, jak se obchodně chovat, s kým jednat, jak být úspěšný. V běžném životě ale existuje spousta nástrah a realita může být jiná. Dlouholetí podnikatelé mají většinou názor, že zdrojem úspěchu jsou pro ně jejich vlastní zkušenosti. Přirozeně si museli projít také řadou neúspěchů, rozhodující však pro ně bylo, že je dokázali překonat. Ale hlavně museli začít od nuly.

Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem

Také majitel Marlenky ví o těžkých začátcích své. Ocitl se v Čechách jako cizinec, který hledal způsob, jak se uživit. K obchodním cílům ho inspirovala sestra, když mu při své návštěvě upekla medový dort.

Odvážit se vstoupit na tenký led podnikání vyžaduje pevnou vůli. Ale pouze s vůlí by to nemohlo fungovat, je potřeba především dobrý nápad. Tím se stává nejčastěji to, co je nám blízké. Pro Gevorga Avetisyana znamenala tuto vzácnou šanci právě domácí staroarménská receptura. Citový vztah k výrobku vyjadřuje také to, že mu propůjčil jméno své maminky a dcery. Nejdříve začala rodina péct dorty pro známé, ale zájem byl tak velký, že domácí prostory přestaly stačit. Od té doby se společnost ve Frýdku-Místku stále rozrůstá. Dnes vyprodukuje více než 100 tisíc medových zázraků za měsíc.

Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem

Podnikatel roku se vyhlašuje již devět let

Že snaha o neustálé zlepšování a růst zajišťuje firmám uznání do budoucna, o tom není pochyb. EY Podnikatel roku je nejprestižnější světová soutěž, která oceňuje výjimečné osobnosti mezi podnikateli. Podporuje je v dalším vývoji a dává tak příklad začínajícím majitelům firem. V každé zemi platí stejné soutěžní podmínky.

Regionální obdoba ocenění, která probíhá v Moravskoslezském kraji pod záštitou hejtmana, se letos konala už devátým rokem. V předchozích letech přesvědčil porotu o svých obchodních kvalitách například Mieczyslaw Molenda ze společnosti Gascontrol nebo Jannis Samaras díky úspěšnému řízení Kofoly.

Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem
Podnikatel roku 2013, majitel firmy Marlenka, inspiruje svým příběhem

Lidé si oblíbili tradice a rádi kupují výrobky, které mají spojené s dlouholetou kvalitou. Nejinak tomu je i u Marlenky, rodinná receptura a laskavý přístup k zákazníkovi znamená logicky záruku úspěchu.

Text: mediální agentura PŽ

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.