Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pivovar Rohozec: v Českém ráji je o zdejší pivo stále větší zájem

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Jak hodnotí ředitel pivovaru Rohozec František Jungmann uplynulý rok? Prodává se spíše lahvované pivo, nebo sudové? A jak pivovar Rohozec rozšířil za uplynulých 10 let svou nabídku?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pivovar Rohozec bilancuje a pozitivně hledí do budoucnosti | foto: Pivovar Rohozec

Při bilancování nad předchozím rokem jsou v pivovaru spokojeni. Podařilo se zvýšit podíl prodejů sudového piva oproti lahvovému, což je pro pivovar ekonomicky výhodnější. Ukazuje to na rostoucí zájem provozovatelů a hostů restaurací i hospůdek. Pro pivovar je to rozhodně dobrý trend, není tím pádem tolik vystaven známému tlaku obchodních řetězců na snížení cen lahvového piva.

Široký sortiment piv, ze kterých si vybere každý

Pivovar Rohozec bilancuje a pozitivně hledí do budoucnosti

„Od mého nástupu v roce 2005 se výstav pivovaru více než zdvojnásobil, výrazně se také rozšířila nabídka. Z dnešního pohledu se zdá skoro neuvěřitelně, že tehdy byly na trh dodávány jen čtyři druhy světlého piva, od výčepního po třináctku. K těmto postupně později přibyly: řezaný-polotmavý ležák, tmavé speciální pivo a nakonec ještě světlé a tmavé pivo, naše trendy edice určené zejména pro mladou generaci. A nesmíme zapomenout na piva ochucená a příležitostné speciály, nebo také nealkoholické pivo. Myslíme rovněž na děti a mládež, pro ně máme tři druhy oblíbených sudových limonád,” konstatuje ředitel rohozeckého pivovaru.

Turisté v Českém ráji touží ochutnat místní pivo

Trend, na který chce pivovar Rohozec navázat i v novém roce, je rostoucí zájem o zdejší pivo od provozovatelů sezónních občerstvení v široké oblasti Českého ráje. Pokud náhodou narazíte na stánek, kde rohozecké nemají, v následujícím občerstvení už bude jistě k mání. Podíl na tom do určité míry má také rostoucí zájem o místní produkty. Lidé si na dovolené rádi dopřejí něco zdejšího.

Pivovar Rohozec bilancuje a pozitivně hledí do budoucnosti

Pivovar Rohozec má dobré vyhlídky do budoucna

„Minulý rok hodnotím převážně pozitivně. Jsou sice menší vývozy do Ruska a Izraele, ale stabilně roste vývoz do Polska a Finska, zajímavě se vyvíjí i obchod s Itálií. Velikou radost máme z právě dokončené 1. etapy rekonstrukce areálu pivovaru a věřím, že na krásném nádvoří si společně s návštěvníky užijeme mnoho hezkých chvil při koncertech Rohozeckého kulturního léta, nebo na Slavnostech piva,“ uzavřel s přáním všeho dobrého do nového roku ředitel František Jungmann.

Více informací o pivovaru Rohozec najdete na www.pivorohozec.cz.

Pivovar Rohozec bilancuje a pozitivně hledí do budoucnosti
Pivovar Rohozec bilancuje a pozitivně hledí do budoucnosti
Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.