Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Partneři SIGNAL festivalu letos stojí za částmi programu

Komerční sdělení   13:00aktualizováno  13:00
SIGNAL festival, který již ve čtvrtek 13. 10. začne v Praze, je zajímavou platformou pro prezentaci firem, kterým umožňuje ukázat se jinak, než prostřednictvím klasické reklamy nebo PR.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

SIGNAL Festival | foto: ČEZ

„Dbáme na to, aby jakákoli prezentace partnera na festivalu dávala ve festivalovém kontextu smysl, nejsme příznivci reklamy pro reklamu. V letošním roce se nám podařilo s partnery vymyslet spoustu zajímavých forem prezentace, ať už jde o spolupráci v rámci jedné instalace, jejich participaci na doprovodném programu nebo v rámci práce s publikem,“ říká ředitel SIGNAL festivalu Martin Pošta.

Monolith powered by Mercedes-Benz a další instalace

Většina komerčních partnerů podle marketingového manažera festivalu Petra Plewky jako první vyjádří přání prezentace v rámci hlavního programu instalace. „To není vždy úplně možné, náklady na takovou spolupráci jsou často vyšší, než jaké chce potenciální partner na partnerství vydat. Dále musí i partnerská instalace splňovat určitý level umělecké kvality, což se občas také nepotkává s požadavky na formu prezentace potenciálních partnerů,“ vysvětluje Plewka.

Partnerství, které zahrnuje výraznou vizibilitu v rámci hlavního programu, udržuje SIGNAL festival už tři roky s českou pobočkou Mercedes-Benz. Automobilová značka bude mít už potřetí na festivalu instalaci, kterou oslovení umělci, letos české studio Hyperbinary, vytvořili právě Mercedesu na míru. Monolith powered by Mercedes-Benz bude díky svým rozměrům i technologii, kterou využívá, jednou z nejvýraznějších instalací festivalu. Další variantou, jak se spojit s hlavním programem, je stát se partnerem jedné z festivalových instalací. V této formě si partner vybere instalaci a stane se jejím „ambasadorem“ s exkluzivní vizibilitou na veškerých materiálech o ní.

Tuto formu při letošním ročníku zvolila společnost Pražská plynárenská, která se spojila s dílem Australanky Amandy Parer Fantastic Planet, Eltodo, které najdeme u instalace Jana Hladila Rezonátor, nebo provozovatel elektroenergetické přenosové soustavy v ČR společnost ČEPS, která je partnerem instalace Light Sowers od Maotika. Nákupní centrum PALLADIUM se stalo partnerem instalace japonského autora Yasuhira Chido Brocken 5.1., která se nachází právě na prostranství před centrem. Podstatnou složkou festivalu jako takového jsou technologičtí partneři.

Festival dlouhodobě spolupracuje se společností AV Media, která letos zajišťuje dvě projekce festivalu. Klíčovým partnerem pro jednu z instalací, Epicenter v.2 od studia Tundra, která je umístěná v Paláci Národní, je společnost ROBE z Valašského Meziříčí. Ta dodává k instalaci svá speciální světla, na kterých je celé dílo postavené. Na oplátku je výhradním partnerem instalace a festival se společností výrazně pracuje ve své komunikaci.

Malování světlem i soutěž na Instagramu

Jeden z hlavních partnerů festivalu, poskytovatel komplexních energetických služeb ČEZ ESCO, zvolil formu prezentace v rámci doprovodného programu. „Lidé budou moci během procházky po trase zavítat do ČEZ Energy zóny, kde si pořídí fotografii v unikátním fotokoutku, který využívá technologie malování světlem,“ říká marketingový manažer ČEZ ESCO Miroslav Nejedlý.

Podobně uchopil svou přítomnost na festivalu i Besip, který každý festivalový večer předvede návštěvníkům festivalu přehlídku reflexních prvků a nových technologií aplikujících tyto bezpečnostních prvky do běžného života i módy. Festival se letos z bohatých offline aktivit snaží těžit i v rámci online světa a proto spolu s dalším partnerem, značkou Samsung, připravili organizátoři soutěž #jsemsignalfotograf, která vybízí především mladou cílovou skupinu ke sdílení fotografií z akce na Instagram. Pro Samsung to znamená výraznou vizibilitu na profilech Facebook a Instagram SIGNAL festivalu i v dalších komunikačních derivátech.

Partnerské aktivity nejen pro návštěvníky

Partnerské aktivity mají přesah i do praktických stránek festivalu a ke službám návštěvníkům akce. Díky spolupráci se společnostmi Cisco a O2 bude letos na SIGNAL festivalu poprvé k dispozici volná wifi. K té se lidé budou moci připojit u osmnácti instalací festivalu. Premiéru budou mít na festivalu i platby kartou. Ty umožní spolupráce s ČSOB, která na každý SIGNAL point nainstaluje svůj platební terminál.

Technologická společnost Uber v rámci partnerství se SIGNAL festivalem nabízí návštěvníkům festivalu slevu 100 Kč na první dvě jízdy. Stačí zadat do aplikace promokód SIGNALFESTIVAL a sleva se automaticky uplatní. Lidé si jízdu budou moci objednat přímo přes festivalovou aplikaci, kde u profilu každé instalace návštěvník uvidí, za jak dlouho jej Uber vyzvedne a odhad, kolik jej doprava na instalaci bude stát.

Partnerská spolupráce zasahuje i do zákulisí festivalu. Produkční tým SIGNALu budou lidé během příprav i čtyř večerů akce potkávat na elektrokolech, které dodává ekolo.cz, vozy pro hosty festivalu poskytuje již zmiňovaný Mercedes-Benz.



Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.