Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Parfémy Parfums.cz, vaše internetová parfumerie

Komerční sdělení   10:25aktualizováno  10:25
Nakupování na internetu je v současnosti samozřejmostí. Mezi produkty, o které je největší zájem patří i značkové parfémy. K největším prodejcům parfémů na internetu patří i Parfums.cz.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Versace | foto: aje

Internetová parfumerie www.parfums.cz působí na trhu s parfémy od roku 2004. Její historie však sahá až do roku 2000, kdy zakladatelé Parfums.cz otevřeli svůj první internetový obchod. V důsledku rozvoje byla v roce 2006 změněna právní forma na společnost s ručením omezeným a společnost nazvána Internet Shop s.r.o.

V současné době provozuje společnost Internet Shop s.r.o. největší síť internetových parfumerii ve střední Evropě. Působí v České republice, Maďarsku, Německu, Polsku, Rakousku a Slovensku. Ročně obslouží v těchto zemích stovky tisíc zákazníků. Ve všech zemích zaujímá přední místa s ohledem na obraty a počty obsloužených zákazníků.

Lídrem v prodejích vůní je společnost Internet Shop s.r.o. v České a Slovenské republice, kde také působí nejdéle. Své místo získala díky maximální orientaci na zákazníka, přínosem nových služeb a také cenovou politikou.

Společnost Internet Shop s.r.o. si je vědoma, že úspěch je postaven na důvěře a spokojenosti klientů. Zaměstnanci společnosti se řídí etickým kodexem, který klade důraz na profesionalitu a ochotu ve vztahu k zákazníkům. Zásady, které tento kodex obsahuje, potvrzují, že nejvyšším cílem všech je dlouhodobá spokojenost klientů, nikoliv okamžitý zisk.

Společnost Internet Shop s.r.o. je dlouhodobě aktivní v oblasti rozvoje středoevropského internetového prodeje. Výrazně se podílí na rozvoji obecných služeb, na zavádění nových standardů pro zákazníky a plně spolupracuje se spotřebitelskými organizacemi v jednotlivých státech.

Jako jedna z prvních se stala členem české asociace pro elektronickou komerci APEK, získala jako první internetová parfumerie také osvědčení SAOP, které vydává Sdružení obrany spotřebitelů České republiky, výrazně se podílela při vzniku kodexu nediskriminujícího podnikatele apod.

V současné době spolupracuje společnost Internet Shop s.r.o. s významnými společnostmi ve střední Evropě a to jak na úrovni dodavatele produktů, tak i na úrovni spolupráce při různých komerčních i nekomerčních projektech.

Do internetového obchodu vstupte zde

Autor:

Nejčtenější

Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře.
Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře

Ať už žijete s rodiči, nebo ve vlastním bytě, ložnice by měla být vaším útočištěm, kam si chodíte odpočinout po náročném dni. Doby, kdy v ní byly pouze šatní...  celý článek

Řídím, přesto nevlastním. Sdílení aut je moderní a na vzestupu.
Řídím, přesto nevlastním. Sdílení aut je moderní a na vzestupu

Do práce, na nákup, za přáteli nebo na výlet? Nemusíte vůz přímo vlastnit, abyste se dostali z místa A do místa B. Když ho budete potřebovat, jednoduše si ho...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště
Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště

Rezidenční projekt DOCK Marina Boulevard je realizován mezi slepými rameny Vltavy. Tyčit se bude na pomezí pražského Karlína a Libně a celkem nabídne 150 bytů....  celý článek

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

Další z rubriky

Vše pod jednou střechou v libereckém CENTRU BABYLON.
Vše pod jednou střechou v libereckém CENTRU BABYLON

Zábavní komplex v severních Čechách zve na letní dovolenou, kterou si užije každý napříč generacemi. Ocitnete se v továrně na zábavu s AQUAPARKEM, LUNAPARKEM,...  celý článek

Letní scéna Harfa láká na kulturní léto plné zábavy.
Letní scéna Harfa láká na kulturní léto plné zábavy

Od 10. července do 3. září 2017 pro vás Letní scéna Harfa připravila celkem 37 představení, ve kterých se můžete těšit na celou řadu oblíbených českých herců....  celý článek

Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?
Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?

Chytrý telefon se stal neodmyslitelnou součástí našeho života a životního stylu. Když zrovna nevoláme kamarádkám, prohlížíme novinky na Facebooku, sledujeme...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát
Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát

Glamour makeup je výrazný styl líčení. Používá se většinou při focení a má za cíl podtrhnout ženskou krásu a přitažlivost. Proč si ale tohle vše nedopřát i kdyk... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.