Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Parfémy od Europarfemy.cz: levné parfémy a kosmetika.

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Nákupy na internetu jsou stále více rozšířené. Je to velmi lákavá možnost, jak nakoupit levně a pohodlně ze svého domova či kanceláře. Mezi velmi vyhledávané produkty samozřejmě patří i parfémy a kosmetika.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Chloé – nejprodávanější a nejoblíbenější dámský parfém. | foto: Europarfemy.cz

Europarfemy.cz nabízí přes 7000 parfémů

Europarfémy.cz prodává originální parfémy a kosmetiku těch nejznámějších a nejžádanějších světových značek, mezi které patří Armani, Hugo Boss, Chanel, Chloé, Christian Dior a další. Společnost EURO SHOP s.r.o. se již od svého vzniku v roce 2007, snaží udržovat cenovou politiku prodeje na velmi přijatelné úrovni pro zákazníka.

Dá se říci, že patří k nejlevnějším internetovým parfumeriím na českém trhu. I přes to, že prodává levné parfémy a kosmetiku, klade důraz na spokojenost klientů a kvalitní služby.

Chanel No 5Důkazem toho jsou i každoroční stoupající prodeje a více než 20 000 spokojených zákazníků. I přes tento stoupající trend společnost EURO SHOP s.r.o. v oblasti internetového prodeje maximálně pracuje na rozvoji nových služeb pro její zákazníky.

Společnost EURO SHOP s.r.o. spolupracuje s předními evropskými dodavateli parfémů do kamenných a internetových parfumerií. Dále je členem asociace pro elektronickou komerci APEK a loni získala certifikát OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY na Heuréka.cz.

Způsob objednání platí pro české i slovenské zákazníky

Parfémy nebo kosmetiku si zákazník pohodlně objedná v přehledném systému internetového obchodu Europarfémy.cz a zboží mu je do dvou pracovních dnů doručeno Českou Poštou nebo přepravní společností PPL.

Při objednání zboží nad 1 500 Kč zákazník neplatí dopravu. Společnost EURO SHOP s.r.o. nezapomíná ani na své zákazníky ze Slovenské republiky, kteří mají také možnost, objednat si své oblíbené parfémy nebo kosmetiku. Každý zákazník může využít registrace v internetové parfumerii, po které obdrží řadu výrazných slev a bonusů.

Kamenná pobočka prodává parfémy za internetové ceny

Velkým plusem společnosti EURO SHOP s.r.o. je její kamenná pobočka Europarfémy v Pardubicích, ve které se parfémy nebo kosmetika prodávají za internetové ceny.

Zákazník má tak možnost si své zboží prohlédnout popřípadě vyzkoušet. Samozřejmostí je i odborné poradenství v oblasti parfémů a kosmetiky. Pokud si zákazník neví rady, kvalifikovaní prodejci mu vždy rádi poradí a vyjdou vstříc i v těch nejnáročnějších přáních.

Chloé – nejprodávanější a nejoblíbenější dámský parfém.

V oblasti dámských parfémů jsou v poslední době nejprodávanější a nejoblíbenější parfémy značky Chloé. Tato velice oblíbená a celosvětově uznávaná módní značka byla založena v roce 1952. Dnes nás značka Chloé zve do světa svůdných vůní a parfémů.

Svěží květinové vůně s nádechem ženskosti a nespoutaného ducha jsou pravým pokladem pro ženy s vrozeným smyslem pro módu, eleganci a osobitost. Originální parfémy Chloé spojují klasické prvky se svěžími nápady, vzdušnou sladkostí a dřevitou silou. Stejně jako parfémy sami, jsou originálním vyjádřením i jejich flakóny.

Hugo Boss No. 6 – parfém s vůní, která vás určitě chytne

V oblasti pánských parfémů je stabilně nejprodávanější parfém Hugo Boss No. 6. Tento parfém vyniká výraznou mužnou vůní, která definuje novým způsobem úspěch. Vyzařuje sebevědomí a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru.

logo Europarfemy.czParfém Hugo Boss NO. 6 je vůně, která vás určitě chytne. Jedná se o luxusní citrusově-kořeněnou vůni, která je vhodná pro každodenní nošení.

Objednávejte originální levné parfémy a kosmetiku v internetové parfumerii Europarfemy.cz a nechte se mile překvapit jejich lákavou cenou a kvalitou služeb.

Autor:

Nejčtenější

Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře.
Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře

Ať už žijete s rodiči, nebo ve vlastním bytě, ložnice by měla být vaším útočištěm, kam si chodíte odpočinout po náročném dni. Doby, kdy v ní byly pouze šatní...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Třetí Karlova rada: Jezdím, tedy jsem mobilní
Třetí Karlova rada: Jezdím, tedy jsem mobilní

Mobilita znamená kompletní zajištění péče o váš vůz. Pořízení vozu je teprve začátek jeho života a dobrá firma se postará o to, co je k němu potřeba.   celý článek

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

Živé kaskádové zahrady jsou nejen krásné, ale také zdraví prospěšné.
Živé kaskádové zahrady jsou nejen krásné, ale také zdraví prospěšné

Živé rostliny v interiéru čistí vzduch, snižují pocit únavy, zvyšují náš pracovní výkon a kreativitu a eliminují hluk. To jsou jen některé důvody, proč bychom...  celý článek

Další z rubriky

Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?
Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?

Chytrý telefon se stal neodmyslitelnou součástí našeho života a životního stylu. Když zrovna nevoláme kamarádkám, prohlížíme novinky na Facebooku, sledujeme...  celý článek

CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky.
CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky

Prožijte léto přesně podle svých představ! Zábavu pro celou rodinu nabízí v Liberci CENTRUM BABYLON s množstvím atrakcí a animačních programů na celé letní...  celý článek

Nepodceňujte výběr octa při zavařování.
Pozor na výběr octa při zavařování a dochucování

Ocet sehrává v kuchyni důležitou úlohu, ale nesmíte podcenit jeho správný výběr. Kromě lihových octů, vhodných především pro nakládání, je k dochucování lepší...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Místo plátna obličej. Make-up, který jste ještě neviděli
Místo plátna obličej. Make-up, který jste ještě neviděli

Ohromující, až skoro děsivé umění makepu, které předvádí Kanaďanka Mimi Choi je tak reálné, že spíš než makeup připomíná kouzla Photoshopu. Tím spíš, když si uv... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.