Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Papír-Tužka-Hackathon: mladí inovátoři pomáhali ČSOB s nápady

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Banka již podruhé spojila síly s programátory, kteří vytvořili návrhy nových aplikací.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Setkání nadějných inovátorů a běžných lidí s bankou | foto: ČSOB

Aplikace nabízející volné místo v kavárně nebo vyhledávač dopravního spojení propojený s online platbou. To jsou vítězné koncepty unikátní prosincové akce nejen pro mladé programátory. Po úspěšné jarní vlně se tentokrát zájemci o inovace sešli v sobotu 5. prosince v budově ČSOB v pražských Radlicích na akci s názvem Papír-Tužka-Hackathon.

„Jde o další počin zacílený na spolupráci nadějných inovátorů a běžných lidí s bankou. Akci považuji za jedinečnou svým pojetím Hackathonu. Místo programování jsme si totiž vystačili jen s papírem a tužkou. V tomto případě se jednalo o otevřenou výzvu pro studenty a obecně mladé lidi, kteří se nebojí zkusit si navrhnout službu a sdělit tak bance, co by vlastně měla pro mladé dělat jinak a jak by mohla být užitečná,“ uvádí Aleš Fojtík, Inovační manažer ČSOB.

Přes dvacet pět účastníků vybíralo z pěti oblastí, ve kterých měli hledat zajímavá řešení. Patřilo mezi ně například cestování, studium nebo společné akce s kamarády. Sestavené týmy měly za úkol vymyslet a poté popsat nový koncept služby, která využívá mobilní aplikace nebo webové stránky. Podmínkou pro navrhovanou službu bylo, aby v ní nějakou roli hrála také banka.

V závěrečné prezentaci bylo představeno pět konceptů, ze kterých banka ocenila dva návrhy. Cenu poroty získal projekt zaměřený na cestování a dopravu. Tento zajímavý návrh od týmu „Timeři“ umožňuje vyhledat spojení, současně propojit různé dopravní prostředky a posléze provést on-line platbu. Publikum nejvíce ocenilo tým „Tři šišky“ a jejich aplikaci umožňující vyhledat v okolí kavárnu nebo restauraci s volnou kapacitou, kterou je možné využít pro studijní i jiné účely. Organizátoři mají v plánu vybrané koncepty dále rozvíjet.

„Chystáme se oslovit společnosti, u kterých vnímáme potenciál ke spolupráci i zlepšení nabízených služeb. S podobnými akcemi, jako je Hackathon, máme v plánu pokračovat i v příštím roce,“ doplňuje Milan Dolanský, Change manager ČSOB.

Akce Papír-Tužka-Hackathon se neorientovala ani tak na programování, jako spíše na vytváření nových konceptů a přístupů, které by mohly přinést zlepšení služeb nejen klientům banky. Akce proběhla pod záštitou pana Ing. Petra Hutly, člena představenstva ČSOB zodpovědného za retail.



Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.