Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

OVB Allfinanz posiluje pozici na trhu finančního poradenství

Komerční sdělení aktualizováno 
Již téměř dvacet let je OVB Allfinanz na vedoucí pozici na trhu finančního poradenství v České republice. Díky silnému zázemí a know-how německé mateřské firmy OVB spoluvytváří trh finančního poradenství a standardy i pro ostatní poskytovatele a zprostředkovatele.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

OVB Allfinanz posiluje pozici na trhu finančního poradenství | foto: OVB Allfinanz, a.s.

O tom, že je počínání OVB úspěšné, svědčí nejen ekonomické výsledky, ale také spokojenost klientů se servisem, který jim OVB poskytuje, nebo množství finančních partnerů a nabízených produktů.

Společnost IPSOS Tambor provedla v dubnu 2011 průzkum mezi klienty vybraných produktových partnerů společnosti OVB Allfinanz, a.s. Hlavním důvodem bylo zjistit spokojenost klientů s finančním poradenstvím, které OVB poskytuje. Průzkum ukázal, že celková spokojenost s poradcem OVB i doporučení poradce OVB dosahuje vysoké úrovně.

O opětovném využití služeb OVB by uvažovaly téměř 3/4 klientů. Hlavním důvodem pro doporučení služeb OVB je zejména ochota a vstřícnost, znalost finančních produktů, odbornost a profesionalita, výhodnost uzavřených smluv a poskytování kvalitního následného servisu.

Z hlediska potřeb naprosté většině (86 %) vyhovuje produkt, jež si sjednali prostřednictvím poradce OVB a zároveň jej považují za nejvhodnější, jaké jim mohlo být poradcem OVB doporučeno.

Podle klientů OVB Allfinanz, a.s., jsou finanční poradci OVB ochotní, vstřícní, odborní a profesionální. "Nesmíme ale usnout na vavřínech," říká předseda představenstva a generální ředitel společnosti OVB, Michal Knapp.

"I nadále se budeme zaměřovat na zvyšování kvality poskytovaných služeb. Velmi dobře nám funguje unikátní analytické centrum, které poskytuje odborné informace našim finančním poradců a jejich prostřednictvím také našim klientům, kteří se tak mohou spolehnout vždy na aktuální informace a znalost prostředí finančních produktů a institucí takříkajíc do hloubky," vypočítává Knapp výhody vysoce sofistikovaného analytického centra, které v OVB funguje již několik měsíců.

Pro finančně poradenskou společnost, jako je OVB, je přitom spokojenost klientů klíčovým parametrem pro dlouhodobou spolupráci, která je základem dobrého ekonomického výsledku. Klienti OVB Allfinanz, a.s., tak finančnímu poradenství společnosti zůstávají nejen věrní, ale s klidem by jej doporučili také svým nejbližším a známým, ukázal průzkum společnosti IPSOS.

OVB vrací společnosti to dobré

OVB již před několika měsíci zahájila intenzivní změnu v přístupu, která se ukazuje především na zapojení společnosti OVB do komunity, v níž pracuje a funguje. Formou sociální odpovědnosti se OVB snaží být aktivní součástí společnosti v České republice. S touto změnou přišla společnost OVB jako první na trhu finančního poradenství v České republice, a podle ohlasů, které na svou činnost má to byl krok správným směrem. 

Sociální odpovědnost je v OVB nejen součástí firemní kultury, ale především příležitostí zapojit se do života komunity, ve které společnost působí. Mezi nejúspěšnější projekty v tomto ohledu se řadí Finanční vzdělávání žáků základních škol, vstup OVB do Unie společností finančního zprostředkování a poradenství, OVB Vstřícná banka nebo Zlatá koruna.

OVB: stálice na českém trhu finanční poradenství

Společnost OVB Allfinanz působí na českém trhu od roku 1993 jako dceřiná společnost německé OVB Holding AG. V současné době má téměř 960 tisíc klientů a spravuje více než 2 miliony smluv. Klientům je k dispozici celorepubliková síť kvalifikovaných poradců - pojišťovacích a investičních zprostředkovatelů. Mateřská společnost OVB Holding z německého Kolína nad Rýnem vznikla v roce 1970 a v současné době působí prostřednictvím dceřiných firem v dalších 13 zemích Evropy.

I v době dobíhající ekonomické krize se OVB Allfinanz, a.s., podařilo udržet nárůst produktivity ve všech ohledech ve dvouciferných procentních číslech. V případě výnosů společnosti, a to jak celkových, tak provizních, se oproti roku 2009 podařilo dosáhnout jejich zvýšení o 10 %.

OVB Allfinanz II

Téměř třetinového nárůstu se OVB podařilo dosáhnout v počtu nových poradců a téměř 45 % nárůst oproti roku předchozímu zaznamenala společnost v počtu klientů. Tím OVB potvrdila prvenství v oblasti finančního poradenství v České republice.

„Obchodní i finanční výsledky v roce 2010 nám dělají velkou radost. Jsou nejen důkazem toho, že proces, kterým OVB v uplynulých měsících prošla, byl správný, ale především toho, že klienti nám důvěřují a že se nám daří získávat nové, o čemž svědčí 93 000 nových klientů v loňském roce,“ říká Michal Knapp, předseda představenstva a generální ředitel společnosti OVB Allfinanz, a.s.

Finanční poradci OVB dobře ví, o které produkty mají Češi největší zájem

Zajímavý je také pohled "pod pokličku", tedy na to, které finanční produkty Češi díky finančním poradcům nejčastěji vyhledávají a o které byl v uplynulém roce největší zájem.

OVB Allfinanz

Nejběžnějším finančním produktem, s jehož realizací finanční poradci OVB v roce 2010 svým klientům pomáhali, bylo stavební spoření. Ostatně v tomto segmentu dosáhla OVB výborného třetinového objemu na trhu.

Druhým nejčastějším segmentem byly hypotéky, následovány Investicemi OPF a životním pojištěním. LČeši jsou v ohledu k produktům poměrně konzervativní a své preference mění jen velmi málo," říká Michal Knapp.

OVB

Jak dodává, velkou změnu v pořadí lze očekávat po realizaci vládních reforem a změn. "Pozornost českých spotřebitelů se zaměří jiným směrem a to se jistě projeví také ve finančních produktech, na které se budou zaměřovat," říká Knapp. 

To je ale, podle Knappa, také vhodná doba pro další posílení pozice finančních poradců v české společnosti. "Je třeba si uvědomit, že běžný spotřebitel není schopen vstřebat všechny informace a změny v oblasti financí a finančních produktů, a proto je zde finanční poradce, aby v době, kdy to lidé nejvíce potřebují, poradil a pomohl s optimalizací finančního zajištění klientů," popisuje Michal Knapp.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot.
Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot

Teplotní rekordy přepisují i letos dlouhodobé rekordy. Jak se toto extrémní počasí podepsalo na technice, kterou využívají administrativní budovy? Jak obstály...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře.
Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře

Ať už žijete s rodiči, nebo ve vlastním bytě, ložnice by měla být vaším útočištěm, kam si chodíte odpočinout po náročném dni. Doby, kdy v ní byly pouze šatní...  celý článek

Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám
Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám

Jak se jiné ženy postavily k nevěře a co jim pomohlo.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.