Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Outsourcing call centra: nižší náklad, vyšší zisk

Komerční sdělení   9:00aktualizováno  9:00
Máte interní call centrum, nebo o telemarketingu teprve uvažujete? Outsourcing je jedna z cest, jak snížit náklady, zvýšit váš zisk a zároveň zachovat či dokonce zvýšit kvalitu poskytovaných služeb.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Quality Brands, s.r.o. | foto: Quality Brands, s.r.o.

Outsourcing telemarketingu – jak a proč?

Pomocí outsourcingu se zbavíte mnoha starostí a stejně tak rizik spojených s investováním do nových či stávajících projektů, které na sebe převezme někdo jiný. Zkuste se na chvíli zamyslet nad tím, kolik energie a financí stojí řešení vlastního call centra.

Náklady na nákup počítačů, softwarových licencí a vysoce kvalitních sluchátek běžně dosahují milionových částek a k tomu je také třeba připočíst náklady na kancelářské prostory. Nesporným přínosem je komplexní personální řešení, díky kterému se vyhnete problémům, jako je například vysoká fluktuace zaměstnanců.

Veškeré vstupní, provozní a mzdové náklady na call centrum tedy můžete jednoduše ušetřit, když své telemarketingové kampaně svěříte profesionálnímu call centru. Outsourcing má i další podstatnou výhodu spočívající v maximální flexibilitě řízení kampaně a kapacitních potřeb.

Jak na to? Předem si stanovíte cíle, společně zvolíte vhodnou strategii a spolupracující call centrum zajistí personální obsazení. Samozřejmostí je předání firemní filozofie zadavatele na zainteresované zaměstnance call centra. Výsledkem zdravé spolupráce je pak oboustranný rozvoj obchodních příležitostí založený na plnění společně stanovených cílů. Outsourcing call centra se Vám určitě vyplatí!

Aktivní či pasivní telemarketing?

Telemarketingové kampaně lze rozdělit na aktivní (call centrum kontaktuje zákazníka) a pasivní (zákazník kontaktuje call centrum). Aktivní telemarketingové kampaně jsou vhodné pro oslovení jak rezidentních, tak i firemních zákazníků.

Aktivní telemarketing je velmi efektivní zejména v přímém prodeji (akvizice nových zákazníků, up-sell, cross-sell), při sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, při zajištění účasti na seminářích a konferencích a folow up call při direct marketingových kampaních. Výborných výsledků lze dosáhnout při průzkumech trhu, retenčních a reaktivačních aktivitách, které úzce souvisí s aktivitami na zákaznických linkách.

Oblast pasivního telemarketingu zahrnuje zákaznické linky, infolinky, prodejní linky, technickou a jinou podporu. Pro řadu firem je zřízení pasivní linky v dnešní době nezbytností a její kvalita a funkčnost výrazně ovlivňuje spokojenost a loajálnost zákazníků a celkové vnímání společnosti. Volba vhodného call centra vám pomůže nejen ke zvýšení spokojenosti zákazníků, ale je i jednou z cest, jak navýšit doprodeje vašich produktů a služeb.

Outsourcing se vyplatí! My vám pomůžeme

Profesionální externí call centrum vám zajistí kompletní přípravu outsourcingu, odborné poradenství (před realizací i v jejím průběhu) s maximálním důrazem na kvalitu a plnění stanovených cílů. Outsourcované call centrum se díky dlouholetým zkušenostem umí do vašich interních procesů a postupů zapojit snadno a nenásilně. Rádi vám s outsourcingem pomůžeme www.qualitybrands.cz

Quality Brands, s.r.o. - logo 2
Autor:

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Hlavní zprávy

Další z rubriky

EGYPT MARSA ALAM Makadi Bay
Přichází zima, ideální čas na nákup letní dovolené

Cestovní kanceláře v posledních dnech spustily předprodeje zájezdů na léto příštího roku. Zdá se, že s blížící se zimou je předčasné uvažovat o letní dovolené....  celý článek

Výběr půjčky přes internet dnes není problém
Výběr půjčky přes internet dnes není problém

Různých bank i úvěrových společností, které nabízejí půjčky, je více než dost. Na první pohled to může vypadat jako problém, jelikož se klienti v záplavě...  celý článek

Havarijní pojištění za hubičku
Havarijní pojištění za hubičku

Chcete-li zlevnit havarijní pojištění, každý, kdo tomu aspoň trochu rozumí, vám poradí pár základních věcí. Určitě mezi nimi bude, abyste si zvolili vyšší...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.