Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ostrava bude mít nové „protikrizové“ pivní slavnosti

Komerční sdělení   9:20aktualizováno  9:20
Zatímco politici se předhánějí v protikrizových plánech a opatřeních, podniky omezují výdaje a šetří náklady, na občany dopadá tíha ekonomické recese v reálném životě denně.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Party stany | foto: unu


Je zajímavé sledovat změny v chování jednotlivých skupin zákazníků.
Majitel ostravské produkční firmy DK PRODUCTION David Klimša o tom ví své:

"První věc, kde firmy ořezaly náklady, byly výdaje na marketing, promotion, firemní eventy a zábavu pro vlastní zaměstnance. Musím přiznat, že v posledních letech tento segment prodělal obrovský rozmach. Zatímco před rokem 2000 jsme dělali party a večírky pouze pro firemní top klientelu, v posledních letech se stalo v mnoha podnicích součástí firemní kultury a jakýmsi bonusem pro zaměstnance, pořádání mnohdy okázalých a nákladných firemních akcí. V létě to byly často velké open air akce s party stany a zábavnými programy, v zimě zase vánoční večírky apod."

Jak se změnil trh v oblasti produkcí zábavných akcí v porovnání s minulým rokem?
Dramaticky. Už od roku 2004 jsme zaznamenávali trvalý růst tržeb, přičemž rok 2008 byl v naší historii nejúspěšnější. Letos je vše jinak. Velcí zákazníci akce z minulých let neopakují, vše je pozastaveno. Nyní nás živí drobné zakázky od středních podnikatelů v řádech desítek tisíc. Pozitivní je, že práce je dost a byli jsme schopni alespoň částečně zastavit propad tržeb. I tak ale očekáváme, že letošní výsledky budou meziročně horší o asi 40 procent. Klienti přicházejí letos s netradičními požadavky, více přemýšlejí, jsou mnohem více kreativní, to je patrně jediné pozitivum letošní sezony.

Čím vším se vlastně zabývá produkční firma DK PRODUCTION?
Dodáváme kompletní služby i jednotlivé subdodávky v oblasti firemních eventů, společenských a kulturních akcí a to jak zprostředkovatelům jako jsou velké reklamní agentury, tak i přímo klientům. Máme vlastní techniku a zkušený personál. Mezi naše největší divize patří dodávky velkoplošných party stanů a s tím souvisejících služeb, jako je pivní servis či catering. Jsme schopni zorganizovat a zajistit akce od sta návštěvníků až po desítky tisíc.

Shromáždění

Organizuje DK PRODUCTION i vlastní akce?
Ano, je to celá řada společenských a kulturních akcí, které jsou známy obyvatelům ostravského regionu. Před několika lety jsem zakládal a účastnil se prvních dvou ročníků známého festivalu Colours of Ostrava. S potěšením sleduji úspěch této kulturní události a držím kolegyni Zlatě Holušové palce.

Jsem srostlý s místním regionem a lidmi a vidím jaké problémy je letos trápí. Když jsem se dozvěděl, že z ekonomických důvodů se letos v Ostravě nebudou konat tradiční pivní slavnosti místního pivovaru, zaujalo mne to. Pivní slavnosti, to je přece úplně opačný segment zábavy, než slavný festival s vysokým vstupným. Oslovuje jinou cílovou skupinu návštěvníků.

Co zajímavého přinesou I. Hradní pivní slavnosti na Slezskoostravský hrad?
Především si myslím, že jsme zvolili vynikající termín, což je sobota a neděle 6. a 7. června. Program bude probíhat oba dva dny na nádvoří Slezskoostravského hradu a v překrásném prostředí travnatého podhradí, kde budou umístěny velkoplošné pivní stany a další atrakce.

Novinek je několik. Jednak poprvé do Ostravy přinášíme výběr velkých pivních značek i pivních lahůdek. Chceme aby to byla jak rodinná akce, protože přes den je připraven historický program, tak i akce pro pivaře a těm budou oba večery hrát doslova legendy rocku a popu, mj. skupiny Citron nebo třeba Vašek Neckář s kapelou Bacily. Na toho se opravdu mnoho lidí těší.

I přes bohatý program držíme cenu vstupného velmi nízko, tedy 99 korun za jednodenní vstupenku.

Auto

"Jsem připraven na to, že letos akci budu dotovat," říká organizátor akce David Klimša z DK PRODUCTION. "Nemám vysoké ambice a nechci do Ostravy vozit světové superstar. Stačí když se lidi sejdou s přáteli, příjemně pobaví a zapomenou na chvíli na každodenní problémy."

Cena vstupenky 1 den 99,-
Cena dvoudenní vstupenky 150,-

Více o firmě a jejich službách najdete na webových stránkách firmy.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Konsolidace půjček je u lidí stále vyhledávanější .
Konsolidace půjček je u lidí stále vyhledávanější

Platíte každý měsíc leasing na automobil, hypotéku, půjčku na rekonstrukci a další drobné úvěry? Přestáváte mít přehled o tom, kdy máte kterou půjčku zaplatit?...  celý článek

Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?
Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?

Chystá se váš malý prvňáček poprvé do školy? Pak před vámi jako rodiči stojí důležitý úkol – pořídit mu vše potřebné od pastelek až po aktovku. Jaké školní...  celý článek

Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha.
Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha

TOP HOTEL Praha vás okouzlí svými pěti restauracemi, kde můžete ochutnat českou, mezinárodní i indickou kuchyni. Restaurace jsou otevřené pro hotelové hosty i...  celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.