Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Oslovte, ulovte a neztraťte své zákazníky

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Potřeba efektivně řídit budování vztahu s klienty vede firmy k definici strategie. Pro její realizaci potřebují adekvátní software. Základem je schopnost systému ošetřit celý zákaznický cyklus od marketingového kontaktu, přes obchodní aktivity, uzavření smlouvy, až k poskytování následných služeb.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Oslovte, ulovte, neztraťte své zákazníky | foto: WEBCOM

Zkracování času potřebného pro získání relevantních zákaznických dat je bezesporu jedním ze zásadních faktorů, které určují míru úspěšnosti podnikání. „Klíčové je, že musíte své zákazníky spravovat efektivně,“ zahajuje problematiku specialista na informační systémy Martin Dlabač ze společnosti WEBCOM. „Následně potřebujete řídit poskytování služeb zákaznické péče tak, abyste s minimálním úsilím dosáhli maximální spokojenosti klientů. Jedno z řešení, se kterým máme v této oblasti vynikající zkušenosti, je Microsoft Dynamics CRM.

Primárním úkonem je získání kontaktů. Dalším krokem je sdílení zákaznických dat napříč celou firmou a vědomá práce s nimi prostřednictvím široké palety zařízení - od CRM v Microsoft Outlooku až po mobilní telefony. „Systém vám umožní plánování, realizaci i vyhodnocování kampaní, jejichž smyslem je nejen přeměna kontaktu na obchodní příležitost, ale rovněž prodej nových produktů a služeb stávajícím zákazníkům. Zajišťuje inteligentní řízení celého procesu, včetně plánování marketingového rozpočtu, spolupráci s agenturami i definování cílové skupiny a plánování dílčích aktivit s ohledem na zájmy ostatních oddělení tak, aby nedošlo k nežádoucímu přehlcení klienta více kampaněmi zároveň,“ pokračuje Martin Dlabač z WEBCOMu.

Podívejte se na video, jak začít s Microsoft Dynamics CRM.

Samozřejmostí je maximální uživatelský komfort těchto systémů, který ocení zejména větší call-centra. Příkladem také může být záznam aktivit při konverzi příležitostí na smlouvy u nových i stávajících zákazníků. Snadno zaevidujete takovýto krok i například z mobilního telefonu cestou ze schůzky. Na to systém reaguje automatizovaným procesem prověření dostupnosti zdrojů a přípravou následných potřebných kroků.

Další nespornou výhodou je intuitivní reporting využívající přizpůsobitelné grafické prostředí, které poskytuje každému obchodníkovi i vedení společnosti okamžitý přehled podle jejich role. Díky tomuto propojení aktivit osob z různých oddělení a faktu, že všichni oprávnění uživatelé mají veškeré informace za celou historii, můžeme zmínit také pozitivní interní efekt a tím je posilování týmové spolupráce.

Přehledné zobrazení obchodních příležitostí umožňuje obchodníkům i vedení společnosti mít neustále aktuální přehled o datech. Zdroj: WEBCOM.

Přehledné zobrazení obchodních příležitostí umožňuje obchodníkům i vedení společnosti mít neustále aktuální přehled o datech. Zdroj: WEBCOM.

„Naše řešení je unikátní v tom, že zefektivňuje všechny procesy a oddělení, které se podílejí na aktivitách po dobu celého zákaznického cyklu. Microsoft Dynamics CRM 2015 dodáváme, při zachování identické funkčnosti, ve variantách cloud i on-premise. On-premise je varianta, která využívá vaši vlastní technickou infrastrukturu a systémový software. Cloudem míníme řešení, kdy za měsíční poplatek získáváte veškeré technické zajištění formou služby,“ uzavírá téma specialista WEBCOMu Martin Dlabač.

www.webcom.cz

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.