Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Orbit už podruhé oplácí úsměvy, zapojte se i Vy

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Úsměv je někdy to nejkrásnější, co Vás během dne může potkat, speciálně ten dětský. Ne všechny děti ale mají k úsměvu důvod, proto se značka Orbit již podruhé rozhodla chránit úsměvy ohrožených dětí z SOS dětských vesniček, a to nejen prostřednictvím správných návyků dentální hygieny, ale i osobního rozvoje dětí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Orbit už podruhé oplácí úsměvy, zapojte se i Vy. | foto: MARS

Ambasadorkou usměvavé kampaně se znovu stala Iva Kubelková a aktivně se do ní zapojit můžete i Vy. Kampaň „Oplať úsměv“ startuje již 8. 5. a až do 18. 6. 2017 věnuje značka Orbit 1 % z ceny každého v tomto období prodaného výrobku na ochranu zdravého úsměvu a sebevědomí dětí z SOS dětských vesniček. Koupí přispějete na úsměvy dětí a zároveň si můžete připomenout, jak důležité je oplácet úsměv, například i pod hashtagem #oplatusmev. Více informací i aktuální stav vybraných peněz lze sledovat na www.oplatusmev.cz.

Po velmi úspěšném prvním ročníku kampaně „Oplať úsměv“ se značka Orbit v letošním roce opět s radostí spojila s SOS dětskými vesničkami, aby tak pokračovala nejen v edukativní činnosti na poli dentální hygieny, jejíž jsou žvýkačky bez cukru nedílnou součástí, ale nově se zaměřila také na oblast osobního rozvoje dětí.

Ambasadorka kampaně - Iva Kubelková.

Ambasadorka kampaně - Iva Kubelková.

V duchu hesla „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“ bude značka Orbit v rámci kampaně vzdělávat děti i sociální pracovníky v oblasti správné péče o chrup a svou pozornost zaměří také na zdravé sebevědomí dětí, jež je se zdravým úsměvem velmi úzce spjato. Vytvořeny byly speciální Orbit omalovánky a dětská knížka s originálními ilustracemi, s jejichž pomocí děti krok za krokem objeví jednoduchost správné péče o chrup, zároveň podpoří jejich kreativitu a fantazii.

Děti a sociální pracovníci se v rámci kampaně „Oplať úsměv“ zúčastní dentálních workshopů, díky nimž si děti osvojí správné návyky dentální hygieny, a navíc získají potřebné pomůcky pro dentální péči v podobě dentálních balíčků. To vše nad rámec darované částky.

Samotné shromážděné finanční prostředky pak poputují nejen na vybavení nízkoprahového centra SOS Kajuta včetně vybavení koupelen, ale také na jeho celoroční provoz a mzdové náklady sociálních pracovníků, kteří pro děti zajišťují chod programů zaměřených na rozvoj sociálních dovedností včetně péče o zdraví a dentální hygienu i smysluplné využití volného času.

Zapojte se spolu se značkou Orbit do projektu „Oplať úsměv“ a přispějte dětem v SOS dětských vesničkách ke zdravému úsměvu i sebevědomí. Kupte v období od 8. 5. do 18. 6. 2017 jakékoli žvýkačky z portfolia značky Orbit, které jsou součástí péče správné dentální hygieny, přispívají ke zdravým a krásným zubům i k dětským úsměvům. Oplaťte úsměv, každý úsměv se přeci počítá – i ten Váš!

Nejčtenější

O2 vylepšuje tarify a přidává data, ušetřit se dá díky rodinným nabídkám
O2 vylepšuje tarify a přidává data, ušetřete díky rodinným nabídkám

Na trh rodinných mobilních tarifů přichází silná konkurence. Operátor O2 představil novinky, které nabízí levnější neomezené volání, větší porci dat i...  celý článek

Sedačka , která Vám ušetří prostor.
Sedačka, která Vám ušetří prostor

I Vy bojujete o každý centimetr v prostoru? Jste majitelem malého bytu, domu, nebo jen máte malý obývací prostor? Řešíte problém se spaním, nebo kam uložit...  celý článek

Slovníček pojmů pro financování vozu. Vyznáte se?
Slovníček pojmů pro financování vozu. Vyznáte se?

Zaslechli jste někdy pojem, zkratku nebo cizí slovní spojení, když jste si pořizovali vůz, a blesklo vám hlavou „to znám“? Při snaze vzpomenout si jste však...  celý článek

Nové nařízení v ochraně osobních údajů: koho se dotkne a jak se na něj...
Nové nařízení v ochraně osobních údajů: zákon tvrdší než EET

Blíží se zákon tvrdší než EET. I takto někteří odborníci označují do značné míry revoluční legislativu EU, která zvýší ochranu osobních údajů občanů. Nové...  celý článek

Přiblíží se lvíčata semifinále? Sázkaři jim po skvělém výkonu s Italy věří.
Přiblíží se lvíčata semifinále? Sázkaři jim po skvělém výkonu s Italy věří

Semifinále visí ve vzduchu! Po famózním zápase s Itálií věří ve výhru proti Dánsku drtivá většina tipérů. Bude ale na postup stačit? Podívejte se, na co míří...  celý článek

Další z rubriky

Položte plovoucí podlahu
Položte plovoucí podlahu

K položení laminátové podlahy nepotřebujete lepidlo, šrouby ani hřebíky. Pokládka je tedy otázkou jen několika hodin. Nezapomeňte však na dobrou protihlukovou...  celý článek

Jak jsem se rozhodla nevyměnit psa za boty.
Jak jsem se rozhodla nevyměnit psa za boty

Kamarádka mi poradila bezva fintu. Taky bojuje se svým smyslem pro šetrnost a vymýšlí, kde ušetřit?  celý článek

Postavte si terasu z kamene.
Postavte si terasu z kamene

Bez terasy by rodinný dům nebyl úplný. To samé platí i o chatách a chalupách. Když se vám líbí kamenné terasy a chodníčky, které můžete znát z dovolených v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.