Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Od Profumadores po Aromanebulyzer

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Společnost Kalvei představuje novinku ze světa vůní. Pomocí nového dávkovače vonné suché mlhy - Aromanebulyzeru - dokážeme provonět prostor takřka neomezených rozměrů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Od Profumadores po Aromanebulyzer | foto: KALVEI

Z kraje roku přistál na recepci balík z Hispánie. 

Protože k nám chodí balíky ze všech světových stran, nikoho to až tak dalece nevyvedlo z míry.

Z Anglie, Francie, ze zámoří, to je běžná rutina, ale španělský host v recepci na pultu nebývá u nás často k vidění. 

Šéf nás všechny napínal, a dělal, že ho krabice nezajímá. Aby alespoň částečně otupil naši zvědavost, sdělil nám, že jsou to vzorky zboží ze Španělska. Potutelně se usmíval, ale nakonec ho udolala vlastní zvědavost a krabici otevřel. Myslím si, že na rozdíl od nás, trpěl určitě víc, protože on tušil, co tam najde. 

Všimli jste si jak úžasné je pozorovat lidi, jak se mění v závislosti na postupu otvírání zavřené krabice s překvapením. Na počátku je předstíraná lhostejnost a přibývajícím časem a fázi otevření balíku přechází u dospělého člověka do fáze dětské nepředstírané radosti. A tak, když byl balík na stole, kdo byl v blízkosti, přispěchal, aby tu zajímavost mohl spatřit. Uvnitř byl kufřík se vzorníkem vůní a plochá krabička.

Bylo zábavné sledovat, jak zkušení matadoři v oblasti parfemace interiérů, kteří projektují a denně řeší provonění prostor zvíci třípatrových obchodních center, jak poskakují kolem kulatého stolku s otevřeným obřím vzorníkem a strkají si jeden druhému ampulky s vatičkami pod nos. Lidé, kteří po většinu času jsou ponořeni do obchodních "vonných" problémů svých klientů, a vystupují s emocemi většinou zdráhavě, se najednou nad tím španělským nadělením smáli, krčili nosy, předváděli, že omdlí, nebo že jsou dokonale odrovnáni množstvím přičichnutí. Byl to emoční koncert a ohňostroj.

Přístroje, který zatím stál ostýchavě vedle, si nikdo příliš nevšímal. Není se co divit, nenápadná plochá krabička pomalovaná pastelovými barvami, není zrovna předmět, který může konkurovat kufru s bezmála dvěma sty vzorky vonných kompozic. 

Ovšem prvotní nezajímavost barevné krabice, plně vyvážil její obsah. Jak už to tak bývá, když se sejde kolem stolu smíšená skupinka lidí se stejným záměrem, ve většině případů se ta maskulinní část začne vrtat v tom, čemu nerozumí a chce tomu přijít na kloub. 

A tak přišla na řadu plochá krabice, která ukrývala AROMANEBULYZER.  

A tak přišla na řadu plochá krabice, která ukrývala AROMANEBULYZER.

Pro pořádek, si ale řekněme, že nebulyzer je vlastně mlhovač, výrobník mlhy … a slůvko aroma není třeba jistě vysvětlovat. 

AromaNebulyzer, je tedy výrobník vonné suché mlhy, která se díky velikosti částeček, ze kterých se mlha skládá, takřka okamžitě spojí s okolním vzduchem a během několika vteřin naplní celý prostor kýženou vůní.  

Ampulky byly všechny ovoněny, všichni si mnuli nosy a všichni se předháněli v úsudcích, která vůně kam se bude hodit… a pak tu mezi námi stál plochý přístroj, který doposud tajil své schopnosti. 

Klíček cvakl, víko se otevřelo a za nimi? Elegantní černý blok a malinkým okénkem s digitálním displejem, kablík, trafo a průsvitná hadička… 

Služba Vonný Servis Aromanebulyzer umí vytvořit požadovanou atmosféru kdekoli

Vážený čtenář si umí představit, jak jsme se všichni chytře koukali do útrob aromanebulyzeru. Jistě, měli jsme již mnoho zkušeností s přístroji na bázi piezoelektrického krystalu, s digitálně řízenými ultrajemnými rozprašovači… tady jsme ale stáli proti utajenému sofistikovanému přístroji, který hned tak někomu své schopnosti nevyjeví. Bez návodu to nešlo. A tak přistoupila šéfová ke svým nemalým znalostem španělštiny a jala se rozkrývat taje provozu Aromanebulyzeru… dalo by se říci, že tato mašinka se opravdu na první pohled nezdá. Její programové vybavení by se dalo připodobnit slušně vybavenému počítači, který při správném používání dokáže řídit provonění prostoru až do tisíce metrů krychlových. 

Čtete správně, to není překlep ani nevhodná nadsázka, Aromanebulyzer umí a provoní prostor o rozměru deset krát deset metrů o výšce deset metrů.

Nejen výkon přístroje je v našich středoevropských šířkách omračující. Po dvou měsíčních zkušenostech z provozu jsme došly k jedinému správnému závěru: přístroj AROMANEBULYZER není a nebude určen pro prodej.

Nejde snad o to, že by si klient respektive zákazník neuměl přístroj uvést do provozu, ale byla by škoda, aby takto sofistikovaný stroj, byl využit jen na to, aby někde stabilně uvolňoval vonnou mlhu a všechny ostatní funkce, které má k dispozici zůstaly nevyužity v té černé nenápadné krabičce uvnitř. Aromanebulyzer umí ve vytváření správné atmosféry pravá kouzla a bylo by plýtváním lidského umu používat ho jen k funkci off/on.

Jako na zavolanou přišla událost, která nám potvrdila náš záměr, nezařazovat Aromanebulyzer mezi běžně prodávaný sortiment. TV Nova – slavila 20 let jejího působení a náš klient nás požádal, abychom prostory Národního muzea, kde se oslavy konaly, provoněli tak, aby se všichni cítili příjemně a spokojeně. Byla to výzva, která přišla v pravou chvíli. Dva Aromanebyluzery byly připraveny, vůně byla vybrána s ohledem na typ prostoru a událost a šlo se na věc. 

Myslím, že Národní muzeum nikdy před tím nezažilo takovou vlnu útulnosti a pohody, jaká se rozlila během několika minut celou jeho hlavní velkou dvoranou, po té, co byly Aromanebulyzery uvedeny do provozu . Co nás ovšem ohromilo, byla vydatnost, s jakou se vůně šířila prostorem. Ještě těsně před zahájením oslav musely kolegyně na místě seřizovat nastavení, jinak by nám hosté utekli, protože jinak se chová vzduch v prostoru plném lidí, kteří nejen že ohřívají vzduch každý svými sedmatřiceti stupni, ale hlavně neposedně migrují prostorem a výří vzduch a jinak se chová vzduch v prázdném prostoru, kde nikdo neotvírá a nezavírá dveře… atd. 

Po Národním muzeu následoval Žofín, hotel STEP, zkušební provoz v obřím atriu hotelu Hilton, obchodní centra, kina… a následně jsme se opět sešli všichni kolem kulatého stolu: každý přinášel zkušenosti z terénu, každý sděloval detaily z provozu. Výsledkem pak bylo jednoznačné závěrečné resumé: Aromanebulyzer je dobrý, výborný… ale patří do rukou odborníkům. Pro jeho provoz je třeba znát nejen velikost prostoru, zdali je v budově komínový efekt nebo ne, je-li schodiště uzavřené, nebo na konci ústí do otevřených chodeb atd. 

To jsou všechno viditelné podmínky, které se musí vzít do úvahy před uvedením přístroje do provozu a jeho správném nastavení. Po zjištění všech těchto parametrů si musíme klást další otázky například, jak je prostor vytížený lidmi, je-li prostor vyroben v dřevě, kameni, či jen vymalován atd. a budete se divit, ale také jaká hlučnost je v prostoru, aby pravidelné intervaly uvolňování mlhy nerušily například personál hotelu při nočních službách, kdy je v hotelu úplné ticho a klid…

Aromanebulyzer je dokonalým nástrojem senzorického marketingu.

Prostřednictvím Vonného Servisu Aromanebulyzer jsme se zařadili na špičku specialistů v scentmarketingu 

Aromanebulyzer je dokonalým nástrojem senzorického marketingu. Je přístrojem, který umí pomocí svého vybavení vytvořit úžasnou atmosféru a vyladit naše smysly do požadované polohy. 

Na stole leží velký plochý kufřík a čeká na odhalení svého obsahu.

Žádné sebelepší vybavení výrobníků vonné mlhy by ovšem nebylo k ničemu, kdyby nebylo z čeho tuto vonnou matérii vyrábět. 

Na stole leží velký plochý kufřík a čeká na odhalení svého obsahu. Uvnitř je uloženo ve dvou patrech a několika řadách umění mistrů vůní. Vonné kompozice, které berou dech svou rafinovaností ve své jednoduchosti i složitosti zároveň …

Přijďte zase příště, spolu ten kufřík otevřeme a budeme si vyprávět o vůních…

Přijďte zase příště, spolu ten kufřík otevřeme a budeme si vyprávět o vůních…

od Kalvei – Miroslav Vébr

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.