Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Novou kolekci brýlí Alain Mikli provází kampaň „Koukat budou všichni“

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Jediný "shop in shop" fenomenálního designéra Alaina Mikliho ve střední a východní Evropě v pražském Žilka Optik Studiu na pražských Vinohradech představuje novou kolekci brýlí Alain Mikli pro jaro/léto 2012.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Koukat budou všichni | foto: ŽILKA OPTIK STUDIO s.r.o.

Uvedení této limitované kolekce Alain Mikli na českém trhu provází provokativní kampaň s Janou Plodkovou, kterou ve svém specifickém obrazovém stylu nafotila Anna Mrázek Kovačič.

Nová kolekce Alain Mikli "Seen by everyone" je inspirována duchem aristokracie. "Patřit ke šlechtě nebo s ní být aspoň spojován, těšit se z výsad a privilegií těchto výjimečných a mocných lidí bylo vždy velkým společenským cílem. Šlechtický stav se dodnes těší značné úctě. Pasování jedince do šlechtického stavu je specifický obřad, jedním z důležitých momentů je představení erbu - osobní identity. Tento symbol vyjadřuje moc, respekt i morální hodnoty svého nositele. Alain Mikli koncipoval svou kolekci jako kolekci erbů, uvozuje ji modelem Queen. Nasadit si brýle značky Alain Mikli je tedy v přeneseném významu obřad pasující jedince do šlechtického stavu. Jen pro zajímavost, mravní kodex, kterým se řídili rytíři, se skládal ze statečnosti, loajality a štědrosti. Rytíř opovrhuje bohatstvím a nehromadí ho. Záměrně jím hýří," říká majitel Žilka Optik Studia Filip Žilka.

koukat budou všichni

Brýle Alain Mikli jsou vyráběné ručně a jsou absolutní špičkou

"Koukat budou všichni." K tomuto sloganu se váží tři vizuály české promo kampaně zobrazující tvář Žilka Optik Studia Janu Plodkovou se třemi modely Alain Mikli ve dvou kontrastních prostředích.

Model Queen z nové kolekce figuruje v prvním vizuálu ("Kostel"), v druhém vizuálu ("HřbitovL) je použit model Princess a ve třetím, společném obrazu, pak historický model z roku 1960.

"Triptych fotek vychází z myšlenky, že brýle jsou nedílnou částí osobnosti, která vyjadřuje charisma nositele tak mocně, že si jej každý všimne a rád se otočí. Ať už se kolem děje cokoliv...," dodává Filip Žilka.

Alain Mikli - brýle příjemně hebké na dotek

Všechny brýle nesoucí značku Alain Mikli jsou vyráběny ručně ve Francii a představují špičku po stránce designu i z hlediska technického zpracování a použitých materiálů.

koukat budou všichni II

V nové kolekci Alain Mikli jaro/léto 2012 jsou brýle sestávající ze tří vrstev samostatně barvených dílů, které se v kompozici překrývají, ale nezakrývají. Celek působí jako pestrá mozaika barev sofistikovaně poskládaných do objektu nápadně připomínajícího šperkařské umění.

Na výrobu byl použit 0,2 mm silný chirurgický plech, který je 100 % nealergenní a neobsahuje nikl. Povrchová úprava vrstvou oxidu titaničitého chrání barvu před blednutím a poškrábáním.

Stranice jsou vyrobeny z unikátní acetát-celulózy italskou firmou Mazzucheli, výhradním dodavatelem materiálu pro značku Alain Mikli. Acetát-celulóza obsahuje 80 % celulózy získávané z bavlny, proto jsou brýle příjemně hebké na dotek.

Kontakty:

ŽILKA OPTIK STUDIO s.r.o.

Budečská 793/1
120 00 Praha 2
tel.: 222 522 435
info@zilkastudio.cz

Oficiální stránky ŽILKA OPTIK STUDIO: www.zilkastudio.cz 
Oficiální stránky ALAIN MIKLI: www.mikli.com

Logo ŽILKA OPTIK STUDIO s.r.o.


Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Češi jsou kvalitní IT zaměstnanci, jenom to o sobě nevědí
Češi jsou kvalitní IT zaměstnanci, jenom to o sobě nevědí

TalentPeople.cz je portál zaměřený na uspokojení nabídky a poptávky na trhu práce v oboru IT. Společnostem nabízí ucelené informace o uchazečích s možností...  celý článek

Mountfield
Výprodej: galaktické slevy v Mountfieldu

Všechno za polovic! A to dokonce v době, kdy je ještě na zahradách sezona v plném proudu, takže, co si člověk pořídí, to si ještě letos do sytosti užije.  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Dub chocolade
Podlaha pro rychlou a snadnou údržbu

Podlahy v domácnosti často čelí vysoké zátěži. Hledáte takovou, u které se nemusíte bát rozlitého pití nebo že vám ji poškrábe domácí mazlíček či dítě při...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.