Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Obuv Oliver nabízí kvalitní boty pro pohodlnou chůzi

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Audrey Hepburn říkala, že nosit diamanty před čtyřicítkou je vulgární. Vlastně tím vyjádřila jakousi obecně vnímanou skutečnost, že s přibývajícím věkem tíhneme víc a víc ke kvalitě, kterou od nás v mládí nikdo nečekal.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Obuv Oliver

Zatímco v sedmnácti jsme hrdě ustáli střet s vrstevníky ve vhodně nakombinovaných výstřelcích, kde nízkou úroveň zpracování doháněla divokost střihů a barev – hlavně, že toho mám hodně a co týden můžu oslnit v novém bláznivém modýlku – postupně se člověk propracoval (v tom lepším případě) k logice kvalitních módních stálic (díky bohu za to), kterými třeba nepřetéká skříň, zato je v nich krásně, nedá se s nimi utrhnout ostuda a nezradí v žádné společenské situaci. 

Obuv Oliver

Jednou budu jistě své děti bavit veselými historkami, jak jejich matka v zajetí módy vyrazila na rande v noblesním černém semišovém topíku, který pouštěl barvu tak intenzivně, že ještě tři dny vypadala, že ho vlastně neodložila ani do sprchy, případně jak odtančila ples v umělých lakovaných střevíčcích, jejichž účinek připomínal už po hodině španělskou botu, takže poslední tři ulice na cestě domů běžela pouze v punčochách i přes to, že byl únor a venkovní teplota tomu zcela odpovídala. Mimochodem, právě o botách by mohly moje nohy vyprávět legendy. Na téhle části těla jsem se snad provinila nejvíc a omlouvám se jim v duchu pokaždé, když mě začnou bolet či otékat. 

Obuv Oliver

A tady se dostávám k jádru pudla. Vyjde-li totiž můj plán, budou mé děti ušetřeny, protože zatímco na diamanty si budou muset počkat alespoň do své ekonomické samostatnosti, kvalitní boty jim dopřávám od chvíle, kdy se jejich baculatá nožka dotkla země. Vyznat se v současné pestré nabídce českého trhu není sice snadné, ale naštěstí existují stálice, jejichž jméno je zárukou kvality a člověk s nimi ví, že nesáhne vedle. Tak jsem se dostala i k botám značky Birkenstock, jejichž nabídka oslovuje skutečně celou rodinu – od prťat po prarodiče. Široké variace barev, tvarů a materiálů uspokojí opravdu všechny a člověk se dokáže vybavit téměř na každou příležitost. 

Obuv Oliver

I v tomto případě je zárukou kvality tradice. Firma obuvníka Birkenstocka byla totiž v Německu založena už v druhé polovině 18. století. Ale až o sto let později došlo ve výrobě obuvi pod touto značkou k revoluční změně. Tehdy bylo vnitřní lůžko boty vytvarováno tak, aby kopírovalo tvar lidského chodidla. Z pohledu dnešního zákazníka možná nic překvapivého, ale pantofle od Birkenstocka byly první, které svým uživatelům tento luxus a hlavně pohodlí dopřály. 

Přesto trvalo dalších sto let, než se pohodlné nazouváky začaly prodávat ve velkém i ve světě. Jejich cesty byly spletité a ne každý prodejce hned na nabídku sandálů s masivní podrážkou slyšel, ale nakonec se podařilo a dá se říct, že dnes jsou už "birkenstocky“ legendou a jen ve Spojených státech je nabízí 5 600 obchodů.

Obuv Oliver

V čem tedy tkví kouzlo úspěchu této neformální obuvi? Sama promyšlená obchodní strategie by určitě nestačila. Skutečným tahákem pro vracející se zákazníky je vnitřní část boty – lůžko z pevné směsi korku a přírodního latexu je formováno tak, aby pata hluboce klesla, klenba je řádně podepřena a vepředu je dostatek místa na palec. Váha nositele je v botě rovnoměrně rozložena, takže dělá chůzi a třeba i delší stání extrémně komfortním. 

A pozor "birkenstocky“ jsou tím pohodlnější, čím déle je nosíte! Směs materiálů vnitřní vložky reaguje na teplo nohy a postupně se přizpůsobuje jejímu unikátnímu tvaru, takže ve finále vám boty sednou skutečně jako ulité. Letní sandály a dřeváky s uzavřenou špičkou jsou těžištěm produkce společnosti. Nechybí podzimní šněrovací boty a plastikové plážové flip-flopy. 

Firma nabízí několik řad obuvy od tradičních sandálů po luxusní výrobky, pro které se využívají pouze materiály špičkové kvality. Ať je tedy nazujete kamkoli a k čemukoli, nešlápnete vedle. (I když smoking pro jistotu vynechte).

Modely firmy BIRKENSTOCK najdete na www.obuvbirkis.cz a www.obuvbirkenstock.cz

Od druhé půle září též na www.obuvfootprints.cz

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.