Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nový zametací kartáč DAKR SB85 je určený pro náročné uživatele

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Představujeme novinku letošní zimy: nový zametací kartáč s pojezdem o pracovním záběru 85 cm s maximálním výkonem motoru Briggs&Stratton 6,5 HP a třemi rychlostmi pojezdu vpřed.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nový zametací kartáč DAKR SB85 určený pro náročné uživatele | foto: DAKR spol. s r. o. - zahradní sekačky

Zametacím kartáčem SB85 se odklízí v zimě sníh, v létě se s ním dají zametat chodníky, parkoviště, cesty a další plochy. Tento stroj nalezne široké využití po celý rok. Díky záběru 85 cm s ním efektivně vyčistíte větší plochy parkovišť, ale projedete s ním i užšími místy chodníků, kolem domů atd.

Nový zametací kartáč DAKR SB85 určený pro náročné uživatele
Nový zametací kartáč DAKR SB85 určený pro náročné uživatele

Válec kartáče se otáčí proti směru jízdy, odmetený materiál je odmetán směrem vpřed, popřípadě do nerezového záchytného boxu, čímž dochází k výraznému snížení prašnosti. Zametací kartáč SB85 se ovládá pomocí dvojice pák na řidítkách. Spouštění pojezdu i kartáče se děje nezávisle na sobě. Rychlost pojezdu se volí řadící pákou na řidítkách. Prodlouženou pákou polohovadla se z místa obsluhy nastavuje příčné natočení kartáče, tedy směr kam má být odmetán zametaný materiál, k dispozici je celkem 5 poloh stranového natočení. Kartáč má průměr 40 cm, to zajistí lepší odhoz i vyšší vrstvy sněhu. Díky volbě dvou rychlostí otáček zametacího kartáče lze dosáhnout efektivního využití stroje. Nízké otáčky jsou vhodné pro letní provoz (snižují prašnost, zvyšují životnost štětin), vysoké otáčky lze využít pro zimní údržbu při odmetání sněhu, sníh se díky vyšší rychlosti odhazuje do větších vzdáleností.

Parametry:

Motor:

Profi motor Briggs&Stratton I/C 850 s litinovou vložkou válce, olejovým čerpadlem a filtrem

Výkon motoru při 3.060 ot/min:

5,0 HP/3,7 kW

Kroutící moment při 3.060 ot/min:

11,5 Nm

Startování:

Systém Ready Start (Automatický sytič se snadným startem i v zimním období)

Útlum vibrací motoru:

Uložení motoru na 4 silentblocích

Řidítka:

Výškově stavitelná

Zametací kartáč:

Přesah válcových kartáčů s možností stranového natočení zajistí dokonalé vyčištění i hůře přístupných míst, záběr 85 cm, průměr kartáče 40 cm

Otáčky kartáče:

2 rychlosti otáčení = letní/zimní provoz

Typ kartáče:

segmentové kartáče

Převodovka:

3 rychlosti pojezdu vpřed, řazení na řídítkách

Výška kartáče:

“Zanoření“ válce kartáče je dáno seřízením podpěrného foukaného kola ovládaného klikou

Možnosti:

Připojení sběrné nádoby SB85-C

Zametací kartáče dokonale vyčistí i nízkou vrstvu sněhu a poprašek, který nelze udržovat sněhovou frézou nebo radlicí.

Pro názornou ukázku práce zametacího kartáče shlédněte následující video:

Více informací o společnosti DAKR najdete na www.dakr.com.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

VW Phaeton 6.0 W12 2011 ·...
VW Phaeton 6.0 W12 2011 ·...

r.v. 2011, naj. 64 623 km, benzín
770 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.