Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nový věrnostní program SPAR ČOS inspirovaný brazilskou Amazonií

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
SPAR ČOS připravil pro své zákazníky nový věrnostní program, který je inspirovaný rytmy brazilské Amazonie. Především potěší rodiny s dětmi, které přivítají na nákupech veselé postavičky z filmu RIO 2.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nový věrnostní program SPAR ČOS inspirovaný brazilskou Amazonií | foto: © SPAR

Supermarkety SPAR a hypermarkety INTERSPAR se promění od 2. dubna 2014 na sedm týdnů na prostory laděné do velké amazonské džungle. Zákazníci zde nejen nakoupí kvalitní a čerstvé potraviny, ale zároveň se budou moci zapojit do atraktivního ojedinělého věrnostního programu, který přináší mnoho zábavy pro celou rodinu. Společnost SPAR ČOS u příležitosti uvedení nového animovaného dobrodružného filmu RIO 2 připravila limitovanou sběratelskou edici a mnoho dalších zajímavých aktivit. SPAR ČOS věří, že originální věrnostní program vnese alespoň částečně každého návštěvníka do divoké Amazonie a zpříjemní mu běžné nákupy. 

"Máme radost, že se společnost SPAR ČOS mohla propojit s oblíbeným filmem RIO 2 a zábavnou formou tak zpříjemnit nákupy rodinám s dětmi formou věrnostního programu,“ říká Karl Bumberger, jednatel společnosti SPAR ČOS.

"Stejně jako rodinný film RIO 2 i naše společnost se snaží neustále přicházet s náměty, které zákazníky potěší. Jsme proto rádi, že můžeme rodinám s dětmi nabídnout v rámci věrnostního programu nejen místo, kde nakoupí čerstvé a kvalitní potraviny, ale i další benefit kterým je v tomto případě sběratelská edice,“ dodává Karl Bumberger. 

Věrnostní program RIO 2 – 2. dubna až 20. května 2014

SPAR ČOS připravil pro návštěvníky hypermarketů INTERSPAR s supermarketů SPAR velký věrnostní program RIO 2. Od 2. dubna 2014 se prodejny promění na místo připomínající amazonský prales, který bude lákat nejen svým sortimentem, ale i doprovodnými aktivitami. V rámci programu budou mít možnost zákazníci získat za  každých 200 Kč nákupu 1 balíček s 5 ks sběratelských karet RIO 2. Celkem je ve sbírce 120 karet, 24 speciálních metalických karet a 18 karet s křidélky. Zakoupit bude možné i speciální album pro sběratelské karty RIO 2, které je plné barevných obrázků, zábavy, her a informací. 

Album pro vkládání kartiček bude umístěno ve speciálních stojanech na prodejně a lze jej zakoupit za 69,90 Kč. Do alba plného obrázků z brazilské Amazonie, her, soutěží a zábavy si mohou děti vkládat jednotlivé kartičky a vytvořit si tak svůj vlastní amazonský svět. Album v sobě ukrývá také plakát a hru s fotbalovou tématikou z jedné strany a z druhé terče na hru s křidélky. Pokud by si chtěl někdo rozšířit svoji sbírku kartiček rychleji, pak může balíček karet i zakoupit u pokladny za 14,90 Kč. 

Věrnostní program bude představen na vybraných hypermarketech Interspar a u té příležitosti proběhne ve zvolených termínech i zábavný doprovodný program. Návštěvníci si vychutnají vystoupení latinskoamerické tance Samby a děti si vyzkouší v kuchařské mini školičce uvařit tradiční pokrmy a ochutnají brazilské speciality nebo se zapojí do soutěže v rozpoznávání exotického ovoce a zahrají si maxipuzzle a maxipexeso RIO 2. Připravena bude i foto stěna RIO 2, kde si zájemci mohou vytvořit vlastní fotografii s živými papoušky. 

Seznam poboček, na kterých bude doprovodný program probíhat:
  6.4.2014Hradec Králové
11.4.2014Brno Vídeňská
12.4.2014Europark Štěrboholy
13.4.2014Teplice
18.4.2014Olomouc
19.4.2014Česká Lípa
20.4.2014Cheb
25.4.2014Ostrava Dubina
26.4.2014České Budějovice
27.4.2014Plzeň

Více informací: www.interspar.cz 

SPAR Česká obchodní společnost s.r.o. patří do skupiny SPAR Rakousko. Hrubý obrat z prodeje za rok 2012 činil 569 mil. eur, což představuje nárůst oproti předchozímu roku o 4,02 % (očištěno o změny kurzu). SPAR Provozuje v České republice 49 obchodů (35 hypermarketů INTERSPAR, 14 supermarketů SPAR), ve kterých zaměstnává přes 4 500 zaměstnanců. SPAR ČOS je rovněž provozovatelem moderních velkokapacitních Restaurací Interspar, kaváren Tutto Bene a občerstvení Cafe Cappuccino To Go.

SPAR ČOS je od září 2002 členem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.

SPAR ČOS ve spolupráci s občanským sdružením Zdraví-Život vytvořila projekt "Daruj krev v pravou chvíli“, jehož smyslem je zvýšit počet bezpříspěvkových dárců krve. Více na www.darujikrev.cz

Autor:

ABB s.r.o.
Dělník v elektrotechnice a elektromechanik

ABB s.r.o.
kraj Vysočina, Jihomoravský kraj, Zlínský kraj, Olomoucký kraj

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.