Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Mitsubishi Outlander: hrdina, který přináší bezpečí a pohodlí

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Nový Outlander, který právě vstupuje do prodeje, nemá jen novou tvář. Konstruktéři Mitsubishi zapracovali na odhlučnění, zaměřili se na pohodlí cestujících a přidali pokročilý systém S-AWC, známý z legendárního Lanceru Evolution.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mitsubishi Outlander | foto: Mitsubishi Motors

Facelift uprostřed výrobního cyklu pojalo Mitsubishi ve velkém stylu. Neomezilo se jen na estetické úpravy, i když už samotná změna tváře je velmi výrazná. „Outlander byl zevrubně přepracován po mechanické i vizuální stránce, aby v konkurencí nabitém segmentu crossoverů střední třídy vyčníval z davu,“ vysvětluje Josef Dušek, marketingový manažer M Motors CZ, oficiálního dovozce vozidel Mitsubishi Motors do České republiky.

Mitsubishi Outlander

Po třech letech působení na trhu prodělal přepracovaný Outlander přes 100 změn, ty z něj udělaly v mnoha ohledech zcela nové auto. Vývojáři zapracovali hlavně na zlepšení v oblasti kvality vnímané zákazníkem. „Podařilo se výrazně utlumit hluk, vibrace a chvění, které posádka při jízdě velmi intenzivně vnímá,“ popisuje Josef Dušek. Podařilo se výrazně potlačit hluk od motoru, dunění (rezonance), ruchy od vozovky nebo aerodynamický hluk.

Upravovaly se i takové detaily jako dveřní těsnění s cílem dosáhnout kvalitnějšího tlumeného klapnutí při zavření dveří.

Cizelovala se konstrukce a Outlander dostal také nové odladění podvozku. Přibyly nové bezpečnostní technologie, nejrůznější prvky výbavy a úspornější motory.

Mitsubishi Outlander

Zrozen v zemi vycházejícího slunce

Outlander představuje novou vizuální identitu vozů Mitsubishi. Pod označením „Dynamic Shield“ (dynamický štít) ji poprvé značka ukázala na pařížském autosalonu 2014. Tehdy se však jednalo pouze o koncept. Sériové provedení nového Outlanderu tento dynamický vzhled přiváží na silnice.

Nová tvář se objeví v rámci celé modelové řady značky, slibuje prezident automobilky Testuro Aikawa. Proč štít? Podle mohutné přídě, která odkazuje na prvky boční ochrany nárazníků známé ze slavného modelu Pajero. „Evokuje jedinečný pocit ochrany pro posádku i vozidlo jako takové,“ dodává Josef Dušek.

Mitsubishi Outlander

Přibyly detaily, které hrají roli šperků na karoserii nového Outlanderu. Štíhlé LED světlomety obepínají karoserii (včetně světel pro denní svícení složených z 12 diod), doplňují je rámečky mlhových světel v lesklém chromu nebo dvoubarevné osmnáctipalcové ráfky. Outlander PHEV dostal také sofistikovaný odstín karoserie rubínově černá perleť (Ruby Black Pearl), což je vysoce lesklý černý lak s perleťovým efektem a vločkami v rubínovém odstínu.

Hrdě Vás bude hýčkat

Posádka Outlanderu si bude hovět v nových předních sedadlech s přepracovanými výplněmi (sedáky a boční vedení) kvůli vyššímu pohodlí. Nové látkové čalounění nebo volant s dekory v leskle černém laku a obšitím jemnější kůží doplňuje automatické stmívání vnitřního zpětného zrcátka. Vylepšené ovládání dostala vestavěná navigace.

Mitsubishi Outlander

Spolehlivý ochránce na všech Vašich cestách

Nejúspěšnější model Mitsubishi v Česku dostal nové bezpečnostní technologie. Kromě systému varování při opuštění jízdního pruhu (LDW), adaptivního tempomatu (ACC) a systému zmírňování následků čelní kolize (FCM), které používá současný Outlander jak se spalovacím motorem, tak i ve verzi PHEV, se paleta vyspělých bezpečnostních systémů u nového Outlanderu PHEV ještě rozšířila o ultrazvukový systém zabraňující nechtěnému zrychlení (UMS) a soustavu kamer pomáhající při parkování zobrazováním z ptačí perspektivy.

Mitsubishi Outlander

Neporazitelný bojovník, který si poradí s každou jízdní situací

Vylepšil se také systém pohonu všech kol S-AWC - elektronicky řízený pohon všech kol Multi Select byl doplněn o pokročilý systém S-AWC (Super-All Wheel Control) z ikonického modelu Lancer Evolution. Ten zahrnuje systém aktivní kontroly stáčení, jenž reguluje činnost brzd i posilovače řízení a aktivně rozděluje hnací moment mezi levá a pravá kola vozu s pomocí aktivního předního elektronicky řízeného diferenciálu na přední nápravě.

Ten kompenzuje rozdílné rychlosti otáčení levého a pravého předního kola prostřednictvím elektronicky ovládané spojky a reguluje tak přerozdělování hnací síly na přední nápravu.

Mitsubishi Outlander

„S-AWC dále zlepšuje schopnosti vozidla přesně se držet požadované trajektorie jízdy při průjezdu zatáčkami a zajistit stabilitu za jízdy v přímém směru i při přejíždění mezi jízdními pruhy. Rovněž zlepšuje záběrové schopnosti kol a kontrolu nad vozidlem za jízdy po kluzkém povrchu,“ vysvětluje Josef Dušek.

Nový Outlander je již v prodeji. Základní cena vylepšeného provedení s novou výraznější tváří je 608 450 Kč.

Více informací o novém Outlanderu se dozvíte na microsite www.outlander.cz, věnované přímo tomuto modelu.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Tvarohovo-krupicový dort
Tvarohovo-krupicový dort

Potěšte rodinu rychlou dobrotou

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.