Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nový koncept prodeje odstartoval největší obchod s hudebními nástroji

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Každý zákazník potřebuje při výběru zboží široký sortiment, z něhož může vybírat, a dostatek prostoru pro jeho vyzkoušení. Jak ale zajistit poskytování obrovského výběru, ale zároveň uchovat příjemné, vzdušné a elegantní prostředí v showroomu? Řešení našel největší český prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nový koncept prodeje odstartoval největší obchod s hudebními nástroji | foto: AUDIO PARTNER s.r.o.

Prodejna není sklad

„Úskalí ostatních prodejců spočívá v tom, že prodejna je zároveň skladem. Jsou tak limitováni její velikostí a nemohou nabídnout svým zákazníkům vše, co shánějí nebo chtějí vyzkoušet,“ říká marketingový ředitel společnosti Kytary.cz Filip Černý. 

Zbrusu nový koncept prodeje, který je zatím v České republice zcela unikátní, spočívá v úzkém propojení obrovských skladových zásob a nového showroomu. V moderní designové prodejně naleznete i tak spoustu nástrojů. Hlavní zásoby čítající okolo 17 000 hudebních nástrojů, aparatur a příslušenství se však nachází „za zdí“ ve skladu.

Nový koncept prodeje odstartoval největší obchod s hudebními nástroji

Vyzkoušet lze cokoliv

Zákazník má díky tomuto prodejnímu konceptu možnost vyzkoušet, cokoliv se mu zamane. Jakýkoli počet hudebních nástrojů si prostřednictvím počítače na prodejně nebo po dohodě s prodavačem objedná ze skladu a během několika minut může hrát doslova na cokoliv.

„Známe třeba prodejny s elektrem, které podobný způsob razí také – objednáte si zboží na prodejně a vyzvednete si ho z přilehlého skladu. Ale pokud si chcete vybrat drahou televizi, nechají vás v klidu porovnat třeba 6 z nich?“ pokládá rétorickou otázku Filip Černý.

Hudební nástroje se musí zkoušet nahlas

Nemusíte být vyznavačem tvrdé rockové hudby, ale i tak budete souhlasit s názorem, že pravý charakter hudebního nástroje lze zjistit pouze v případě, že ho vyzkoušíte v „koncertní“ hlasitosti. Na to je showroom připravený dvěma odhlučněnými zkušebnami s profesionálním akustickým vybavením.

Nový koncept prodeje odstartoval největší obchod s hudebními nástroji

„Například při výběru nové basové kytary nelze dělat kompromisy,“ říká  baskytarista Honza z kapely Five O’clock Tea.

„Basový zesilovač je potřeba nastavit na vysokou hlasitost, až pak se projeví skutečné DNA kytary. V prodejnách, kde vás nástroj nenechají vyzkoušet nahlas nebo na vás házejí zlé pohledy, dobrý nástroj nekoupíte,“ dodává.

Obrovský benefit tohoto servisu plyne také pro začínající muzikanty. Vzhledem k tomu, že první nástroj musí dobře padnout do ruky, mají všichni začátečníci dostatečnou možnost vyzkoušet spoustu kytar, baskytar, kláves, pian, bicích a najít to, co jim skutečně bude sedět.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.