Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nová tvárnice Ytong Theta pro nejúspornější domy

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Letošní stavební sezónu otevírá představení nové tepelně izolační tvárnice pro nejúspornější domy nového desetiletí. Novinka Ytong Theta je určena pro nízkoenergetické domy bez zateplení.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Prémiová tvárnice Ytong Theta má oslovovat ty nejnáročnější zákazníky, kteří se chystají investovat do maximálního komfortu s minimálními výdaji na vytápění. | foto: Xella CZ

Ytong Theta si může připsat hned dva superlativy. Jde o nejlehčí masivní tvárnici s nejlepšími tepelně izolačními parametry na českém trhu. Obvodová stěna z tvárnic Ytong Theta dosahuje při rozumné tloušťce 500 mm na hodnoty nízkoenergetické stavby i bez dodatečného zateplení.

O názvu rozhodla soutěž

V lednu 2010 vyhlásil výrobce pórobetonu Ytong soutěž, která měla za cíl vybrat pro novou superizolační tvárnici nejlepší název.

"Zalíbila se nám myšlenka, že by o názvu produktu rozhodoval přímo ten, komu je určen. Nevšední způsob hledání obchodního názvu nám přitom poskytl širokou bázi inspirativních podnětů a rovněž nám trochu napověděl o vnímání našich produktů mezi laickou veřejností," vysvětluje vedoucí marketingu společnosti Xella CZ Ivana Havlíčková.

Po týdnu netradičního soutěžení byl nový obchodní název skutečně na světě a svému autorovi přinesl zasloužené ocenění.

Řešení na míru zákazníkovi

Prémiová tvárnice Ytong Theta má oslovovat ty nejnáročnější zákazníky, kteří se chystají investovat do maximálního komfortu s minimálními výdaji na vytápění.

"Vývoj posledních dvou tří let je neúprosný. Stále více lidí se přiklání ke koupi a výstavbě nízkoenergetických domů. Pozorujeme to na prodeji jednotlivých produktů. Dříve dostačující řešení jsou v současnosti na ústupu a do popředí se prosazují produkty s lepšími tepelně izolačními parametry," vysvětluje Havlíčková.

Nezateplená stěna z tvárnic $1#utm_source=idnes&utm_medium=PR&utm_campaign=jaro2010">Ytong Theta se díky jedinečnému součiniteli prostupu tepla U = 0,16 W/(m2. K) dokonce pohybuje na hranici mezi nízkoenergetickou stěnou a pasivní.

Ještě lepší nízkoenergetický dům bez zateplení

Ytong Theta 2Společnost Xella CZ jako jedna z mála úspěšně vyvrací přesvědčení, že bez dodatečné izolace kvalitní nízkoenergetický dům nelze postavit. Na trh pravidelně uvádí produkty, díky kterým může každý stavebník jednoduše a v rekordním čase dosáhnout mimořádných tepelně izolačních parametrů obvodových stěn i za předpokladu jednoplášťové konstrukce.

Také $1#utm_source=idnes&utm_medium=PR&utm_campaign=jaro2010">nízkoenergetická stěna Ytong Theta se obejde bez komplikovaného fasádního zateplení a zachovává si důležité přednosti jednovrstvých zděných staveb – především tolik potřebnou schopnost stěn přirozeně regulovat vlhkost interiérového vzduchu.

Pohodlí a vysoký uživatelský komfort v průběhu celého roku jsou vůbec jednou z nejdůležitějších předností staveb z pórobetonu Ytong.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.