Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nová tvář prodeje pojištění: sjednejte si jej ve virtuální kavárně

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Za sjednáním životního pojištění už nemusíte nikam chodit. Vše můžete vyřídit z pohodlí domova díky unikátní novince, s níž přichází NN pojišťovna a penzijní společnost. Ve virtuální Kavárně NN má klient možnost spojit se s finančním poradcem prostřednictvím videohovoru a pojištění rovnou uzavřít.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Uzavření životního pojištění je důležitým rozhodnutím, kterému se vyplatí věnovat pozornost. | foto: NN

Ne každý má po práci čas a chuť pobíhat po pojišťovnách nebo myslet na schůzku se svým finančním poradcem. Mnozí lidé tak jistě ocení novou službu NN pojišťovny a penzijní společnosti. „Naším cílem bylo spojit všechny výhody osobního setkání s poradcem s výhodami internetové komunikace. Výsledkem je Kavárna NN, kde může klient přes internet až do pozdních večerních hodin s poradcem nerušeně probírat vše kolem pojištění. Společně pak mohou vybrat tu nejvhodnější variantu,“ vysvětluje fungování kavárny Petr Kopřiva, ředitel multikanálového marketingu NN.

Uzavření životního pojištění je důležitým rozhodnutím, kterému se vyplatí věnovat pozornost. Slouží ke krytí rizik, která se týkají nás nebo členů naší rodiny, chrání před situacemi, kdy nám z nečekaných důvodů dlouhodobě nebo krátkodobě vypadnou příjmy, například důsledkem nemoci či úrazu.

„Životní pojištění nemá univerzální parametry, každý z nás je jiný, má jiný životní styl a od toho se potom odvíjí i rizika, kterým jsme vystaveni a která by mělo životní pojištění pokrývat. Proto je vždy lepší poradit se s odborníkem, jak si pojištění nastavit. Samozřejmě pro klienty, kteří přesně vědí, co chtějí, existuje i možnost sjednat si vše prostřednictvím webových formulářů. Pro ty, co si svou volbou nejsou úplně jistí, je Kavárna NN ideální kombinací obou možností,“ upřesňuje Petr Kopřiva.

V tuto chvíli podobnou službu, která je navíc zdarma, na českém trhu žádná jiná pojišťovna zatím nenabízí. Za zmínku jistě stojí i otevírací doba Kavárny NN – ve všední dny můžete s našimi poradci komunikovat až do 22 hodin. Na e-kávu mohou zájemci například i v sobotu dopoledne nebo v neděli odpoledne.

Uzavření životního pojištění je důležitým rozhodnutím, kterému se vyplatí věnovat pozornost.

Zajímavé je i fungování Kavárny NN: klient si rezervuje svůj virtuální stůl na konkrétní datum a čas. Po rezervaci obdrží potvrzovací e-mail a hodinu před samotnou schůzkou ještě připomenutí. „Pro realizaci videohovorů v naší kavárně využíváme speciální technické řešení. Systém je uživatelsky velmi příjemný. Pokud se poradce právě věnuje jinému návštěvníkovi kavárny, poprosíme klienta, aby vyčkal ve virtuálním salonku. Přitom se mu na obrazovce počítače ukazuje, za jak dlouho bude usazen ke svému stolu,“ upřesňuje Petr Kopřiva. Klient si navíc může zvolit, zda chce, aby ho poradce na monitoru viděl.

Tato služba je určena především pro získávání informací o produktech životního pojištění a jeho sjednávání, nabízí ale i možnost poradenství v oblasti doplňkového penzijního spoření. Do Kavárny NN se klient dostane jednoduše přes webové stránky www.kavarna.nn.cz nebo proklikem přes stránky NN pojišťovny a penzijní společnosti www.nn.cz.

Pokud se rozhodnete tuto novinku využít a sjednáte si v Kavárně NN životní pojištění, čeká vás na úvod stylový dárek v podobě balíčku kávy. Na podporu nové služby připravila NN i další akci - v případě pojištění ProAktiv dále získáte až 10% slevu při platbě ročního pojistného a ke sjednání stříbrného nebo zlatého balíčku do 31. 10. obdržíte Sporttester. Při sjednání pojištění pro ženy For You do 31. 10. je pro klientky připraven balíček Sephora v hodnotě
1 000 Kč za roční pojistné, při sjednání pojištění s měsíčními platbami pak balíček Sephora v hodnotě 500 Kč.



Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.