Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Neztrácejte čas objednáváním potřeb pro kancelář

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Objednat vše pro kancelář od propisek, přes úklidové prostředky, až po občerstvení na jednom místě, rychle, přehledně a s dodáním hned druhý pracovní den? Je to možné?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Neztrácejte čas objednáváním potřeb pro kancelář | foto: Activa, spol. s.r.o.

Ani v dnešní elektronizované době to v kanceláři bez tužky, papíru, sešívačky nebo poznámkových papírků prostě nejde. Jak to vyřešit? Je přece nepřeberné množství eshopů, které nabízí kancelářské potřeby. Stačí tedy jen obětovat část pracovního dne vyhledáváním zboží na webech, jeho porovnáváním a objednáváním. A v ideálním případě můžete už za dva dny vyhlížet pošťáka nebo kurýra, který vám objednané zboží složí mezi dveře. Ochotní kolegové vám jistě rádi pomohou vynosit balíky papírů nebo vod do jednotlivých kanceláří. Proto přeci mají ty slušivé obleky.

Nebo to jde i jinak? Zeptali jsme se Ing. Martina Holoubka, zástupce obchodního ředitele společnosti Activa, která působí na trhu kancelářských potřeb již více než 20 let a za tu dobu si vybudovala pozici jedničky v oblasti zásobování kanceláří.

Co vše si od vás zákazník může pro svou kancelář objednat?
Na stránkách obchod.activa.cz si můžete objednat kancelářské potřeby, úklidové i hygienické prostředky, ochranné pomůcky, drogerii i občerstvení. Nabízíme více než 8 500 položek prémiových i ekonomických řad výrobků, takže si u nás vybere opravdu každý.

A kdy můžeme své zboží očekávat?
Zboží dodáváme standardně následující pracovní den po objednání. Telefonické objednávky přijímáme do 17:00, elektronické pak do 17:30. Druhý den vám náš řidič objednávku přiveze a vše ochotně roznosí do jednotlivých kanceláří dle vašeho přání. Všichni řidiči jsou naši zaměstnanci, což výrazně zvyšuje operativnost při řešení všech možných situací.

Neztrácejte čas objednáváním potřeb pro kancelář

Jak to všechno zvládáte?
Zboží je denně expedováno z centrálního skladu o rozloze 20 500 m² v Praze-Letňanech. Napříč republikou má Activa 8 logisticky propojených poboček, které se starají o zákazníky v daném regionu. Více než 80 dodávek tak díky tomuto propracovanému systému dokáže rozvozit zboží i ve velmi krátké dodací lhůtě velkému počtu zákazníků.

Čím se odlišujete od své konkurence?
Activa nedodává pouhé zboží, ale službu v podobě komplexního řešení zásobování kanceláří. Nenabízíme jen širokou skladbu domácích i zahraničních výrobků, ale našim zákazníkům nabízíme i jasnou cenovou politiku, včetně roční garance platnosti cen.

Neztrácejte čas objednáváním potřeb pro kancelář

Vše začíná od propracovaného systému objednávání, který zákazníkovi dokáže ušetřit až statisíce za speciální software, přes sofistikovaný logistický systém, až po elektronické dodání daňových dokladů včetně jejich datového obsahu.

Můžete čtenářům více přiblížit zmíněnou cenovou politiku?
Jako jedni z mála firem v oboru vydáváme katalog s cenami, které platí minimálně po dobu jednoho roku. Neschováváme se za množství ceníků s různou platností a nepřehledným systémem různých slev. Naši zákazníci přesně vědí, za jakou cenu zboží dostávají. 

Naší přidanou hodnotou je naše serióznost, spolehlivost a slušnost. Proces objednávání se zákazníkům snažíme maximálně zjednodušit a ulehčit, ať už formou předdefinovaných objednávek na eshopu, možností přímého propojení zákaznických systémů nebo formou přehledného tištěného katalogu. Elektronická fakturace je u nás samozřejmostí již řadu let.

Dále se snažíme pro každého zákazníka vytvořit řešení, které mu ušetří objednávání a maximálně omezí čas, který musí této činnosti věnovat. Víme, že kancelářské potřeby nejsou zboží, u kterého by chtěl zákazník trávit tolik času jako při výběru parfémů nebo elektroniky.

Neztrácejte čas objednáváním potřeb pro kancelář

Více informací o společnosti Activa a celý její sortiment najdete na obchod.activa.cz

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.