Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Automatické osvěžovače vzduchu od LORIKA CZ nabízejí až 90 druhů vůní

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Věděli jste, že náš čich je smyslem, který má nejužší napojení na lidské emoce? Podvědomě lépe hodnotíme místa, která jsou voňavá, a rádi se do aromatizovaných prostor vracíme.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

NESTOJÍME NA MÍSTĚ | foto: Lorika cz, s.r.o.

Některé prodejní řetězce využívají tzv. "voňavého marketingu" ke zvýšení prodeje pomocí vůně čokolády nebo čerstvě upečeného chleba a pečiva. Mnoho společností dnes pro své pracovní prostory pečlivě vybírá osvěžovače vzduchu s vhodně volenou vůní s cílem stimulovat zaměstnance k lepšímu pracovnímu výkonu. Nechtěli byste snad pracovat v kanceláři, kde jemně a nevtíravě voní magnólie, bílá orchidej, pomerančový květ nebo vůně připomínající drahé značkové parfémy?

Špičkové automatické osvěžovače vzduchu Spring Air v elegantním provedení s LCD displejem s možností výběru z 22 programů osvěžování či vlastního nastavení a s více než 90 druhy vůní s vysokou koncentrací esenciálních olejů jsou v nabídce nově zřízené divize Gastronomie společnosti LORIKA CZ Olomouc. Kromě osvěžovačů Spring Air a vůní vhodných pro hotely, restaurace a bary, toalety, obchodní centra, fitness a wellness centra, kosmetická studia, lékárny a kancelářské prostory jsou novinkou také specializované vůně pro alergiky.

Divize Gastronomie firmy LORIKA CZ se svou nabídkou zaměřuje především na restaurace, hotely, penziony, jídelny, bary, fastfoody, aquaparky, diskotéky, stadiony a jiné provozy. Pokladní software R-KEEPER je moderní flexibilní a výkonný program určený pro řízení procesů a kontrolu prodeje.

R-KEEPER

Základním kamenem je nová verze programu R-KEEPER 7 s jednoduchým docházkovým systémem a množstvím modulů. Hodí se jak pro malé provozy, tak i pro řetězce s velkým počtem provozoven. Předností programu je snadné ovládání a velká variabilita výstupů, které usnadňují řídicí procesy. Systém rovněž umožňuje implementaci velkého množství přídavných programů jako např. STORE HOUSE - kompletní skladové hospodářství pro neomezený počet skladů a MONITORING – on-line náhled na pokladny ve všech provozech. Aplikace mobilní číšník zefektivňuje a zrychluje obsluhu, minimalizuje personální náklady a zajišťuje přehlednost objednávek.

NESTOJÍME NA MÍSTĚ

 Prodej a servis pokladního software R-KEEPER bude v nabídce divize Gastronomie doplňovat běžný sortiment firmy LORIKA CZ: dávkovače mýdla, osvěžovače vzduchu, zásobníky na ručníky a toaletní papír. Součástí jsou náplně jako tekuté mýdlo, pěnové mýdlo, dezinfekční mýdlo, vůně, papírové ručníky, utěrky a toaletní papír. Doplňkový sortiment pak tvoří úklidová chemie, dezinfekční prostředky, pracovní rukavice a další ochranné pomůcky pro potravinářské provozy.

"Jsme rádi, že kromě obchodní činnosti se můžeme podílet také na dlouhodobém charitativním projektu, kterým je podpora dětského domova Himalaya Peace Home v Nepálu, který poskytne domov a vzdělání 30 dětem z nejchudších rodin. V kalendáři NEPÁL 2015 najdete spoustu exkluzivních fotografií. Výtěžek z prodeje tohoto kalendáře věnuje společnost LORIKA CZ na zajištění prostředků potřebných na stavbu tohoto domova," říká Ing.Miroslav Krištof, jednatel společnosti LORIKA CZ.

Více informací o společnosti LORIKA CZ najdete na www.lorika.cz.

Autor:


Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.