Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neprodáváme zboží, prodáváme službu

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Firma Adler vznikla v roce 1999. Sídlí v Ústí nad Labem a v České republice patří mezi největší dodavatele reklamního textilu. Zaměstnává zhruba 130 lidí a roční obrat firmy činí 480 milionů korun.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu. | foto: ADLER Czech, s.r.o.

Reklamní trička, mikiny, bundy, čepice. To si zřejmě vybaví každý, když se řekne Adler v Ústí nad Labem. Jenže tak jednoduché to není.

Kdo by si představil výrobní halu se spoustou pletacích strojů, u nich desítky šiček a další dělníků, kteří na textil aplikují reklamu, velmi by se mýlil.

V rekonstruované budově v Ústí nad Labem sedí na devět desítek lidí a ti se pečlivě starají o šedesát tisíc zákazníků z téměř celé Evropy.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu.

„Veškerá výroba se odehrává v Asii, zejména v Bangladéši. Zajistíme materiál, dodáme střihy a výrobu zadáme některé z tamních továren,“ vysvětluje generální ředitel firmy Adler Radek Veselý.

Továrny se důkladně prověřují, zejména si Adler hlídá, aby nezadal výrobu fabrice, která své zaměstnance vykořisťuje či dokonce využívá dětskou práci. „Vybíráme dílny, jež disponují mezinárodním osvědčením, které je zárukou toho, že se s dělníky zachází slušně a dostávají řádně zaplaceno. Kromě toho výrobu přímo na místě kontrolují naši zaměstnanci. Dohlíží nejen na kvalitu výroby a pracovní postupy, ale i na to, zda jsou dodržovány pravidelné pracovní přestávky a dělníci mají k dispozici teplé jídlo,“ popisuje praxi Veselý.

Některé továrny v Asii, zejména v Bangladéši, pracují výhradně pro českého Adlera. „Takových provozů máme sedm. Dalších dvanáct nabízí své služby i jiným firmám. Dáváme práci tisícům místních obyvatel a na tamní poměry si zaměstnanci žijí vcelku slušně,“ dodává výkonný ředitel firmy Aleksandar Alačkov.

Z Asie pak putuje zboží po moři do Hamburku, kde se kontejnery překládají na vlak a směřují do ostravského logistického centra o rozloze více než pěti a půl tisíce metrů čtverečných. Stará se o ně desítka zaměstnanců. „A to je naše další výhoda, máme na skladě miliony kusů textilu, takže jsme schopni velmi pružně reagovat na požadavky zákazníka. Jeden den objedná, druhý den zboží má,“ dodává Alačkov.

U vzniku společnosti stáli dva bývalí spolužáci Pavel Neumann a Martin Hausenblas, kteří začali psát velmi úspěšný příběh původní české firmy. Orlici v logu společnosti dnes můžete najít na produktech po celé Evropě.

V současnosti Adler zaměstnává více než sto třicet lidí. Většina jich sedí v ústecké centrále, další pracují v logistickém centru v Ostravě.

„V Ústí máme call centrum, kde jsou koncentrovaní operátoři deseti národností. I proto se bez problémů domluví opravdu s celým světem. Našimi zákazníky jsou především reklamní agentury. Odebírají náš textil buď kompletně, tedy i s potiskem či výšivkou, nebo si potisk zadávají jinde. S koncovým zákazníkem naše firma nepřijde vůbec do styku. Kdybychom prodávali i konečnému spotřebiteli, konkurovali bychom našim zákazníkům, a to dělat nechceme a nebudeme,“ vysvětluje ředitel Veselý motto, „zjednodušit našim zákazníkům jejich vlastní business“. Adler nezapomíná ani na ekologii, myslí na charitu, stará se o své zaměstnance.

Neprodáváme zboží, prodáváme službu.

„Já tu pracuji už jedenáct let. Neměnila bych. Pracuji jako obchodnice a práce mě nejen naplňuje, ale i baví. Máme skvělé vedení i výborný kolektiv,“ tvrdí Magdalena Hausmanová, jež má na starosti české zákazníky. Iwona Berkyová je původem z Polska a souhlasí se svou českou kolegyní. „Já bych k tomu ještě dodala, že se tu o nás starají velmi dobře, nejsme jen bezejmenné pracovní síly, ale i lidé, kteří si zaslouží pochvalu a uznání.“

Adler je známý i svým vstřícným přístupem k otázce charity. „Již třetím rokem podporujeme ústeckou onkologii. Letošní podpora vyvrcholí 13. prosince vánočním charitativním koncertem, na němž se budou dražit trička s podpisem módní návrhářky Liběny Rochové. Celý obnos bude poukázán na účet onkologie. Podporujeme ale i Ateliér designu oděvu a obuvi UMPRUM, který tato věhlasná módní návrhářka vede, respektive jeho studenty,“ doplňuje vedoucí marketinkového oddělení Martina Weberová.

Adler letos slaví již patnáct let. Během své existence si prošel nejen lety úspěšného rozvoje, ale i lety krize. Nový management působící ve společnosti od roku 2011 z ní firmu zdárně vyvedl, a tak dnes ADLER patří k předním evropským výrobcům a distributorům reklamního textilu.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.