Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nepodceňujte reklamní předměty. Vybaví si vás až 94 % obdarovaných

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Reklamní předměty s potiskem jsou silným propagačním kanálem s virálním potenciálem. Již dávno se však nejedná pouze o psací potřeby nebo hrnečky s firemním logem. Firmy i jejich zákazníci vyhledávají nové a neokoukané produkty – převrácené deštníky, powerbanky či reklamní těstoviny.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Reklamní předměty posilují vaši značku a budou vás klientům připomínat po dlouhé měsíce. | foto: iNETPrint.cz

Sejde z očí, sejde z mysli

Vaši stávající i potenciální klienti jsou pod neustálou palbou reklamních spotů z rádií a televizí, z inzerátů v novinách a časopisech, billboardů a plakátů u cest, a tak se může snadno stát, že jedni na vás zanedlouho zapomenou a ti druzí se o vás nikdy nedozvědí. V takové chvíli máte v podstatě dvě možnosti – buď se konkurenci pokusíte za značné finanční prostředky „překřičet“, nebo se za zlomek nákladů vydáte cestou reklamních předmětů.

Powerbanka

Powerbanka

Například měsíční opakování rádiového spotu vyjde průměrně na 50-60 tisíc korun. Za jeden billboard dáte 8-15 tisíc a na bigboard si připravte 35-65 tisíc na měsíc. Přitom místo jednoho bigboardu můžete mít přes 200 powerbank s kapacitou 5200 mAh, až 250 USB s laserově gravírovaným logem a kapacitou 32 GB nebo 500 nástěnných kalendářů s dotiskem svého loga.

Dejte klientům to, co potřebují

Na rozdíl od výše zmíněných propagačních kanálů jsou reklamní předměty mezi lidmi velmi tolerovaným (mnohdy přímo vyhledávaným) způsobem reklamy. Krom toho se také jedná o relativně levnou propagační cestu, vezmeme-li v úvahu, jak dlouho reklamní předměty svým vlastníkům slouží.

„Z naší zkušenosti vychází, že lidé nejvíce oceňují reklamní předměty, pro které mají praktické využití. Takové předměty si pak ponechávají delší čas, někdy i několik let.“ říká Jitka Fulemová, vedoucí péče o zákazníky ze společnosti iNETPrint.cz.

Zapište se do hlav lidí

Převrácené deštníky

Převrácené deštníky

Pomocí reklamních předmětů snadno a levně rozšíříte povědomí o vaší značce, ale i podpoříte loajalitu stávajících klientů. Prostou rozdávací akcí máte šanci zasáhnout značné množství lidí. Mnozí z nich se pravděpodobně okamžitě nepromění na nakupující zákazníky, ale zcela určitě si zapamatují vaši značku a v budoucnu pro ně budete první volba. Z průzkumů totiž vyplývá, že až neuvěřitelných 94 % obdarovaných lidí si vybaví reklamní předmět, který obdrželi v uplynulých dvou letech.

Reklamní perpetuum mobile

Další z výhod reklamních předmětů je jejich virální potenciál. Jejich organické šíření mezi lidmi vám přinese jak zvyšování povědomí o vaší značce, tak přísun nových klientů. Ti pak, vybaveni dárky od vás, budou chodit po světě s vaším logem a generovat další klienty. A tak pořád dál a dál.

Začněte se propagovat levněji a využijte téměř neomezený potenciál reklamních předmětů ještě dnes. Výběr vhodných reklamních předmětů najde například na webu firmy iNETPrint.cz, kde zároveň můžete on-line vypočítat výslednou cenu objednávky, a to včetně potisku či jiné formy reklamního označení vybraných produktů.



Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.