Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nenechte si ujít nový Ford F-150 Raptor model 2017

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Kdo je příznivce amerických vozů a ještě lépe těch, které se dají stejně dobře provozovat jak na běžné silnici, tak i na nezpevněných komunikacích, ten jistě ocení příchod nového modelu Ford F-150 Raptor.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nenechte si ujít nový Ford F-150 Raptor model 2017 | foto: Simix s.r.o.

Na první pohled upoutá vaši pozornost masivní přední maska s velkými písmeny Ford a oranžová poziční světla umístěná v její horní části. To, že se u tohoto vozu počítá s jízdou v terénu, je na první pohled jasné. Světlá výška vozu, větší rozchod kol, rozšíření blatníků o 15 cm a odolné nárazníky nenechají nikoho na pochybách.

Bezpečná jízda po různých typech terénu

Ford F-150 Raptor však bude zvládat stejně dobře také jízdu v běžných podmínkách. Tomu bude nově přispívat systém Terrain Management, kde bude možnost volby jízdního režimu.

Při normální jízdě ponechá řidič jednoduše režim Normal, pokud se jízda bude odehrávat především na asfaltu, je tu režim Street, dále nechybí možnost volby pro kluzkou vozovku Weather, pro jízdu v blátě nebo písku zvolíte Mud & Sand, Baja na ostrou jízdu v poušti a Rock pro plazení se po skalách rychlostí chůze.

Zjistěte více informací v autosalonu SIMIX.

Ford F-150 Raptor: 2x turbo a 10 rychlostí k vašim službám

Pod kapotou se bude skrývat zážehový EcoBoost 3.5l twin-turbo, který bude poskytovat vyšší výkon než dosavadní atmosférický motor 6.2l. S Ecoboostem bude spolupracovat nová 10rychlostní automatická převodovka. Z toho vyplývá, že motor bude potřeba točit minimálně a to bude mít také příznivý vliv na spotřebu.

Celkově bude vůz proti předchozímu modelu o 227 kg lehčí, ale nic není ubráno na jeho robustnosti, ve velké míře bude použita vysokopevnostní ocel. Některé části karoserie vyřeší lehčí hliník.

Velká pozornost při vývoji byla věnována samozřejmě podvozku a jeho komponentům. Tlumiče, uložení náprav, pohon 4x4, zkrátka vše je dimenzováno tak, abyste mohli terénem doslova „proletět“, ovšem při zachování co nejlepších jízdních vlastností i na běžné silnici.

Více informací najdete na www.simix.cz.

Autor:

Bomba slevy
Bomba slevy

Chcete mít přehled o těch nejlepších slevách a nakupovat chytře?

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.