Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejžádanější konfigurace nového Passatu stojí na TDI

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
I přes snahu německého koncernu prosadit benzínové TSI motory se v prvních objednávkách nového modelu Volkswagen Passat nejčastěji objevuje přeplňovaný diesel.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nejžádanější konfigurace nového Passatu stojí na TDI | foto: AUTO ENGE

Německý automobilový koncern Volkswagen uvedl na trh nový model oblíbeného Passata s označením B8. Stejně jako u nedávno představeného nového modelu VW Golf jsou v nabídce motorů pro nový Passat zařazeny i dva benzínové motory TSI s objemem 1,4 litru vyladěné na úctyhodný výkon 125 a 150 koní (92 a 110 kW). Navzdory modernímu trendu snižování objemu motorů, u reprezentativní limuzíny, kterou Volkswagen Passat bezpochyby je, stále vítězí u zákazníků motory s označením TDI.

Na stránkách autorizovaného prodejce Volkswagen Auto Enge můžeme porovnat rozdíl mezi menším modelem VW Golf Variant, kde zákazníci nejvíce preferovali motor 1,6 TDI, a novým VW Passat, kde je největší poptávka po motoru 2,0 TDI. Ani nezanedbatelně vyšší cena neodrazuje zákazníky od výběru naftového agregátu se srovnatelným výkonem s již zmiňovanou motorizací TSI. Léty ověřené TDI motory, dnes navíc vylepšené Blue Motion Technologií, jsou pro vůz střední třídy přeci jen z pohledu zákazníka vhodnější.

Nejžádanější konfigurace nového Passatu stojí na TDI

novy-volkswagen-passat-b8

Bez zajímavosti není ani cenová politika spojená s novým modelem. Jak se můžeme dočíst na výše uvedených stránkách, u nejžádanější konfigurace VW Passat HIGHLINE 2,0 TDI BMT 6G (110KW / 150K), lze dosáhnout cenového zvýhodnění až 50 tisíc a pro podnikatele dokonce až 130 tisíc korun. Cena je tak více než konkurenční, takže se dá předpokládat, že se s novou verzí modelu VW Passat v již zmíněné konfiguraci budeme brzy často potkávat i na našich silnicích.

Asi ne tak často uvidíme nejvybavenější verzi poháněnou dvakrát přeplňovaným motorem 2,0 BiTDI, který disponuje záviděníhodným výkonem 240 koní. I přes stále konzervativní vzhled osmičkového modelu může dvojité turbo, ve spojení se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG, přinést zajímavé zážitky ze sportovně laděné jízdy. Cena takovéhoto vozu se však již pohybuje okolo milionu korun, takže se nabízí srovnání se zcela odlišnou konkurencí, než u modelu ve standardní výbavě.

V každém případě uvedení nového modelu Volkswagen Passat B8 opět rozčeřilo vody v nabídce nejprodávanějších vozů střední třídy. Pro zájemce o seznámení s tímto vozem je proto nejvyšší čas využít nabídky zkušebních jízd, při kterých se lze seznámit nejen s technickými detaily, ale především s celkovou atmosférou, kterou nový model svým pasažérům nabízí.

Nový Volkswagen Passat Variant

Nový Volkswagen Passat Variant

Autor:

Dýňové rizoto
Dýňové rizoto

Zdravé a rychlé jídlo pro celou rodinu.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.