Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nechte se unášet vůněmi první kolekce parfémů Dermacol

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Parfém je vyjádřením osobnosti, charakteru, ale i aktuální nálady. Měl by vystihovat individualitu, vyjadřovat, co cítíte, kým jste, anebo toužíte být. Hypnotická, nekonvenční a plná životní energie: taková je první kolekce pražských parfémů Dermacol.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nechte se unášet vůněmi první kolekce parfémů Dermacol | foto: Dermacol a.s.

Vývojové laboratoře Dermacol společně s francouzskými laboratořemi v provensálském Grasse vytvořily třináct nadčasových a elegantních parfémů pro ženy a muže. Vybrat si můžete od nevinné květinové až po smyslné vůně zakázaného ovoce v kombinaci s růží.

Hypnotické a nekonvenční parfémy Dermacol jsou plné životní energie

Parfémy Dermacol můžete používat samostatně, nebo je kombinovat navzájem tak, že vznikne jedinečná smyslová stopa. Květinovou vůni osvěžte kapkou citrusu anebo k ní přidejte kapku kořeněné vůně, která zdůrazní jedinečnost. Vytvořte si vlastní styl s unikátní vůní, která se stane vaší součástí.

K jednotlivým parfémům složili básně Zdeňka Žádníková Volencová, herečka a tvář značky Dermacol, a pan Vladimír Komár, majitel společnosti Dermacol.

Nechte se unášet vůněmi první kolekce parfémů Dermacol

Tipy, aby váš parfém voněl v průběhu celého dne

Dopřejte si koupel nebo horká sprchu. Otevřou se vám tak póry, díky čemuž pokožka absorbuje parfém lépe. Vůně také déle vydrží na hladké pokožce, po sprše ji proto důkladně vysušte a následně naneste tělové mléko, které ji hydratuje a zjemní.

Dejte si při aplikaci pozor, parfém může zanechat skvrny na oblečení nebo poškodit šperky, proto ho nanášejte před oblečením šatů. Aplikujte ho na místa, kde v těle pulzuje krev: za uši, na vnitřní stranu zápěstí, do loketních jamek apod. Nakonec nastříkejte malé množství vůně na hřeben a pročesejte si vlasy po celé délce. Při každém pohození hlavy budete neodolatelně vonět.

Nechte se unášet vůněmi první kolekce parfémů Dermacol

Jaký je rozdíl mezi parfémem a toaletní vodou?

Parfém se s toaletní vodou často zaměňuje. Rozdíl je především v koncentraci vonných složek obsažených v lihovém základu. Parfém (Eau de Parfum) má vyšší množství vonných olejů, tj. 8–30 % v koncentrovaném lihu, proto vůně vydrží déle.

Toaletní voda (Eau de Toilette) vydrží v porovnání s parfémem kratší dobu, proto ji musíte nanášet několikrát denně. Obsahuje většinou jen 3–8 % vonných složek v přibližně 80% lihu.

Více informací najdete na www.dermacol.cz.

Nechte se unášet vůněmi první kolekce parfémů Dermacol
Nechte se unášet vůněmi první kolekce parfémů Dermacol
Autor:

Bomba slevy
Bomba slevy

Chcete mít přehled o těch nejlepších slevách a nakupovat chytře?

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.