Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Národ se baví tričkem za 100 000! Nosili byste ho?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Lidé utrácejí za věci mnohdy zbytečné peníze. Často argumentují tím, že jim to jednoduše udělá radost. Elektronika hodinky, boty, kabelky, ale i oblečení pro každodenní nošení patří mezi nejčastější lidské potěšení.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Tváře značky Reporter – Zorka Kepková a Míra Hejda | foto: REPORTER CZECH REPUBLIC

Kolik jste vy ochotni utratit za tričko pro běžné nošení? Všeobecně to bývá to v řádech sto korun.

S převratným nápadem přišla společnost Reportershop.cz a nabízí na svých prodejnách i stránkách eshopu tričko za 100 000! Těchto kusů nabízí pouze pár v limitované edici. Přitom jde skutečně o tričko pro běžné situace - do práce, do školy, na večírek.

"Chtěli jsme potěšit i nejnáročnější klientelu a zároveň ukázat, že každého evidentně potěší něco jiného. Jednomu udělá radost tričko za 300 korun, někomu za 100 000 Kč. A proto nabízíme obě varianty," vysvětluje ředitel společnosti Reportershop.cz Jiří Vaverka.

Tvářemi této značky jsou populární moderátoři Zorka Kepková ze Snídaně s Novou a Míra Hejda známý z moderování projektů jako Vyvolení nebo Limuzína na TV Óčko.

Národ se baví tričkem za 100.000,- !!!

"Určitě bych takové tričko ve svém šatníku nepotřeboval, ale přijde mi to vtipné. Sám jsem byl zvědavý, jak takový výstřelek vypadá a hned se podíval na eshop.
S touto firmou spolupracuji už léta a beru to jako jednu z nejpovedenějších akcí zákazníkům. Myslím, že je to příjemné osvěžení nakupování," dodává. 

Těžko říct, zda budou trička v prodejích úspěšná. Nápad se ale návštěvníkům eshopu opravdu libí. Podívat se na něj můžete i vy na stránce www.reportershop.cz.

Pro potěchu budoucího zákazníka, který by za tričko musel utratit 100 000 Kč ale reportershop.cz vtipně dodává, že doprava z eshopu je zdarma.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.