Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nákup ve velkoobchodě se vyplatí a dovezou Vám ho až domů

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Levnější nakupování je dnes možné díky velkoobchodům. Ty už nejsou určeny pouze pro podnikatele, ale na své si tu přijdou i běžní zákazníci.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Nákup ve velkoobchodě se vyplatí a dovezou Vám ho až domů | foto: LEKO Příbram, s.r.o.

V současné době rozlišujeme dva typy velkoobchodů. "Tradiční velkoobchod prodává zboží na fakturu registrovaným zákazníkům, většinou podnikatelům v pohostinství. Ve velkoobchodě typu Cash-and-Carry může nakoupit každý. Zboží si tu neregistrovaný zákazník vybere na provozovně, kde ho také v hotovosti na pokladně zaplatí,“ říká Jaromír Smrčina z LeKo Příbram, kde můžete nakupovat v obou typech velkoobchodu. 

Výhoda velkoobchodu spočívá zejména v příznivých cenách, které se mohou oproti těm maloobchodních výrazně lišit. "Průměrný spotřebitelský koš bude u nás vždy výrazně lacinější. Pracujeme se stabilně nízkou marží a snažíme se svým zákazníkům nabízet co nejlepší ceny na všechno naše zboží. Oproti tomu zahraniční řetězce mají takovou politiku, že vypíchnou jen několik výrobků do akčního letáku, které prodávají klidně i pod cenou,“ vysvětluje Jaromír Smrčina z LeKo Příbram, která je rodinnou firmou. 

Ale přiznejme si, kdo v obchodě nakupuje pouze zboží z letáku? Většina zboží v košíku není za akční ceny, a to je hlavní cíl obchodní řetězců. "S tím je spojen fakt, že je akční zboží sice prodávané pod cenou, ale je také zpravidla kusově omezeno a často se stává, že ho v obchodě ani nemají. To se u nás neděje, protože máme zpravidla větší skladové zásoby a nepodrážíme nákupní ceny u svého akčního zboží, tím pádem se nebráníme zboží prodávat v neomezeném množství,“ říká Jaromír Smrčina z LeKo Příbram. 

LeKo Příbram nabízí službu nákupu do domu. Vybrané zboží vám ve všední dny do 19 hodin doručí až k vašim dveřím. Uzávěrka objednávek je vždy do 12 hodin v den závozu. Služba se vztahuje na veškeré zboží z nabídky Lekomarketu. Neuplatňují se zde však akčí ceny z měsíčních letáků. Podmínkou je objednávka zboží v minimální hodnotě 500 korun. Do této částky se nezapočítávají cigarety a zálohy na obaly jako jsou basy a přepravky. "Po Příbrami rozvážíme zdarma v ostatních lokalitách je rozvoz zpoplatněn jednotnou cenou 80 korun,“ říká Jaromír Smrčina.

Lokality s rozvozem za 80 korun:

Lhota u Příbramě, Obecnice, Oseč, Staré Podlesí, Nové Podlesí, Orlov, Lazec, Kozičín, Vysoká Pec, Bohutín, Havírna, Tisová, Vysoká, Narysov, Třebsko, Brod, Žežice, Lešetice, Konětopy, Slivice, Milín, Jerusalem, Jesenice, Háje, Bytíz, Dubno, Dubenec, Občov, Trhové Dušníky

Rozvoz můžete objednávat na telefonním čísle 739 374 794 nebo emailem nakupdomu.leko@volny.cz. V objednávce e-mailem nezapomeňte uvést svoji adresu a telefonní číslo. Více informací najdete na www.lekomarket.cz.

Autor:

Bomba slevy
Bomba slevy

Chcete mít přehled o těch nejlepších slevách a nakupovat chytře?

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.