Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nákup dětského kočárku v e-shopu je výhodnější. Jak vybírat?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Na otázku, proč je výhodnější koupit kočárek v e-shopu, je jednoduchá odpověď. Je to prostě levnější a pohodlnější. Martina a Petra vybíraly ale každá jinak. Inspirujte se.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

IMPERIA BMC, s.r.o. | foto: IMPERIA BMC, s.r.o.

Vybíráte-li kočárek, máte již předem určitou představu – víte, jestli chcete tři nebo čtyři kolečka, jestli má kočárek být variabilní nebo budete golfky kupovat samostatně, jaké barvě byste dali přednost apod.

Jak vybírala Martina a Petra?

"Výběr kočárku nebyl jednoduchý," říká paní Martina S., která má roční holčičku Barborku.

"Chtěli jsme hlavně univerzální kočárek, se kterým budeme moci jezdit ve městě i v terénu, také aby byl lehký a dal se snadno složit do auta. Barvu jsme měli jasnou, pro Barborku jsme chtěli červený. Nakonec jsme váhali mezi klasičtějším kočárkem Roan Marita a sportovnějším Implast BolderSD. Ten to nakonec vyhrál." Paní Martina si pochvaluje hlavně váhu kočárku (se sportovní sedačkou jen 11,9 kg), výběr mezi klasickou korbičkou a sportovní sedačkou a možnost nastavit orientaci obou po i proti směru jízdy.

IMPERIA BMC, s.r.o. obr. 2
Kočárek Roan Marita, který se Martině líbil svým klasickým pojetím, a kočárek Implast BolderSD, který nakonec vyhrál.

Její kamarádka, Petra V., to prý měla jednodušší. Kočárek maminky vybíraly společně (Petřin Davídek je jen o 2 týdny mladší než Barborka), Petra ale měla představu mnohem konkrétnější: "Chtěla jsem lehký, kvalitně provedený, tříkolkový kočárek s dostatečným odpružením a nafukovacími koly.

Protože jsem vybírala s Martinou, padl mi do oka tříkolový model Implast Bolder3. A bylo rozhodnuto. Jen s barvou jsem si nevěděla rady, s tak širokým výběrem jsem pak rozhodovala s manželem."

Proč se vyplatí mít kočárek kvalitní?

Výběr kočárku by se měl řídit pohodlím dítěte i požadavky maminky. Ty, které musejí používat městkou veřejnou dopravu, potřebují kočárky co nejlehčí. Maminky podnikající výlety do terénu potřebují stabilní a odpružené kočárky s pevnou konstrukcí.

A preciznost výroby? Tu poznáte u nekvalitních kočárků velmi brzy. V případě výběru obou maminek byla ale kvalita jednou z podmínek.

A proč se vyplatí koupit kočárek v e-shopu?

Víte-li, jaký kočárek nebo autosedačku chcete, nakupte přes e-shop. Obojí koupíte levněji – ceny v e-shopech bývají až o desítky procent nižší. Kočárek i autosedačku Vám navíc přepravní služba dopraví až domů, aniž byste museli někam jezdit. Výhodou je také dodání na dobírku – kočárek neplatíte předem, ale až při převzetí.

Kočárek Implast Bolder3, který si spolu s korbičkou Petra nechala poslat na dobírku.

Jak říká naše maminka Petra: "Zatímco kamarádka běhala po obchodech a vybírala, já věděla, co chci. Ona musela potom poslat manžela, aby kočárek koupil, vysvětlit mu, který vlastně chce. My koupili Bolder3 v e-shopu – kočárek přišel za dva dny až domů na dobírku. Bez starostí."

Obě maminky nakoupily v obchodě ImperiaBMC. ImperiaBMC prodává dětské kočárky a autosedačky, je výhradním dovozcem značek Roan a Implast. Kromě kamenné prodejny v Ostravě provozuje e-shop s kočárky a autosedačkami. Důraz na nadstandardní kvalitu zboží a spokojenost zákazníků firma zaručuje dodáváním pouze prověřených značek dětských potřeb, jejich prodej za přijatelné ceny a dodávku až do domu na dobírku.

Prohlédněte si celý sortiment e-shopu Imperia BMC.

Autor:

Nejčtenější

Řídím, přesto nevlastním. Sdílení aut je moderní a na vzestupu.
Řídím, přesto nevlastním. Sdílení aut je moderní a na vzestupu

Do práce, na nákup, za přáteli nebo na výlet? Nemusíte vůz přímo vlastnit, abyste se dostali z místa A do místa B. Když ho budete potřebovat, jednoduše si ho...  celý článek

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště
Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště

Rezidenční projekt DOCK Marina Boulevard je realizován mezi slepými rameny Vltavy. Tyčit se bude na pomezí pražského Karlína a Libně a celkem nabídne 150 bytů....  celý článek

Další z rubriky

Polarizační sluneční brýle Horsefeathers
Horsefeathers jsou i plavky a polarizační brýle

Horsefeathers znáte jako outdoorovou značku na zimu. A věděli jste, že existují i plavky nebo brýle Horsefeathers – dioptrické i sluneční s polarizací? S...  celý článek

CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky.
CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky

Prožijte léto přesně podle svých představ! Zábavu pro celou rodinu nabízí v Liberci CENTRUM BABYLON s množstvím atrakcí a animačních programů na celé letní...  celý článek

Letní scéna Harfa láká na kulturní léto plné zábavy.
Letní scéna Harfa láká na kulturní léto plné zábavy

Od 10. července do 3. září 2017 pro vás Letní scéna Harfa připravila celkem 37 představení, ve kterých se můžete těšit na celou řadu oblíbených českých herců....  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát
Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát

Glamour makeup je výrazný styl líčení. Používá se většinou při focení a má za cíl podtrhnout ženskou krásu a přitažlivost. Proč si ale tohle vše nedopřát i kdyk... celý článek

Vyfoťte, vystavte, prodejte
Vyfoťte, vystavte, prodejte

Prodávejte jednoduše přes mobilní aplikaci Bazar eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.