Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Na tohle pivo se vyplatí počkat si celý rok

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Pivo uvařené z čerstvého chmele je svátkem nejen pro všechny pivaře, ale i samotné pivovarníky. Lze ho totiž uvařit jen jedenkrát ročně a to v době sklizně chmele.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Zubr Grand | foto: Pivovar Zubr

Ten pro pivo Zubr Grand z prvního chmele ručně načesali nejen zaměstnanci pivovaru, ale také členové fanklubu pivovaru Zubr. A výsledek lze konečně nyní ochutnat. Speciální edice piva Zubr Grand, který je čerstvým vítězem soutěže České pivo 2016 v kategorii jedenáctistupňových ležáků, se právě v těchto dnech objevuje na čepu.

Vařit pivo z čerstvého chmele, který dodává pivu výrazné aroma a příjemnou hořkost, je pro sládky doslova sváteční příležitost, to potvrzují i slova Nataši Rouskové, sládkové pivovaru Zubr: „Čerstvý chmel není možné dlouho skladovat, s vařením piva je proto nutné začít prakticky okamžitě.

Chmel je základní surovina a každá odrůda má specifické vlastnosti, které pivu dodávají jedinečnou chuť a vůni. My proto pro naše piva vybíráme jen to nejlepší a spolupracujeme s místními chmelaři v tršické chmelařské oblasti, kde se pěstuje Žatecký poloraný červeňák, který patří k nejkvalitnějším chmelům na světě.

A co se děje s nasbíraným chmelem pak?

Poctivá práce tím nekončí. Začíná se na varně a dál se pokračuje přes kvašení na otevřené spilce, až po zrání v ležáckém sklepě. Vaří se na dva rmuty, aby si pivo vzalo to nejlepší ze sladu i chmele.

Zubr Grand

Zubr Grand

Kromě prvotřídní kvality chmele hraje důležitou roli i způsob dávkování. Aby naše speciální várka piva Zubr Grand dospěla k typické intenzivní hořkosti a svým chuťovým vlastnostem, musela si dát na čas. V ležáckém sklepě zrála dlouhých 60 dní. A na konci října ji lze konečně ochutnat.

Češi pijí piva méně, navzdory tomu Zubr hlásí nárůst

V loňském roce se v České republice vypilo v přepočtu na obyvatele o jeden litr piva za rok méně, konkrétně to bylo 143 litrů na osobu a rok, jak uvádí ČSPS. I když spotřeba celorepublikově klesá, loňský výstav pivovaru Zubr se vyšplhal na 255 tisíc hektolitrů, což je vzhledem k trvající klesající spotřebě čepovaného piva na provozovnách skvělým výsledkem.

„V loňském roce jsme zaregistrovali zhruba šestiprocentní nárůst, v sudovém pivu na tuzemském trhu je nárůst dokonce osmiprocentní,“ popisuje situaci Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr.

Konzumenti piva jsou náročnější než kdy před tím

Zubr Grand

Zubr Grand

Pivní trh se v posledních letech zásadně mění. Konzumenti již nechtějí jen „sedět na desítce“, ale vyžadují větší pestrost nabídky a zajímají se o to, jak a z čeho se pivo vaří.

„Zvyšující se tlak na kvalitu obecně je v oboru potravinářství stále viditelnější a to je dobře. Vzhledem k tomu, že pro nás byla kvalita vždy prioritou, vidím to jako naši velkou výhodu,“ říká Nataša Rousková.

Její slova potvrzuje i nedávné 1. místo v degustační soutěži České pivo 2016, kde Zubr Grand získal zlato za nejlepší 11° ležák, v kategorii světlé výčepní pivo se Zubr Gold umístil na 2. místě, Zubr Classic na bronzové příčce a pivovar Zubr tak zůstává nejoceňovanějším pivovarem u nás.

Přehled ocenění pivovaru si můžete prohlédnout na www.zubr.cz.

Témata: svátek, Zlato

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot.
Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot

Teplotní rekordy přepisují i letos dlouhodobé rekordy. Jak se toto extrémní počasí podepsalo na technice, kterou využívají administrativní budovy? Jak obstály...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.