Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zákazníci ocenili služby Moravské vodárenské

Komerční sdělení   0:03aktualizováno  0:03
Letošní telefonický průzkum spokojenosti zákazníků ukázal vysokou spokojenost s úrovní služeb, který pro společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s., provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s. - zákaznické centrum | foto: MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Olomoucka, Prostějovska a Zlínska, z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem, v době od 1. září do 7. října 2016.

MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s. - zákaznické centrum

Z průzkumu vyplývá, že celková spokojenost s úrovní služeb je na vysoké úrovni - spokojeno je 94 % zákazníků společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s., což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu, neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje přibližně 89 %. Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita pitné vody.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 93 % dotázaných, zejména z řad individuálních zákazníků a bytových družstev a celkem 84 % zákazníků společnosti uvedlo, že pije kohoutkovou, největší nárůst byl zaznamenán u bytových družstev. Spokojenost s plynulostí dodávek se stále drží na vysoké úrovni, což potvrdilo celých 98 % dotázaných.

Vysoká 98% je i spokojenost s profesionalitou pracovníků dodavatele, hlavně u firem a individuálních zákazníků.

Spokojenost s dostatkem informací mírně vzrostla v průměru na 91 %, nejvyšší spokojenost 100 % byla u bytových družstev a 94 % u firem. Požadovaný způsob poskytování informací se liší podle segmentů. Individuální zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku, firemní zákazníci a zástupci bytových družstev zase internetové stránky.

Rádi bychom poděkovali všem dotazovaným, kteří se s ochotou zúčastnili našeho průzkumu spokojenosti, jehož závěry jsou pro nás velmi důležitou a užitečnou zpětnou vazbou a získané výsledky budeme zohledňovat při dalším směřování zákaznické komunikace a celkovém zlepšování poskytovaných služeb společnosti.

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.