Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Monika Žídková a Miss Cosmetic?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Je možné, aby česká společnost bez velkého zahraničního partnera prosperovala a rozšiřovala se i v době krize? Zkusili jsme nahlédnout pod pokličku ryze české společnosti Miss Cosmetic.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Miss Cosmetic - Monika Žídková | foto: aje

Začalo to Monikou Žídkovou, která se nadchla pro přírodní a dokonalé potravinové a kosmetické programy dostupné všem lidem.

Náhodný start či jasný cil?

Po úspěšné dráze modelky a po návratu s titulem Miss Evropy 95 se Monika rozhodla zasvětit svůj čas a energii vývoji a distribuci vysoce kvalitních nutričních doplňků a kosmetiky. Několik let zkoušela všechny možné přípravky světových značek, aby dokázala určit kritéria kvality.

V průběhu této cesty potkala řadu světově známých odborníků z oblasti zdravé výživy a kosmetiky. Moničino nadšení rostlo. V roce 1997 se poprvé s manželem Petrem Brzeskou, dnes vedoucím výroby, zabývala myšlenkou vlastní společnosti, která by se postupně propracovala na přední místa této oblasti v Evropě. Myšlenka dostala reálnou tvář, směr a jméno Miss Cosmetic.

Protože hlavním cílem bylo vytvoření ryze české společnosti a ryze českého vývoje a výroby, rozhodli se po pečlivém výběru vybrat laboratoře renomované České farmaceutické společnosti Favea.

Spojením jejich představ a znalostí s nejpokročilejší technologií se postupně vyvíjejí a testují ty nejmodernější a nejdostupnější výrobky z oblasti nutričních doplňků a osobní péče v Evropě.

 Výsledkem obsáhlého výzkumu a vývoje bylo v roce 2001 zrození originálního marketingového plánu a prvních programů v oblasti vnitřní i vnější krásy. Po náročném testování produktů a registraci ochranné známky Miss Cosmetic se společnost poprvé probudila k životu v roce 2003.

Výrobky Miss Cosmetic

Současnost a ekonomická krize

Zjistili jsme, ze Miss Cosmetic se dnes specializuje nejen na vývoj a výrobu špičkových nutričních, regeneračních a energetických programů, ale také na vysoce funkční produkty z oblasti dermatologie, parfumerie a pěstící kosmetiky. Jedním z odvětví výroby je také produkce reklamních parfémů či jiných produktů přímo dle požadavků zákazníka či obchodního partnera.

Cílem společnosti je dodávat na trh zcela originální a vysoce kvalitní české výrobky za příznivé ceny.

Hledali jsme důvody, proč i přes přetrvávající vliv ekonomické recese společnost Miss Cosmetic právě v této době expanduje a tvoří svá nová poradenská centra, jak to uvádí na svých internetových stránkách www.misscosmetic.cz/.

Zeptali jsme se tedy přímo šéfa marketingu Jiřího Starečka. Z jeho odpovědi jsme pochopili, že společnost i přes současnou krizi neustále investuje do vývoje nových účinných výrobků a do inovací všech svých produktů. Snaží se pořádat nové specializované semináře pro své obchodní partnery.

Vzhledem k tomu, že společnost není podřízena jakémukoliv řízení ze zahraničí, snaží se v současné době přijímat a spolupracovat s lidmi, kteří mají zkušenosti a jsou schopni vymýšlet a pomoci při realizaci tohoto projektu.

Proto v současné době má společnost otevřené dveře pro kreativní a cílevědomé nové poradce, leadery a manažery, uvedl Stareček.

Přidejte se k našemu týmu Miss Cosmetic a vybudujte si s naší pomocí finanční nezávislost a osobní svobodu.
www.misscosmetic.cz/CZ/spoluprace-akce.aspx

Budoucnost a Miss Cosmetic v Evropě?

Ve výrobě v Kopřivnici a v distribučním centru v Ostravě jsme zjistili, že podrobných plánů, nových projektů a inovativních zajímavých produktů má společnost připraveno opravdu hodně, nicméně nám to nedalo a oslovili jsme přímo prezidentku společnosti Moniku Žídkovou s dotazem, jak ona vidí budoucnost a rozšíření Miss Cosmetic v Evropě.

Dozvěděli jsme se, že hlavním poselstvím společnosti je přinášet dobrý pocit a skvělé výrobky celé Evropě. Od člověka k člověku, od rodiny k rodině, od města k městu, od země k další zemi. Toto je základní nosná myšlenka společnosti a všichni členové vedení spolu s leadery a manažery společnosti touto vizí žijí.

Dozvěděli jsme se o projektu současného pokrytí dalších měst České republiky a také dalších zemí. Každopádně jsme nabyli dojmu, že společnost je připravena na vstup na další trhy, ale je si také vědoma, že takový začátek ať už v novém městě či jiné zemi není procházka růžovou zahradou.

Také jsme se pod pokličkou dozvěděli, že se tým hlavních manažerů spolu s vedením vrátil nedávno ze společné dovolené v Tunisku a právě se všichni také chystají na společný lyžařský kurz v rakouských alpách a o mnoha dalších akcích a bonusech Miss Cosmetic.

Návštěva společnosti Miss Cosmetic byla velice příjemná a přátelská, inu česká společnost. Bylo zřejmé, že každý člověk velice dobře ví co dělá a všichni společně tvoří skvěle sehraný tým. Byli jsme překvapeni vstřícností a atmosférou celé společnosti. Jsme rádi, že i v České republice existují společnosti, která vyvíjí a tvoří něco exklusivního co překonává hranice i čas.

Více naleznete na stránkách: www.misscosmetic.cz

Autor:

Nejčtenější

Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště
Rezidence DOCK nabízí moderní byty, výhled na Vltavu i přístaviště

Rezidenční projekt DOCK Marina Boulevard je realizován mezi slepými rameny Vltavy. Tyčit se bude na pomezí pražského Karlína a Libně a celkem nabídne 150 bytů....  celý článek

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

Řídím, přesto nevlastním. Sdílení aut je moderní a na vzestupu.
Řídím, přesto nevlastním. Sdílení aut je moderní a na vzestupu

Do práce, na nákup, za přáteli nebo na výlet? Nemusíte vůz přímo vlastnit, abyste se dostali z místa A do místa B. Když ho budete potřebovat, jednoduše si ho...  celý článek

Další z rubriky

Život jak z Ladova obrázku. Pavel Šich si splnil sen.
Život jak z Ladova obrázku. Pavel Šich si splnil sen

Přišel z Prahy, neměl peníze a musel se ve všem spolehnout jen sám na sebe. Pavel Šich přesto vybudoval jeden z nejúspěšnějších statků ve středních Čechách....  celý článek

Vše pod jednou střechou v libereckém CENTRU BABYLON.
Vše pod jednou střechou v libereckém CENTRU BABYLON

Zábavní komplex v severních Čechách zve na letní dovolenou, kterou si užije každý napříč generacemi. Ocitnete se v továrně na zábavu s AQUAPARKEM, LUNAPARKEM,...  celý článek

CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky.
CENTRUM BABYLON láká na nezapomenutelné vodní radovánky

Prožijte léto přesně podle svých představ! Zábavu pro celou rodinu nabízí v Liberci CENTRUM BABYLON s množstvím atrakcí a animačních programů na celé letní...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát
Glamour líčení jednoduše: Výrazného líčení se nemusíte bát

Glamour makeup je výrazný styl líčení. Používá se většinou při focení a má za cíl podtrhnout ženskou krásu a přitažlivost. Proč si ale tohle vše nedopřát i kdyk... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.