Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moderní český jazyk – čeština jako nástroj k obchodnímu úspěchu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Zajímá vás, jak vaše písemnosti ovlivňují dojem profesionality vaší společnosti? Máte představu o firemní formální kultivovanosti a komunikační efektivnosti? Používáte český jazyk tak, aby byla čeština vaší konkurenční výhodou?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Český jazyk… Pravidla ze školních lavic? Ne, především naše každodenní vizitka! | foto: Lingviéra

Obchodní úspěch každé společnosti závisí na jejím vztahu se zákazníky. Zákazníkova důvěra v obchodní vztah je souhrnem racionálních i čistě emotivních postojů, jejichž vzájemným působením zákazník získává jasnou představu o profesionalitě společnosti, se kterou je v písemném či ústním kontaktu.

Profesionálně používaný český jazyk umocňuje pocit důvěry. Je pro vás důležité, aby se image profesionality vaší společnosti vůči zákazníkům prezentovala na všech rovinách?

Určitě pak narážíte při každodenním styku se zákazníky na úskalí svého rodného jazyka a marně hledáte oporu při řešení jazykových nesnází v písemném projevu.

Opomíjený jazyk čeština

Jazykové školy se často zaměřují pouze na výuku cizích jazyků a kvůli nedostatku nezbytného odborného zázemí opomíjejí český jazyk, který v našem životě hraje hlavní komunikační roli.

Řeč a komunikace jakožto priorita jazykové školy Lingviéra tvoří metodologický základ nejen výuky cizích jazyků, ale zároveň úspěšné mezilidské komunikace. Lingviéra staví výuku češtiny pro Čechy po bok cizích jazyků a svým zákazníkům nabízí garantovaný dohled nad jejich písemným projevem.

Nechte si provést jazykový audit konkrétních dokumentů či šablon a zjistěte, jaké typy formálních nedostatků ohrožují úspěch komunikačního záměru písemnosti a znehodnocují tak profesionální image vaší firmy.

Audit českého jazyka je prvním krokem k efektivní firemní písemné komunikaci.

Český jazyk v praxi

"Jazykový audit představuje ve většině případů významný krok k odstranění jazykových chyb a nedostatků v rozsáhlejším a cíleně zaměřeném měřítku. Vytipuje konkrétní komplikované jazykové jevy, se kterými se pracovníci, jejichž písemný kontakt se zákazníky podvědomě ovlivňuje zákazníkova rozhodnutí, ve své každodenní praxi setkávají," představuje strategii kurzů českého jazyka jejich odborná garantka a lektorka PhDr. Adéla Přikrylová, Ph.D.

"Každé odvětví lidské činnosti se potýká s odlišnými jazykovými problémy, cílem kurzů českého jazyka je poskytnout jejich účastníkům oporu pro řešení těch jazykových jevů, které musejí ve své praxi řešit. Nejčastěji hledají informace a pomoc ohledně nových i zažitých pravopisných pravidel, obtížných tvarů slov, větné stavby, interpunkce, stylizace, výběru jazykových prostředků vzhledem ke komunikačnímu záměru a evropské korespondenční normy," dodává.

Oslovte jazykovou školu Lingviéra a získáte dlouhodobé odborné zázemí pro řešení vašich jazykových nesnází. V návaznosti na jazykovou spolupráci s touto jazykovou školou máte možnost využívat jazykového supportu, který je jakožto rychlá a individualizovaná jazyková pomoc určen pro všechny, kterým záleží na vlastní sebeprezentaci v písemném projevu.

Jazykový kurz čeština pro Čechy, to je moderní český jazyk v obchodním styku se zákazníkem.

Lingviéra

Netradiční jazyková škola

Lingviéra je netradiční jazyková škola, pro kterou je řeč a komunikace prioritou nejen v oblasti výuky, ale také především ve vztahu k zákazníkovi.

Rozmanitost nabídky jazykových kurzů, stejně jako individuální přístup umožňují najít pro zákazníka komplexní řešení tak, aby kurz vyhovoval jeho finančním a časovým možnostem a zároveň potřebám a představám.

Na základě dlouholetých zkušeností s vyučováním studentů všech věkových kategorií a rozmanitých osobních výukových potřeb (včetně výuky na PedF UK, soukromé vysoké škole Literární akademie Josefa Škvoreckého a Magistrátu hl. m. Prahy) nabízíme studentům efektivní kurzy, které zúročí jejich časové i finanční investice do studia vložené.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?
E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?

Každý měsíc u nás vzniknou desítky e-shopů a také jich desítky zaniknou. Inspirovaly vás příběhy iDNES.cz o Pavlu Tesaříkovi, který stojí za fenoménem...  celý článek

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti.
Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti

Jednička mezi internetovými lékárnami spustila zbrusu nový web a představila i nové logo. Kříž, který je tradičním symbolem lékáren, v sobě ukrývá i další...  celý článek

Dluhopisy nastartovaly pivovar ve Frýdlantu a výnos potěšil mecenáše
Dluhopisy nastartovaly pivovar ve Frýdlantu a výnos potěšil mecenáše

Zámecký pivovar Frýdlant znovu sklízí úspěch u zákazníků i na odborných soutěžích. Pomohla mu k tomu i finanční injekce od milovníků piva a těch, kdo nechávají...  celý článek

Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?
Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?

Mnoho podobných jich je na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.