Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dnešní mladá generace začíná tvořit zajímavou cílovou skupinu klientů, proto se Hypoteční banka rozhodla prozkoumat, jakým způsobem chtějí mladí lidé uzavírat hypotéky a komunikovat se svou bankou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt | foto: Hypoteční banka

Ačkoliv více než 70 % Čechů ve věku 18 až 30 let vlastní chytrý telefon, mobilní bankovnictví využívá jen 40 % z nich. Přibližně polovina respondentů považuje za nejlepší prostředek komunikace s bankou některou z on-line forem, například e-mail, chat nebo on-line videochat s bankéřem

„22 % mladých lidí uvedlo, že jim nejvíce vyhovuje právě on-line chat nebo videochat, což je pro Hypoteční banku skvělá zpráva. Tuto službu totiž poskytujeme v rámci virtuální pobočky svým klientům již od roku 2011,“ komentuje výsledek průzkumu ředitel marketingu Hypoteční banky Jiří Ochec.

Oproti tomu oblíbené sociální sítě v čele s Facebookem v bankovním světě příliš důvěry nebudí. „38 % mladých Čechů je považuje za příliš veřejné, zatímco komunikace s bankou pro ně stále představuje velmi osobní záležitost, kterou rozhodně nechtějí sdílet s ostatními,“ doplňuje Jiří Ochec.

Ne všichni mladí komunikují on-line, proto Hypoteční banka otevřela novou pobočku

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

Zdaleka ne všichni dvacátníci jsou tak „cool“ a v zajetí moderních technologií, jak se obvykle tváří. Zhruba polovina z nich si stále nejraději zajde na pobočku banky osobně, případně si dá schůzku s poradcem, obzvlášť když se jedná o nějakou důležitější záležitost, kterou pořízení vlastního bydlení a hypotéka bezpochyby je.

„Hypoteční banka se proto rozhodla otevřít další pobočku, aby vyšla vstříc i těm klientům, kteří nedají dopustit na osobní kontakt. Sídlí na Praze 4 a je zařízena podle nejnovějšího konceptu Hypoteční banky, který má evokovat prostředí domova a navodit příjemnou atmosféru,“ vysvětluje Vlastimil Nigrin, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast klienti a obchody.

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

V pořadí již osmadvacátá pobočka Hypoteční banky tak rozhodně nepřipomíná klasické chladné bankovní prostředí, ale představuje spíše útulný a moderní byt, ve kterém se klienti cítí „jako doma“. 

„Jdeme cestou přibližování se klientovi, tedy snažíme se o to, aby se při vyřizování hypotéky cítil maximálně příjemně a uvolněně. Není zde sebevědomý bankéř a naproti němu stísněný klient na nepohodlné židli. Všichni sedí v pohodlných křeslech, jsou partneři, panuje tu více rodinná atmosféra. A kdo ví, třeba se klienti inspirují našimi interiéry i při zařizování vlastních domovů,“ dodává.

Hypoteční banka v současné době provozuje 28 poboček ve všech regionech České republiky. Dalších 22 poradenských míst pak provozují externí partneři a její hypotéky prodává i více než devět tisíc nezávislých finančních poradců.

Poznámka: Průzkumu Hypoteční banky se zúčastnilo celkem 525 respondentů a respondentek ve věku 18 až 30 let, z nichž část ještě studuje, část již pracuje. Realizoval se v průběhu dubna 2014 kvantitativní i kvalitativní metodou šetření a spolupracovala na něm agentura Ipsos.

Autor:

Nejčtenější

Vedra drtí národ, Mountfield reaguje: Srazil ceny bazénů. Do 30. 7.
Vedra drtí národ, Mountfield reaguje: Srazil ceny bazénů. Do 30. 7.

Abyste přežili vedra a mohli se ponořit do chladivých vod vlastního bazénu, jdeme vám rychle na pomoc.   celý článek

Co dělat, když dovolenou překazí nehoda.
Co dělat, když dovolenou překazí nehoda

Léto v plném proudu, kufry sbalené, děti v autě, dům zamčený a vy na poslední chvíli kontrolujete, zda máte všechny doklady v peněžence. Dovolená je tady a...  celý článek

Další z rubriky

Obloukové ochrany AFDD ochrání váš domov před požárem.
Obloukové ochrany AFDD ochrání váš domov před požárem

Moderní stavby ze dřeva či montované katalogové domky si velmi rychle našly cestu k srdcím těch, kteří chtějí získat střechu nad hlavou v krátkém čase a navíc...  celý článek

Architekt Jan Šépka opět čeří stojaté české vody.
Architekt Jan Šépka opět čeří stojaté české vody

Architekt Jan Šépka patří ve svém oboru k naprosté špičce. Jeho projekty jsou do jednoho ojedinělé a téměř vždy zčeří stojaté vody české společnosti. Poslední...  celý článek

Kvalita spánku se dá zlepšit. Víte, jak?
Kvalita spánku se dá zlepšit. Víte, jak?

Spánek ovlivňuje mnoho faktorů a jen některé z nich můžeme ovlivnit. Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou přispějeme ke kvalitnímu spánku, je dobré lůžko s...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.