Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dnešní mladá generace začíná tvořit zajímavou cílovou skupinu klientů, proto se Hypoteční banka rozhodla prozkoumat, jakým způsobem chtějí mladí lidé uzavírat hypotéky a komunikovat se svou bankou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt | foto: Hypoteční banka

Ačkoliv více než 70 % Čechů ve věku 18 až 30 let vlastní chytrý telefon, mobilní bankovnictví využívá jen 40 % z nich. Přibližně polovina respondentů považuje za nejlepší prostředek komunikace s bankou některou z on-line forem, například e-mail, chat nebo on-line videochat s bankéřem

„22 % mladých lidí uvedlo, že jim nejvíce vyhovuje právě on-line chat nebo videochat, což je pro Hypoteční banku skvělá zpráva. Tuto službu totiž poskytujeme v rámci virtuální pobočky svým klientům již od roku 2011,“ komentuje výsledek průzkumu ředitel marketingu Hypoteční banky Jiří Ochec.

Oproti tomu oblíbené sociální sítě v čele s Facebookem v bankovním světě příliš důvěry nebudí. „38 % mladých Čechů je považuje za příliš veřejné, zatímco komunikace s bankou pro ně stále představuje velmi osobní záležitost, kterou rozhodně nechtějí sdílet s ostatními,“ doplňuje Jiří Ochec.

Ne všichni mladí komunikují on-line, proto Hypoteční banka otevřela novou pobočku

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

Zdaleka ne všichni dvacátníci jsou tak „cool“ a v zajetí moderních technologií, jak se obvykle tváří. Zhruba polovina z nich si stále nejraději zajde na pobočku banky osobně, případně si dá schůzku s poradcem, obzvlášť když se jedná o nějakou důležitější záležitost, kterou pořízení vlastního bydlení a hypotéka bezpochyby je.

„Hypoteční banka se proto rozhodla otevřít další pobočku, aby vyšla vstříc i těm klientům, kteří nedají dopustit na osobní kontakt. Sídlí na Praze 4 a je zařízena podle nejnovějšího konceptu Hypoteční banky, který má evokovat prostředí domova a navodit příjemnou atmosféru,“ vysvětluje Vlastimil Nigrin, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast klienti a obchody.

Mladí Češi preferují při komunikaci s bankou osobní kontakt

V pořadí již osmadvacátá pobočka Hypoteční banky tak rozhodně nepřipomíná klasické chladné bankovní prostředí, ale představuje spíše útulný a moderní byt, ve kterém se klienti cítí „jako doma“. 

„Jdeme cestou přibližování se klientovi, tedy snažíme se o to, aby se při vyřizování hypotéky cítil maximálně příjemně a uvolněně. Není zde sebevědomý bankéř a naproti němu stísněný klient na nepohodlné židli. Všichni sedí v pohodlných křeslech, jsou partneři, panuje tu více rodinná atmosféra. A kdo ví, třeba se klienti inspirují našimi interiéry i při zařizování vlastních domovů,“ dodává.

Hypoteční banka v současné době provozuje 28 poboček ve všech regionech České republiky. Dalších 22 poradenských míst pak provozují externí partneři a její hypotéky prodává i více než devět tisíc nezávislých finančních poradců.

Poznámka: Průzkumu Hypoteční banky se zúčastnilo celkem 525 respondentů a respondentek ve věku 18 až 30 let, z nichž část ještě studuje, část již pracuje. Realizoval se v průběhu dubna 2014 kvantitativní i kvalitativní metodou šetření a spolupracovala na něm agentura Ipsos.

Autor:

Nejčtenější

Marek Tichý, ředitel korporátních financí Raiffeisenbank
Hledání nástupce není žádná legrace

V posledních letech dochází mezi podnikateli v České republice ke generační obměně, a to zejména u menších a středních firem. Podnikatelé, kteří s podnikáním...  celý článek

Beenode je pro firmy skvělým dárkem i bezpečnostním prvkem.
Beenode je pro firmy skvělým dárkem i bezpečnostním prvkem

Stále ve své firmě hledáte klíče od skladů? Poohlížíte se po nápaditém a originálním dárku pro obchodní partnery či zaměstnance? Přejete si rozšířit sortiment...  celý článek

Pečujte o svůj výtah, aby vám dobře a dlouho sloužil.
Časté nešvary a poruchy výtahů – trápí i ten váš?

V provozu jsou minimálně desítky tisíc výtahů na hranici životnosti. Stáří přitom často není rozhodujícím faktorem pro stav, v jakém se výtah nachází....  celý článek

Vydejte se do vinařství CHÂTEAU VALTICE na Slavnosti vína a dětský den.
Vydejte se do vinařství CHÂTEAU VALTICE na Slavnosti vína a dětský den

Poslední májovou sobotu, 27. května 2017 od 14 hodin, ožije hlavní město vína tradiční akcí Slavnosti vína, která se bude konat ve Vinařství roku 2014 – v...  celý článek

Vyzkoušejte ještě před létem úžasné účinky botulotoxinu.
Vyzkoušejte ještě před létem úžasné účinky botulotoxinu

Sluníčko nám vytváří nejen úsměv na tváři, ale bohužel také vrásky. Připravte se na léto a užijte si ho bez obav a co nejradostněji! Vaší pleti navrátí...  celý článek

Další z rubriky

Údržba nových oken.
Jak se starat o nová okna

Výměna oken bývá prvním krokem k úspoře výdajů za teplo. Nová okna udrží v bytě nejen více tepla, ale také přinesou komfortnější bydlení.   celý článek

Nechte si postavit nízkoenergetické a energeticky pasivní domy na klíč.
Nechte si postavit nízkoenergetické a energeticky pasivní domy na klíč

Dřevo je od nepaměti nejpoužívanějším stavebním materiálem. Dnešní moderní dřevostavby využívají nadstandardní tepelně izolační vlastnosti a promyšlené...  celý článek

Když domov, tak s krbem.
Když domov, tak s krbem

Čím dál více lidí se při výstavbě domu rozhoduje pro instalaci krbové vložky. Doplňkový zdroj tepla usnadní vytápění mimo topnou sezónu, kdy je hlavní zdroj v...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.