Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Miss Cosmetic: kosmetika, za kterou stojí Monika Žídková

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Péči o zdraví a krásu svěřuje většina lidí v České republice zahraničním společnostem. Češi jsou v tomto ohledu poměrně konzervativní a upřímně řečeno, v minulosti ani jinou možnost neměli.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kosmetika od Moniky Žídkové | foto: Miss Cosmetic

Na tuzemském trhu nebyl nikdo, kdo by jim nabídl dostatečně širokou a kvalitní řadu kosmetiky a produktů pro zdraví. Kosmetikou Miss Cometic to změnila jedna z nejznámějších českých Miss – Monika Žídková.

Právě této atraktivní ženě, která v roce 1995 získala v soutěžích Miss ČR a Miss Europe zlato, vděčí řada českých žen, ale i mužů za kvalitní přípravky pro zdraví a krásu. Všechny pocházejí z dílny společnosti Miss Cosmetic. Monika Žídková ji založila společně se svými obchodními partnery Petrem Brzeskou a Jiřím Starečkem před devíti lety.

A dnes už jejich společná firma nabízí desítky vlastních originálních produktů pro zdraví a krásu. Značka Miss Cosmetic dokázala s úspěchem přesvědčit mnoho zákazníků o tom, že její ryze české produkty dokážou efektivně vylepšit vzhled i vitalitu možná dokonce ještě lépe než přípravky renomovaných zahraničních firem.

Monika Žídková

Miss Cosmetic se zaměřuje na zdokonalování vnějšího vzhledu žen i můžů

"Několik let jsem zkoušela všechny možné produkty světových značek, abych dokázala určit kritéria kvalit. Potkala jsem řadu světově známých odborníků v oblasti výživy a kosmetiky a moje nadšení pro myšlenku založit společnost rostlo," říká zakladatelka společnosti Miss Cosmetic Monika Žídková o tom, co ji přivedlo k rozhodnutí založit vlastní firmu.

Za sídlo společnosti si Monika Žídková se svými společníky vybrala Kravaře na Hlučínsku. Na severní Moravě, v Kopřivnici, sídlí také laboratoř a výroba, kde odborníci vyvíjejí, testují a vyrábějí dané produkty. Distribuční centrum firmy je v Ostravě.

Společnost Miss Cosmetic se rozhodla zaměřit svůj zájem nejen na zdokonalení vnějšího vzhledu pomocí kosmetických přípravků, věnuje se také vývoji nutričních doplňků, které celkově prospívají zdraví lidského organizmu. Spolupracuje přitom s renomovanou českou farmaceutickou firmou Favea.

Miss Cosmetic tedy svým zákazníkům nabízí nejen pleťové krémy, masky, parfémy, sprchové gely, pleťová tonika, ale například i speciální doplňky stravy pročišťující organizmus, odbourávající tuk a podporující celkovou kondici a vitalitu lidského těla.

Při jejich přípravě využívá techniky takzvané mikronizace. Je to proces, při němž se účinné látky speciální technologií "rozdrtí" na částice o velikosti několika mikronů, tedy tisícin milimetrů. Účinky takto zpracovaných látek a léčiv jsou pak mnohem vyšší a méně zatěžují organizmus. Používají se totiž v nižších koncentracích a podle odborníků jsou proto mnohem bezpečnější.

Výroba kosmetiky

Lidé oceňují kvalitu produktů společnosti, kterou založila Monika Žídková

Lidí, kteří oceňují kvalitu produktů společnosti, kterou založila někdejší česká Miss Monika Žídková, přibývá. "Dnes už to je vlastně skoro třetím rokem jediná kosmetika, jakou používám a mám s ní ty nejlepší zkušenosti. U jiných značek, které jsem dřív kupovala, hlavně šlo o pleťové krémy a masky, jsem občas zaznamenala podráždění kůže a svědění. To byl taky hlavní důvod, proč jsem sáhla po značce Miss Cosmetic a zatím jsem neměla potřebu hledat nějakou jinou," tvrdí například osmatřicetiletá manažerka významné ostravské realitní kanceláře.

Autor:

Nejčtenější

Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...
Holčička, nebo chlapeček? Stačí si vybrat! Známe recept...

Plánujete pořízení miminka? Přejete si mít chlapečka, který bude pokračovatelem rodu, nebo vám tento historicky dochovány model nic neříká a toužíte po...  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Teak stříbrný
Podlaha v dětském pokoji musí být teplá a měkká

Hledáte nejlepší podlahu do dětského pokoje pro svou ratolest a nevíte, jaký z materiálů podlahovin zvolit? Chcete, aby vaše dítě nenachladlo od studené země a...  celý článek

Elektromobil – auto budoucnosti?
Elektromobil – auto budoucnosti?

Počet elektromobilů na českých silnicích každoročně roste, za posledních 5 let více než patnáctinásobně. Jejich prodej navíc Česká republika, ale zdaleka nejen...  celý článek

Řeka Zrmanja, Chorvatsko
TOP 10 míst, kam v Evropě na vodu

S nedostatkem vhodných míst na kayaking, rafting či kánoe nebyl v Evropě nikdy problém, spíš naopak. Kdo si má z těch nekonečných možností vybrat? Sestavili...  celý článek

Na Hrad kandiduje jediná žena. Ve hře Prezident 21 z žen vede Němcová.
Na Hrad kandiduje jediná žena. Ve hře Prezident 21 z žen vede Němcová

Do občanské hry Prezident 21 byly navrženy desítky žen. Do první padesátky se probojovaly například Eliška Wagnerová, Zuzana Roithová či Lenka Bradáčová....  celý článek

Další z rubriky

Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?
Ženy versus muži. Kdo vyhrává souboj v „selfie“?

Chytrý telefon se stal neodmyslitelnou součástí našeho života a životního stylu. Když zrovna nevoláme kamarádkám, prohlížíme novinky na Facebooku, sledujeme...  celý článek

Kónické květináče COLORS podtrhnou přirozenou krásu květin.
Kónické květináče COLORS podtrhnou přirozenou krásu květin

Květináč na sebe nemá upoutávat pozornost, aby vynikl vzhled zasazených rostlin. Přesto ale i tato funkční nádoba může mít své osobité kouzlo. Stylové a...  celý článek

Proč nekupovat levné povlečení.
Proč nekupovat levné povlečení

Jak se říká: „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit kupovat levné věci.“ Přesně to platí i při výběru ložního povlečení. Zdánlivě nízká počáteční...  celý článek

Další nabídka

Arome.cz

5 nejkontroverznějších parfémů: Opium i vůně pohřebního domu
5 nejkontroverznějších parfémů: Opium i vůně pohřebního domu

Jedni je milují, druzí se jim vyhýbají obloukem. Jsou parfémy, které vyvolaly tak ostrou reakci, že si jiné přízvisko ne... celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.